Morant, després de la visita de Milei a Madrid: «On estiga Ayuso no necessitem ja un Abascal»

La ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, ha assegurat que la invitació de la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, al mandatari de l’Argentina, Javier Milei, «és la constatació que en aquest país la ultradreta és directament el Partit Popular».

Així ha valorat la també secretària general dels socialistes valencians, en declaracions als mitjans aquest dissabte a Alacant, la segona visita de Milei a la capital espanyola en tot just mig any de mandat, en aquesta ocasió per a rebre en la Real Casa de Correus de mans d’Ayuso la Medalla Internacional de Madrid.

En aquesta línia, ha agregat que aquest acte és, al seu judici, «la constatació que ací qui està marcant el discurs polític en el Partit Popular és la senyora Ayuso i el senyor Aznar, no el senyor Feijóo».

Morant ha reivindicat que mentre «uns estan en la seua política de fang i en les seues medalles fake, el Govern d’Espanya està al que està». «I aquesta setmana el Govern d’Espanya, per exemple, ha aprovat 68 milions d’euros per a ampliar la cartera en salut bucodental de tots els espanyols», ha exposat.

«Ha aprovat també 50 milions d’euros per a ampliar la capacitat de contractar professors, ajudants, doctors en les universitats. Anem el dimarts a baixar l’IVA de l’oli d’oliva al 0 %. Hem aprovat per fi també el subsidi per desocupació i això farà que puguem rebre altres 10.000 milions d’euros del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència», ha afegit.

La ministra ha defensat que l’Executiu central està «en les coses importants» i ha criticat que el Partit Popular està «en la seua baralla de fang i fake, que per descomptat és deslleial a la ciutadania i deslleial a les institucions espanyoles».

Últimes notícies

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.
FILMOTECA D'ESTIU