13.7 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Renfe ofereix 20.000 places addicionals en trens Mitja Distància per acudir al Rototom Sunsplash

 

Renfe augmentarà amb 20.000 places addicionals l’oferta als trens de Mitja Distància, amb origen i destinació Benicàssim per facilitar el trasllat el Festival Rototom Sunsplash des de demà dimecres i fins al pròxim 23 d’agost, segons ha informat la companyia en un comunicat.

  

Així, els trens de Mitja Distància que circulen pel Corredor Mediterrani, Barcelona-Tortosa-Benicàssim-València, duplicaran la seua capacitat pel que fa a la seua oferta habitual. Així mateix, la companyia programarà el dijous 23 d’agost la circulació de dos trens especials de rodalies entre València i Benicàssim.  

 

El Rototom Sunsplash aglutina un cartell d’allò «més atractiu en el que a música reagge es referix» amb «grups i artistes reconeguts en l’esfera internacional» i el tren, «a més de font d’inspiració en multitud de temes musicals, s’ha convertit en el mitjà de transport ideal per accedir a les actuacions del Festival», segons han destacat les mateixes fonts.

Dispositiu de movilitat ampliat a Benicàssim

Per facilitar la mobilitat dels assistents, en esta edició s’han habilitat fins a 700 places més d’aparcament públic i gratuït per poder deixar a prop els vehicles i s’han millorat també els accessos al pàrquing de persones amb discapacitat.

   

D’altra banda, s’ha mantingut el dispositiu restringit de mobilitat per la zona de la N-340, per on solament podran accedir els membres de producció, personal, proveïdors, músics i autobús. La resta hauran de dirigir-se als pàrquings habilitats a la zona oest.

Nivell de seguretat al màxim 

  

Davant notícies publicades que els terroristes de les Rambles van fixar com a possibles objectius festivals de Barcelona i Benicàssim, l’alcaldessa Susana Marqués ha posat l’accent en el compromís de la seguretat amb els assistents. «Per descomptat, no podem dir que no va a passar res amb una seguretat del cent per cent, però sí podem garantir que el dispositiu de seguretat està pensat per actuar amb màxima eficàcia en qualsevol situació», ha dit.

 

Últimes notícies

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.

David Cantero, millor esportista 2025 del Projecte FER després d’un any d’èxits

El triatleta valencià va ser triat millor esportista 2025 del Projecte FER en la gala nadalenca. La decisió va premiar la seua plata a Austràlia i l'or al Brasil.

2025, any ‘horribilis’ per al futbol femení valencià: descens del València i crisi del Llevant

El futbol femení valencià ha tingut en 2025 el seu any més dur: el València va descendir per primera vegada, el Llevant va tancar l'any sense victòries i el Vila-real es va refer després d'una salvació agònica.