La RFEF convoca una Assemblea General Extraordinària per divendres

La Reial Federació Espanyola de Futbol convoca, amb caràcter d’urgència, una Assemblea General Extraordinària per al divendres 25 d’agost a la seu de la Ciutat del Futbol de Las Rozas.

A més, i d’acord amb els últims fets esdevinguts durant la cerimònia de premiació del Mundial femení conquerit per la Selecció Espanyola diumenge passat a Sydney, es vol informar que estan obertes les diligències internes de la Federació referents a assumptes d’Integritat, així com la resta dels protocols aplicables.

L’Assemblea General Extraordinària s’iniciarà  divendres a les 12.00  i es convoca després de la petició de les federacions territorials del futbol espanyol, que s’han reunit d’urgència aquest dimarts, i han traslladat tot el suport a Luis Rubiales.

Sumar presenta una denúncia davant de CSD

Sumar ha denunciat el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luis Rubiales, davant del Consell Superior d’Esports,  sol·licita que sigui apartat del seu càrrec i «que es pose en marxa el protocol d’actuació davant de la violència sexual», segons ha informat a les seues xarxes socials Marta Lois, diputada i portaveu de la formació política.

Per la seua banda, la vicepresidenta segona del Govern i ministra de Treball i Economia Social,  Yolanda Díaz, ha assenyalat que des de Sumar «hem denunciat el que ha passat amb el Senyor Rubiales  davant el Consell Superior d’Esports per infracció greu».

Le Federacions esportives estan sotmeses a Llei de l’Esport i el CSD ha d’actuar  perquè “el masclisme no quede impune”,  assenyala Díaz així mateix a les xarxes socials.

Últimes notícies

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.