16 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Rebaixen la pena de presó d’onze anys a dos per no tindre antecedents després de violar a una menor a Albal

 

L’home de 31 anys que va agredir sexualment a una xica a Albal, s’enfronta ara a dos anys de presó després de violar a una adolescent menor d’edat al polígon d’este municipi, després d’haver coincidit a una discoteca la mateixa nit. Per no tindre antecedents, la pena de presó ha passat d’11 anys a tan sols 2, tal com s’ha decretat en el judici celebrat en el dia d’ahir. Se li imposa només dos anys de presó per un delicte d’agressió sexual per uns fets que van ocórrer en la matinada del 6 de gener de fa dos anys quan els dos es trobaven en el pàrquing d’una discoteca d’Albal. La menor es va negar a tindre cap relació amb l’agressor, que va fer cas omís i va començar a tocar-la, furtant-li també el telèfon mòbil posteriorment.

El mateix agressor, a més, ha reconegut que va violar a la seua víctima sense importar-li que esta tinguera la menstruació. Així i tot, sorprenentment, tan sols se li ha sol·licitat dos anys de presó, i no onze, ja que no tenia antecedents.

Detingut un jove a Burjassot per apallissar a una dona i agredir a una menor el mateix dia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Burjassot, a la comarca de l’Horta Nord, a un jove de 20 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions, després de suposadament agredir en el mateix dia i sense creuar cap paraula a dos dones, una d’elles menor, a la qual va tractar de robar el mòbil, segons ha informat la Prefectura en un comunicat. Una de les víctimes va estar un dia a l’hospital mentre que a la menor, a la qual no aconseguir robar-li el telèfon, suposadament li va pegar en la cara i li va llevar una arracada.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de dues agressions registrades el 30 de gener a Godella on un jove, sense creuar cap paraula, havia agredit a dos dones, una d’elles menor. A una d’elles presumptament li va causar lesions de consideració mentre que l’altra va aconseguir evitar que continuara l’agressió, ja que es va refugiar en un portal i va ser ajudada per una altra dona. Una de les víctimes va ser traslladada a un hospital on va romandre un dia en observació.

 

Durant les investigacions, els agents van esbrinar que el sospitós havia abordat a una xiqueta de 12 anys i li havia tractat de robar el telèfon mòbil i en no aconseguir-ho, li va llevar una arracada i li va propinar diversos colps en la cara. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós, un jove de nacionalitat espanyola i de 20 anys, i després de ser localitzat va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Últimes notícies

Benidorm Fest 2026 dona els últims retocs a un xou de gran altura visual i emocional

El certamen ultima assajos amb un salt de producció i un escenari immersiu. Dos semifinals i una final amb 12 places, i un jurat de huit professionals.

Últim cartutx d’Espanya davant Anglaterra per a puntuar en la FIH Pro League de València

Espanya es juga este dimarts (11.00) davant Anglaterra, en Beteró, la seua primera suma en la FIH Pro League després de tres derrotes seguides. Arriba penúltima i sense punts.

Les Redsticks busquen un segon triomf per a tancar la FIH Pro League de València

Espanya es mesura a Alemanya este dimarts a les 13.30 en el Verge del Carmen-Beteró amb l'opció de tancar la sèrie valenciana amb el seu segon triomf. L'equip és tercer després d'un èxit en shoot-out i una victòria davant Bèlgica.

Aielo de Malferit tanca el Museu de Nino Bravo a petició de la família

L'Ajuntament ha anunciat el tancament del Museu de Nino Bravo després de la no renovació de les cessions per la família. La web ja està inoperativa.

La comissió de la DANA de Les Corts citarà a les víctimes el 23 i 24 de febrer

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 citarà a nou associacions i a un particular el 23 i 24 de febrer. La Mesa també sol·licitarà empara per a reclamar documentació a la CHJ.

Part del llegat de Rafael Altamira es depositarà este dimarts en la ‘Caixa de les Lletres’ de l’Institut Cervantes

L'Institut Cervantes custodiarà des d'este dimarts partix del llegat del jurista alacantí en la seua 'Caixa de les Lletres'. L'acte, a les 12 hores, s'emetrà en directe

Avís taronja este dimarts a València per vent de l’oest de fins a 90 km/h

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís taronja a l'interior sud i el litoral de València per vent de l'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Hi haurà avisos grocs a Castelló i Alacant.

Taquilles tancades i retards en la primera jornada de vaga ferroviària en la Comunitat

La primera jornada de vaga ferroviària en la Comunitat transcorre sense incidents greus, però amb tancaments de taquilles, supressions i demores en Rodalia. Les línies C1 i C6 concentren la majoria de retards i s'ha activat transport per carretera per a trens suprimits.