Rescaten a un cavall que havia caigut a una piscina a Bétera

Els bombers del Consorci de València han rescatat un cavall que havia caigut a una piscina a Bétera, en una casa de la urbanització la Masia. Fins allí s’hi han desplaçat bombers de l’Eliana i sergent de Paterna.

El cavall estava dins una finca privada on hi havia piscina i zona per a l’animal. A l’arribada dels bombers, la propietària i alguns veterinaris estaven mantenint el cap del cavall fora de l’aigua.

Els bombers han hagut de buidar la piscina, utilitzant dos motobombes i desaiguant uns 80.000 litres d’aigua, amb l’objectiu de facilitar les tasques de rescat.

A més els efectius del Consorci han tallat varies branques d’arbres perquè poguera accedir una grua fins al costat de la piscina.

Amb tot açó fet, els bombers li han col•locat a l’animal un arnés especial per a cavalls, necesari per a poder enganxar-lo i elevar-lo amb la grua. Finalment han pogut treure’l de la piscina. Les tasques han sigut molt laborioses.

Cal destacar que en tot moment les operacions han comptat amb la presència de veterinaris especialistes en cavalls, que han assistit a l’animal i l’han tranquil·llitzat per a poder afavorir les tasques, ja que estava molt nerviòs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Afectats de covid persistent denuncien la falta de reconeixement com a malaltia crònica en la Comunitat Valenciana

El Col·lectiu Covid Persistent Comunitat Valenciana denúncia que no s'ha implantat l'Estratègia de Cronicitat que reconeix la malaltia com a malaltia crònica. Sanitat defén que treballa en la seua adaptació i anuncia formació en Atenció Primària.

Dos milions seguixen amb covid persistent: el 62% es va contagiar en el treball

Un estudi de CSIF assenyala que més de dos milions de persones continuen amb seqüeles de covid persistent. El 62% creu que es va contagiar treballant i només al 21% se li reconeix l'origen laboral.

Detinguts pare i fill per presumpta agressió sexual a una treballadora de la seua xurreria a València

La Policia Nacional ha detingut a València a un home i al seu fill per la seua presumpta implicació en una agressió sexual a una treballadora temporal de la seua xurreria durant les Falles. Els dos van ser arrestats el dilluns 9 de març i van passar a disposició judicial eixe mateix dia.

Les pluges han deixat quasi 70 l/m² a La Vall d’Ebo amb avís groc en el litoral nord d’Alacant i sud de València

L'episodi de precipitacions ha acumulat 69,8 l/m² a La Vall d'Ebo; Aemet ha establit l'avís groc en el litoral nord d'Alacant i el sud de València fins al migdia.

El Suprem dona tres dies a les acusacions per a pronunciar-se sobre la llibertat de Ábalos i Koldo García

El Suprem ha donat tres dies a Fiscalia i a l'acusació popular per a pronunciar-se sobre l'excarceració de Ábalos i Koldo García. Els dos han demanat eixir de presó per a preparar el juí de màscares i al·leguen falta de mitjans a la presó

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

El president ha proposat que els ajuntaments destinen part del sòl dotacional sense ús a vivenda. Amb la mitat de 8 milions de m², es podrien fer 120.000 vivendes.

Pérez Llorca anuncia diàleg amb Vox per a aprovar nous pressupostos de la Generalitat

Pérez Llorca ha avançat que obrirà converses amb Vox per a tirar avant nous comptes en 2026 i ha reivindicat l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha assenyalat que la seua prioritat és governar i que demanarà un congrés del PPCV abans de les autonòmiques.

Advertixen de l’impacte del pentinat faller en el cabell: inflamació i fins i tot alopècia

Un especialista advertix que la tensió sostinguda del pentinat faller, al costat de forquetes i laques, inflama el cuir cabellut i pot causar alopècia per tracció si no es prenen precaucions.