Morant, després de la visita de Milei a Madrid: «On estiga Ayuso no necessitem ja un Abascal»

La ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, ha assegurat que la invitació de la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, al mandatari de l’Argentina, Javier Milei, «és la constatació que en aquest país la ultradreta és directament el Partit Popular».

Així ha valorat la també secretària general dels socialistes valencians, en declaracions als mitjans aquest dissabte a Alacant, la segona visita de Milei a la capital espanyola en tot just mig any de mandat, en aquesta ocasió per a rebre en la Real Casa de Correus de mans d’Ayuso la Medalla Internacional de Madrid.

En aquesta línia, ha agregat que aquest acte és, al seu judici, «la constatació que ací qui està marcant el discurs polític en el Partit Popular és la senyora Ayuso i el senyor Aznar, no el senyor Feijóo».

Morant ha reivindicat que mentre «uns estan en la seua política de fang i en les seues medalles fake, el Govern d’Espanya està al que està». «I aquesta setmana el Govern d’Espanya, per exemple, ha aprovat 68 milions d’euros per a ampliar la cartera en salut bucodental de tots els espanyols», ha exposat.

«Ha aprovat també 50 milions d’euros per a ampliar la capacitat de contractar professors, ajudants, doctors en les universitats. Anem el dimarts a baixar l’IVA de l’oli d’oliva al 0 %. Hem aprovat per fi també el subsidi per desocupació i això farà que puguem rebre altres 10.000 milions d’euros del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència», ha afegit.

La ministra ha defensat que l’Executiu central està «en les coses importants» i ha criticat que el Partit Popular està «en la seua baralla de fang i fake, que per descomptat és deslleial a la ciutadania i deslleial a les institucions espanyoles».

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.