19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

‘Si Resines va, por algo será’, la campanya per a conéixer la província de Castelló

El Patronat Provincial de Turisme de Castelló llançarà esta tardor una campanya de promoció de la província protagonitzada per l’actor Antonio Resines. Sota el lema ‘Si Resines va, por algo será’, l’ens adscrit a la Diputació ha confiat en l’afamat artista càntabre la tasca de presentar a l’extens mercat espanyol els tresors que resguarden les huit comarques castellonenques.

La participació de Resines s’ha anunciat hui en un acte desenvolupat al Pati de les Aules, a Castelló, amb la presència del president José Martí i la diputada de Turisme, Virginia Martí.

La nova proposta comunicativa es llançarà per canals digitals i mostrarà espais de renom com les Coves de Sant Josep de la Vall d’Uixó, les illes Columbretes, Morella, Peníscola i el litoral de Castelló.

L’elecció dels indrets s’ha fet pensant a mostrar la diversitat de destins i experiències que ofereix la província.

S’aprofitarà el caràcter carismàtic de l’actor per a dirigir-se directament als joves i mostrar les moltíssimes sorpreses que amaga Castelló.

Resines, que ha mostrat la seua satisfacció per assumir el seu paper d’ambaixador de la província, ha dit que el llenguatge audiovisual serà àgil i actual, mentre que els missatges seran pròxims, disbauxats i directes.

Esta campanya s’emmarca dintre de l’estratègia de Turisme d’avançar cap a la desestacionalització i la diversificació del model turístic provincial.

El president de la Diputació, José Martí, ha destacat que la línia de treball de la Diputació és aprofitar l’increment del turisme nacional com a conseqüència de les restriccions «i fer que es consolide i que es transforme en tendència. I per eixa via anirem, perquè volem reforçar la nostra reputació com a província turística».

 

 

Tres conceptes

 

La diputada de Turisme, Virginia Martí, ha especificat que s’aprofundirà en tres conceptes «que indiscutiblement caracteritzen la nostra terra: el sol i la platja, el turisme actiu i la gastronomia».

Segons ha explicat, per primera vegada es posarà el focus en indrets com el riu subterrani navegable més llarg d’Europa, a la Vall d’Uixó, o les experiències de submarinisme a les Columbretes. El mercat al qual s’adreça està format per persones menors de 40 anys.

El pressupost assignat a la campanya és de 50 mil euros, el que inclou la producció de tots els suports promocionals i la difusió segmentada a les xarxes socials. «Hem triat esta campanya per a després de l’estiu per tal d’incidir en la capacitat del nostre territori per a atraure visitants nacionals fora de temporada».
Les gravacions estan actualment en marxa i s’espera que el llançament es produïsca al llarg de la tardor.

Últimes notícies

Els positius per pallola pugen a 22 en dos empreses del mateix edifici a Alacant

Els casos confirmats ascendixen a 22 després d'analitzar 30 sospites en dos companyies del mateix edifici d'Alacant. Salut Pública activa aïllament, vacunació i reforç de vigilància.

Cano defén un turisme de qualitat que impulse el talent femení

La consellera Marián Cano ha destacat este dijous l'aposta del Consell per un turisme de qualitat i una sostenibilitat social que impulsen el talent femení. El sector suposa entorn del 16% del PIB valencià, més de 300.000 ocupacions i 12,5 milions de visitants internacionals amb un gasto superior a 16.000 milions.

La consellera ha reclamat planificació per a garantir la cobertura de les noves places de jutges

La titular de Justícia ha reclamat al Ministeri una planificació seriosa i coherent que assegure la cobertura real de les noves places de jutges en la Comunitat Valenciana. Ha lligat l'ampliació de la planta a recursos, coordinació i estàndards d'accés exigents.

Felip VI i Pérez Llorca tracten el pla de recuperació, inversions i estabilitat política

El rei va rebre a la Zarzuela al president valencià per a revisar l'avanç del Pla Endavant després de la dana, les inversions previstes i l'estabilitat política. La reunió, de prop d'una hora, va incloure agenda cultural i esportiva i una anomenada als acords.

504 incidents per vent en 24 hores en la Comunitat Valenciana i criden a extremar la precaució

La Generalitat ha gestionat 504 incidències per vent en un dia, amb la majoria a la província de València. Seguixen actius avisos taronja i groc i el risc extrem d'incendis.

L’aeroport d’Alacant-Elx firma un gener històric amb 1,1 milions de passatgers

L'aeroport d'Alacant-Elx va registrar 1.106.689 passatgers al gener, un 4,7% més que en 2025. L'impuls internacional i l'augment de vols van sostindre l'alça.

Morant retrau a Guardiola haver presumit del 60% del vot a la dreta i d’afavorir a Vox

La ministra ha acusat a María Guardiola de 'irresponsable absoluta' per convocar eleccions i sosté que eixa decisió només ha reforçat a Vox. Ha recordat que en la nit electoral es va mostrar 'molt feliç' en destacar que el 60% del vot va ser a la dreta i que el PSOE s'havia 'afonat'.

El Llevant mai ha encadenat dos derrotes de derbi davant el València en una mateixa temporada

El Llevant va caure 1-0 a Mestalla al novembre de 2025, però mai ha perdut els dos derbis en una mateixa temporada i s'aferra a eixa ratxa en un dol clau