Els bombers rescaten un xiquet que estava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa

Els Bombers de l’Ajuntament de València han rescatat este dissabte un xiquet que es trobava en una barca unflable a la platja de la Malva-rosa, segons han informat des del consistori de la ciutat.

L’avís es va rebre cap a les 19.30 hores i fins al lloc, a la Malva-rosa, es van desplaçar diversos efectius del cos de bombers.

El menor es trobava a l’altura del restaurant Luz de Luna. Els bombers el van rescatar i el van traslladar junt amb un adult a l’Hospital Clínic de València, ja que tots dos presentaven símptomes d’hipotèrmia.

Un home a la deriva en un unflable a Guardamar

El cas del xiquet no ha sigut l’únic rescat per barca inflable ocorregut este dissabte a la Comunitat Valenciana. També ha tingut lloc un succés semblant en la província d’Alacant. La tripulació de Salvament Marítim de Creu Roja, concretament l’embarcació LS Naos, amb base a Santa Pola, ha rescatat un banyista que havia quedat a la deriva en un unflable en una platja de la localitat alacantina de Guardamar.

La corrent el va arrossegar mar endins i no va poder tornar a la platja nadant. L’equip de socorrisme de Creu Roja, junt amb el servei d’emergències 112, va donar l’avís de la situació d’urgència, segons ha informat la mateixa entitat humanitària.

El banyista, de 43 anys, es trobava en bon estat de salut quan el van rescatar. La tripulació de la LS Naos el va evacuar al port de Guardamar, on el van atendre.

Unflable de Guardamar del Segura, en una imatge cedida per Creu Roja.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.