Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

Els Bombers de l’Ajuntament de València han rescatat este dissabte un xiquet que es trobava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa, segons han informat des del consistori de la ciutat.

L’avís es va rebre cap a les 19.30 hores i fins al lloc, a la Malva-rosa, es van desplaçar diversos efectius del cos de bombers.

El menor es trobava a l’altura del restaurant Luz de Luna. Els bombers el van rescatar i el van traslladar junt amb un adult a l’Hospital Clínic de València, ja que tots dos presentaven símptomes d’hipotèrmia.

Un home a la deriva en un unflable a Guardamar

El cas del xiquet no ha sigut l’únic rescat per barca inflable ocorregut este dissabte a la Comunitat Valenciana. També ha tingut lloc un succés semblant en la província d’Alacant. La tripulació de Salvament Marítim de Creu Roja, concretament l’embarcació LS Naos, amb base a Santa Pola, ha rescatat un banyista que havia quedat a la deriva en un unflable en una platja de la localitat alacantina de Guardamar.

La corrent el va arrossegar mar endins i no va poder tornar a la platja nadant. L’equip de socorrisme de Creu Roja, junt amb el servei d’emergències 112, va donar l’avís de la situació d’urgència, segons ha informat la mateixa entitat humanitària.

El banyista, de 43 anys, es trobava en bon estat de salut quan el van rescatar. La tripulació de la LS Naos el va evacuar al port de Guardamar, on el van atendre.

Unflable de Guardamar del Segura, en una imatge cedida per Creu Roja.

Últimes notícies

Guitarricadelafuente acomiada el seu any triomfal a Madrid amb un crit a favor de la protesta en Sol

Guitarricadelafuente ha tancat al Movistar Arena de Madrid la gira del disc 'Spanish Leather' davant 15.800 persones i amb un missatge explícit de suport a la protesta per l’habitatge a la Puerta del Sol.

Una tromba d’aigua descarrega 97 l/m² en només una hora a Alzira

Una tempesta torrencial ha deixat fins a 143 l/m² en quatre hores a Alzira, amb quasi 97 litres caiguts en només una hora, segons Avamet. No s’han registrat incidències, però es manté l’alerta taronja per pluges intenses a la província de València.

Les fortes pluges deixen fins a 33 l/m² a Elx sense danys destacables

L’episodi de pluges d’esta vesprada ha deixat fins a 33 l/m² a Elx i acumulats destacats en altres punts del terme, però sense danys personals ni incidències greus. Bombers i Policia Local han fet intervencions puntuals i seguixen vigilant zones inundables.

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.

Fortes pluges a la Vega Baixa i un llamp calfa una palmera a Torrevella

Una tempesta amb intensa activitat elèctrica ha deixat fins a 33 l/m2 a la Vega Baixa i ha calfat una palmera a les salines de Torrevella. Les precipitacions han sigut moderades però generalitzades en municipis com Oriola i San Miguel de Salinas.

El festival Love to Rock suspén la jornada de divendres per l’alerta taronja a València

Love to Rock ha suspés la jornada de divendres per l’alerta taronja per pluges a València, però manté la programació de dissabte i oferix devolucions i canvis d’entrada.

Asaja alerta que els preus del llima a Alacant cauen malgrat la forta demanda

Asaja Alacant denuncia que la indústria del llima està oferint només 10 cèntims per quilo malgrat la gran demanda de suc, i insten els agricultors a no vendre per davall dels costos de producció.

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.