Rescaten a un cavall que havia caigut a una piscina a Bétera

Els bombers del Consorci de València han rescatat un cavall que havia caigut a una piscina a Bétera, en una casa de la urbanització la Masia. Fins allí s’hi han desplaçat bombers de l’Eliana i sergent de Paterna.

El cavall estava dins una finca privada on hi havia piscina i zona per a l’animal. A l’arribada dels bombers, la propietària i alguns veterinaris estaven mantenint el cap del cavall fora de l’aigua.

Els bombers han hagut de buidar la piscina, utilitzant dos motobombes i desaiguant uns 80.000 litres d’aigua, amb l’objectiu de facilitar les tasques de rescat.

A més els efectius del Consorci han tallat varies branques d’arbres perquè poguera accedir una grua fins al costat de la piscina.

Amb tot açó fet, els bombers li han col•locat a l’animal un arnés especial per a cavalls, necesari per a poder enganxar-lo i elevar-lo amb la grua. Finalment han pogut treure’l de la piscina. Les tasques han sigut molt laborioses.

Cal destacar que en tot moment les operacions han comptat amb la presència de veterinaris especialistes en cavalls, que han assistit a l’animal i l’han tranquil·llitzat per a poder afavorir les tasques, ja que estava molt nerviòs.

Últimes notícies

Marcelino fixa com a objectiu exigir al màxim el rendiment del Vila-real després d’assegurar la Champions

Marcelino subratlla que, després d'assegurar la classificació per a la Lliga de Campions, el Vila-real busca mantindre la màxima exigència, barallar per la tercera plaça i superar un exigent dol a Vallecas davant un Raig ja salvat.

Diana Morant urgix a Pérez Llorca a acudir a la negociació amb els sindicats docents i frenar la vaga

Diana Morant reclama al president de la Generalitat que s'assega el dilluns en la taula de negociació amb els sindicats docents per a frenar la vaga indefinida i l'acusa de desatendre la major crisi educativa recent en la Comunitat Valenciana.

Els taxistes col·lapsen el centre de València en una nova protesta contra les VTC

Els taxistes valencians realitzen una nova marxa lenta pel centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar el buit normatiu actual.

Experts alerten que eliminar el gluten per moda provoca dèficits nutricionals

El Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana advertix que retirar el gluten sense diagnòstic mèdic pot causar dèficits nutricionals, empitjorar la relació amb el menjar i dificultar el diagnòstic de celiaquia.

Detingudes 31 persones en el major operatiu de la Guàrdia Civil contra la droga flakka a Espanya

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que distribuïa flakka per missatgeria des d'altres països europeus a València, amb 31 detinguts, dos a la presó preventiva, i quasi quatre quilos d'esta droga confiscats.

Integrar la salut mental en l’atenció a la inflamació crònica millora l’evolució dels pacients

La inclusió sistemàtica de la salut mental en l'atenció a persones amb malaltia inflamatòria intestinal millora la seua qualitat de vida, reforça l'adherència al tractament i augmenta l'eficàcia de les teràpies.

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana tanca 2025 en 210 euros per metre quadrat

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana va aconseguir els 210 euros per metre quadrat al tancament de 2025, per damunt de la mitjana estatal i en un context de repunt de preus i operacions després de la pandèmia.

Detinguts quatre membres d’un grup especialitzat en robatoris en vivendes a València

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre hòmens que marcaven portes de vivendes per a planejar robatoris amb força. El grup, d'origen georgià i amb antecedents, ha quedat desarticulat després de la intervenció d'agents anara de servici.