Morant, després de la visita de Milei a Madrid: «On estiga Ayuso no necessitem ja un Abascal»

La ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, ha assegurat que la invitació de la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, al mandatari de l’Argentina, Javier Milei, «és la constatació que en aquest país la ultradreta és directament el Partit Popular».

Així ha valorat la també secretària general dels socialistes valencians, en declaracions als mitjans aquest dissabte a Alacant, la segona visita de Milei a la capital espanyola en tot just mig any de mandat, en aquesta ocasió per a rebre en la Real Casa de Correus de mans d’Ayuso la Medalla Internacional de Madrid.

En aquesta línia, ha agregat que aquest acte és, al seu judici, «la constatació que ací qui està marcant el discurs polític en el Partit Popular és la senyora Ayuso i el senyor Aznar, no el senyor Feijóo».

Morant ha reivindicat que mentre «uns estan en la seua política de fang i en les seues medalles fake, el Govern d’Espanya està al que està». «I aquesta setmana el Govern d’Espanya, per exemple, ha aprovat 68 milions d’euros per a ampliar la cartera en salut bucodental de tots els espanyols», ha exposat.

«Ha aprovat també 50 milions d’euros per a ampliar la capacitat de contractar professors, ajudants, doctors en les universitats. Anem el dimarts a baixar l’IVA de l’oli d’oliva al 0 %. Hem aprovat per fi també el subsidi per desocupació i això farà que puguem rebre altres 10.000 milions d’euros del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència», ha afegit.

La ministra ha defensat que l’Executiu central està «en les coses importants» i ha criticat que el Partit Popular està «en la seua baralla de fang i fake, que per descomptat és deslleial a la ciutadania i deslleial a les institucions espanyoles».

Últimes notícies

PP i Vox tomben totes les propostes de l’oposició i exhibixen fractura en immigració i finançament

PP i Vox han rebutjat totes les propostes de l’oposició en el debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana i han evidenciat discrepàncies en immigració i finançament autonòmic, tot i mantindre acords en matèria de vivenda.

Avís per fortes pluges des de dijous al migdia a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta des de dijous al migdia un episodi de pluges molt intenses i estàtiques, amb risc d’inundacions i barrancades, que pot arribar a nivell roig en punts de Castelló, València i nord d’Alacant.

Una desena de municipis valencians suspenen les classes per l’alerta per pluges intenses

Almenys deu municipis de la província de València han suspés per a dijous l’activitat lectiva per l’alerta taronja per pluges intenses i tempestes. L’avís afecta també Castelló i el litoral nord d’Alacant, amb recomanacions d’extremar la precaució fins divendres.

Presó provisional per a l’home detingut per matar la seua parella a Benidorm

El jutjat de Violència sobre la Dona de Benidorm ha ordenat l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l’home detingut per matar presumptament la seua parella al domicili comú. Altres dos arrestats queden en llibertat provisional, investigats per encobriment.

Jasiel Rivero es queda al Valencia Basket fins al final de temporada

El Valencia Basket ha ampliat fins al final de temporada el contracte mensual de Jasiel Rivero, que ha rendit a bon nivell en el seu retorn. El cubà disputarà així la seua tercera etapa al club taronja després del període 2021-2023.

Solís somia estrenar el Nou Mestalla jugant competició europea

El director general del València CF, Javier Solís, confia que el Nou Mestalla puga inaugurar-se en competició europea el curs 2027-28 i garantix que els abonaments mantindran preus similars o més baixos que l’actual estadi.

El Valencia es mostra molt confiat que el Nou Mestalla siga seu del Mundial 2030

El director general del Valencia, Javier Solís, s’ha mostrat molt optimista perquè València aculla partits del Mundial 2030 al Nou Mestalla, amb unes obres que avancen segons el calendari i una inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

El PSPV portarà a Anticorrupció el dosier sobre Juanfran Pérez Llorca

Diana Morant anuncia que el PSPV presentarà una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel contingut del dosier sobre el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca. El cap del Consell es declara tranquil i insta que el porten al jutjat.