Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

Els Bombers de l’Ajuntament de València han rescatat este dissabte un xiquet que es trobava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa, segons han informat des del consistori de la ciutat.

L’avís es va rebre cap a les 19.30 hores i fins al lloc, a la Malva-rosa, es van desplaçar diversos efectius del cos de bombers.

El menor es trobava a l’altura del restaurant Luz de Luna. Els bombers el van rescatar i el van traslladar junt amb un adult a l’Hospital Clínic de València, ja que tots dos presentaven símptomes d’hipotèrmia.

Un home a la deriva en un unflable a Guardamar

El cas del xiquet no ha sigut l’únic rescat per barca inflable ocorregut este dissabte a la Comunitat Valenciana. També ha tingut lloc un succés semblant en la província d’Alacant. La tripulació de Salvament Marítim de Creu Roja, concretament l’embarcació LS Naos, amb base a Santa Pola, ha rescatat un banyista que havia quedat a la deriva en un unflable en una platja de la localitat alacantina de Guardamar.

La corrent el va arrossegar mar endins i no va poder tornar a la platja nadant. L’equip de socorrisme de Creu Roja, junt amb el servei d’emergències 112, va donar l’avís de la situació d’urgència, segons ha informat la mateixa entitat humanitària.

El banyista, de 43 anys, es trobava en bon estat de salut quan el van rescatar. La tripulació de la LS Naos el va evacuar al port de Guardamar, on el van atendre.

Unflable de Guardamar del Segura, en una imatge cedida per Creu Roja.

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.