Mastodon
28.2 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Registrat un terratrèmol en San Miguel de Salinas

 

Esta matinada de dissabte s’ha produït un terratrèmol en la localitat de San Miguel de Salinas, en la comarca del Baix Segura (Alacant), segons ha informat l’Institut Geogràfic Nacional (IGN). El sisme ha sigut d’una magnitud de 3,1. Pocs minuts després s’ha notat una rèplica menor, de 2 graus, a dos quilòmetres del primer terratrèmol, que també s’ha fet notar en Torrevieja i Guardamar del Segura, en la mateixa comarca.

 

El centre del terratrèmol, que s’ha produït cap a les 03.51 hores, se situa a 8 quilòmetres de profunditat. Des del Centre de Coordinació d’Emergències han detallat que el terratrèmol s’ha notat en les zones del voltant de la localitat i que no ha provocat danys materials.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions per a ampliar la cartera de salut bucodental

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions dins del repartiment estatal per a ampliar la cartera de salut bucodental i incorporar de manera progressiva als majors de 65. El desplegament començarà per les residències i es manté la prioritat per a infància, embarassades, persones amb discapacitat i pacients oncològics cervicofaciales.

Compromís i PSPV denuncien que la Generalitat va llevar la placa veïnal del Pont de la Solidaritat

L'oposició a València critica que la Generalitat haja substituït la placa veïnal del Pont de la Solidaritat per una altra amb el seu logotip i en castellà. Acusen el Consell de desoir a les entitats que van impulsar l'homenatge després de la DANA.

Arxivades les demandes per presumpte assetjament laboral contra l’alcaldessa de La Vall d’Uixó

La directora dels Coves de Sant Josep retira dos demandes per presumpte assetjament laboral contra l'alcaldessa i l'empresa pública Emsevall. Les parts pacten l'extinció del contracte amb una indemnització de 41.500 euros i el jutjat arxiva el cas.

El València negocia que Awa Fam i Raquel Carrera compaginen la WNBA amb el club

València Basket prepara acords perquè les seues jugadores drafteadas puguen disputar la WNBA sense deixar l'equip, a l'espera del nou conveni de la lliga. El club ajusta el perímetre i actualitza l'estat de diverses jugadores clau.

Cobo crida a blindar la sanitat universal i alerta d’una deriva cap al privat

Tomás Cobo defén protegir la sanitat universal, pública i gratuïta amb més finançament i millors condicions per als metges. Advertix de desigualtat si creix la fugida a la privada.

María Araújo destaca que la part humana és la clau en el projecte del València Basket

La nova pivot subratlla que el tracte a les jugadores va ser decisiu per al seu fitxatge i s'il·lusiona amb el Roig Arena. Demana ambició sense perdre el treball diari.

Mazón anuncia un acord amb Indra que permetrà crear 1.000 ocupacions en 2026

Indra reforçarà la seua activitat estratègica en la Comunitat Valenciana després d'un acord amb la Generalitat. El pla preveu 1.000 ocupacions qualificades durant 2026.

El Vila-real torna al treball sense Gerard Moreno i amb Thomas Partey

L'equip prepara en dos sessions el dol del dissabte davant Osasuna després de la Champions a Londres. Partey es reincorpora després de la seua citació judicial; Gerard seguix al marge