Anuncios

Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

Els Bombers de l’Ajuntament de València han rescatat este dissabte un xiquet que es trobava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa, segons han informat des del consistori de la ciutat.

L’avís es va rebre cap a les 19.30 hores i fins al lloc, a la Malva-rosa, es van desplaçar diversos efectius del cos de bombers.

Anuncios

El menor es trobava a l’altura del restaurant Luz de Luna. Els bombers el van rescatar i el van traslladar junt amb un adult a l’Hospital Clínic de València, ja que tots dos presentaven símptomes d’hipotèrmia.

Un home a la deriva en un unflable a Guardamar

El cas del xiquet no ha sigut l’únic rescat per barca inflable ocorregut este dissabte a la Comunitat Valenciana. També ha tingut lloc un succés semblant en la província d’Alacant. La tripulació de Salvament Marítim de Creu Roja, concretament l’embarcació LS Naos, amb base a Santa Pola, ha rescatat un banyista que havia quedat a la deriva en un unflable en una platja de la localitat alacantina de Guardamar.

La corrent el va arrossegar mar endins i no va poder tornar a la platja nadant. L’equip de socorrisme de Creu Roja, junt amb el servei d’emergències 112, va donar l’avís de la situació d’urgència, segons ha informat la mateixa entitat humanitària.

El banyista, de 43 anys, es trobava en bon estat de salut quan el van rescatar. La tripulació de la LS Naos el va evacuar al port de Guardamar, on el van atendre.

Unflable de Guardamar del Segura, en una imatge cedida per Creu Roja.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios