Troben restes humanes que podrien ser del promés de Gabby Petito, Brian Laundry

 

El dilluns van trobar restes humanes en un parc natural de Florida, on les autoritats han buscat durant més de quatre setmanes després que Gabby Petito de 23 anys, fora trobada morta en un parc nacional de Wyoming.

L’agent especial de l’FBI Michael McPherson, que està a càrrec del Departament de Tampa, va dir que es va trobar una motxilla i una llibreta.

L’Equip de Resposta a Evidència de l’FBI en Tampa està processant l’àrea usant “tota evidència forense disponible”. Segons McPherson, el grup estarà en el lloc del succés durant diversos dies.

“Sé que tenen moltes preguntes, però encara no tenim totes les respostes”, va llegir en un comunicat als mitjans.

Els pares de Laundry, Chris i Roberta Laundry, van informar l’FBI i a la Policia de North Port el dimarts a la nit que anirien al parc el dimecres al matí per a buscar-lo, va dir l’advocat de la família Steven Bertolino.

Els funcionaris encarregats de fer complir la llei es van reunir amb ells allí el dimecres al matí, va dir.

Després d’una “breu cerca” en els carrils freqüents de la bugaderia, la família i la policia van trobar “alguns articles” que li pertanyien, va dir Bertolino. No donarà més detalls sobre quins i quants elements es van trobar.

Brian Landry fa temps que era un dels principals sospitosos de la desaparició de Petito, després que començaran un viatge d’un mes pel camp per l’oest americà l’1 de setembre.

La família Laundry prompte va contractar un advocat. Brian es va negar a cooperar amb la cerca de Petito i es creu que va estar amagat a la casa dels seus pares a Florida fins a mitjan setembre, quan els advocats de la família van anunciar que Brian també havia desaparegut.

Posteriorment es va emetre una ordre d’arrest contra Laundry pels càrrecs d’usar una targeta bancària pertanyent a la seua promesa.

 

Antecedents

 

La família de Petito, al no poder contactar-la, la va declarar desapareguda 10 dies després i va llançar una cerca nacional. Laundry es va negar a cooperar amb la investigació sobre el seu parador i prompte, ell també va desaparéixer. La seua família va dir als investigadors que creia que havia anat a una extensa reserva natural pròxima.

Les autoritats van trobar el cos de Petito al llarg del límit este del Parc Nacional Grand Teton el 19 de setembre, l’últim lloc on es va veure amb vida a la xica de 22 anys.

L’FBI va dictaminar que la seua mort va ser un homicidi i els investigadors després van determinar que va ser escanyada.

El 20 de setembre, l’FBI va regirar la seua casa, va retirar les caixes de testimoniatges i va mantindre una llarga conversa amb Roberta i Chris, els qui es van negar a parlar directament amb els mitjans de comunicació. Els familiars de Petito diuen que no podien qüestionar la roba.

Les imatges de la càmera corporal publicades pel Departament de Policia d’Utah Moab al setembre van mostrar a la jove parella tenint una baralla mentre viatjava pel Parc Nacional Ark el 12 d’agost.

En les imatges, Petito li diu a les autoritats que els dos es van barallar aqueix matí i ella va bufetejar a Laundry, però ell li va subjectar la cara a la força, deixant una marca. La persona que va telefonar al 911 em va dir que havia vist a Laundry actuar agressivament cap a Petito.

Petito i Laundry van ser separats per la policia durant la nit i descrits en el seu informe com una “ruptura mental / emocional”.

El 27 d’agost, testimonis en un restaurant Tex-Mex en Jackson, Wyoming anomenat Merry Piglets, la van veure cridant als cambrers.

El jove bloguer volia llançar un lloc web d’estil de vida per a narrar el seu viatge.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.