Anuncios

Morant, després de la visita de Milei a Madrid: “On estiga Ayuso no necessitem ja un Abascal”

La ministra de Ciència, Innovació i Universitats, Diana Morant, ha assegurat que la invitació de la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, al mandatari de l’Argentina, Javier Milei, “és la constatació que en aquest país la ultradreta és directament el Partit Popular”.

Així ha valorat la també secretària general dels socialistes valencians, en declaracions als mitjans aquest dissabte a Alacant, la segona visita de Milei a la capital espanyola en tot just mig any de mandat, en aquesta ocasió per a rebre en la Real Casa de Correus de mans d’Ayuso la Medalla Internacional de Madrid.

Anuncios

En aquesta línia, ha agregat que aquest acte és, al seu judici, “la constatació que ací qui està marcant el discurs polític en el Partit Popular és la senyora Ayuso i el senyor Aznar, no el senyor Feijóo”.

Morant ha reivindicat que mentre “uns estan en la seua política de fang i en les seues medalles fake, el Govern d’Espanya està al que està”. “I aquesta setmana el Govern d’Espanya, per exemple, ha aprovat 68 milions d’euros per a ampliar la cartera en salut bucodental de tots els espanyols”, ha exposat.

“Ha aprovat també 50 milions d’euros per a ampliar la capacitat de contractar professors, ajudants, doctors en les universitats. Anem el dimarts a baixar l’IVA de l’oli d’oliva al 0 %. Hem aprovat per fi també el subsidi per desocupació i això farà que puguem rebre altres 10.000 milions d’euros del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència”, ha afegit.

La ministra ha defensat que l’Executiu central està “en les coses importants” i ha criticat que el Partit Popular està “en la seua baralla de fang i fake, que per descomptat és deslleial a la ciutadania i deslleial a les institucions espanyoles”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios