Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

Ejemplo de shortcode con estilo
El menor i un adult van ser traslladats a l’Hospital Clínic amb símptomes d’hipotèrmia

Els Bombers de l’Ajuntament de València han rescatat este dissabte un xiquet que es trobava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa, segons han informat des del consistori de la ciutat.

L’avís es va rebre cap a les 19.30 hores i fins al lloc, a la Malva-rosa, es van desplaçar diversos efectius del cos de bombers.

El menor es trobava a l’altura del restaurant Luz de Luna. Els bombers el van rescatar i el van traslladar junt amb un adult a l’Hospital Clínic de València, ja que tots dos presentaven símptomes d’hipotèrmia.

Un home a la deriva en un unflable a Guardamar

El cas del xiquet no ha sigut l’únic rescat per barca inflable ocorregut este dissabte a la Comunitat Valenciana. També ha tingut lloc un succés semblant en la província d’Alacant. La tripulació de Salvament Marítim de Creu Roja, concretament l’embarcació LS Naos, amb base a Santa Pola, ha rescatat un banyista que havia quedat a la deriva en un unflable en una platja de la localitat alacantina de Guardamar.

La corrent el va arrossegar mar endins i no va poder tornar a la platja nadant. L’equip de socorrisme de Creu Roja, junt amb el servei d’emergències 112, va donar l’avís de la situació d’urgència, segons ha informat la mateixa entitat humanitària.

El banyista, de 43 anys, es trobava en bon estat de salut quan el van rescatar. La tripulació de la LS Naos el va evacuar al port de Guardamar, on el van atendre.

Unflable de Guardamar del Segura, en una imatge cedida per Creu Roja.

Últimes notícies

Gandia suspén les classes dilluns per l’episodi de pluges intenses

L’Ajuntament de Gandia ha suspés les classes d’este dilluns i ha ordenat el tancament d’instal·lacions municipals per l’episodi de pluges i l’alerta roja al litoral sud de la província de València.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

Emergències de la Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert als municipis del litoral sud de València i nord d’Alacant per pluges persistents i risc d’inundacions.

Les pluges deixen més de 200 litres a la Safor en un cap de setmana passat per aigua

Les pluges persistents han descarregat amb molta intensitat a la Safor, on diversos municipis han superat ja els 200 litres per metre quadrat. Emergències ha gestionat 135 incidents a la Comunitat Valenciana, sobretot per danys en via pública i problemes en carreteres.

Renfe carrega contra Semaf per parar trens de Rodalia per la pluja extrema

Renfe ha criticat que el sindicat de maquinistes Semaf haja demanat no circular en les línies C1 i C2 de Rodalia, en zona amb avís roig per pluges torrencials, i defensa que la informació tècnica permet fer-ho amb seguretat.

Emergències alerta que el pitjor de la tempesta encara està per arribar

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, alerta que el tram més advers de la tempesta arribarà este diumenge de vesprada al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb avís roig per pluges intenses i fortes ratxes de vent.

Pluges torrencials a la Safor amb 166 l/m² en el Real de Gandia

La Safor està patint este diumenge pluges torrencials, amb 166 l/m² acumulats en el Real de Gandia i valors molt elevats en altres municipis de la comarca, segons Avamet i Aemet.

Proposen limitar de manera temporal la pujada del lloguer per a frenar la crisi d’habitatge

La catedràtica de la Universitat d’Alacant Paloma Taltavull defensa contindre de manera temporal la pujada dels lloguers com a mesura puntual per a mitigar la crisi d’habitatge, marcada per una forta pressió de la demanda i una oferta insuficient. L’experta adverteix que la falta de vivenda en lloguer és un problema endèmic des de la crisi financera de 2008.

Arrestada a Alacant una parella per vendre gorres falses a les xarxes

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona, de 33 i 37 anys, acusats de vendre centenars de gorres falsificades d’una marca coneguda a través de dos perfils en xarxes socials. En el registre de la vivenda vinculada als sospitosos s’han intervingut 614 gorres i material per a la seua distribució.