La RFEF convoca una Assemblea General Extraordinària per divendres

La Reial Federació Espanyola de Futbol convoca, amb caràcter d’urgència, una Assemblea General Extraordinària per al divendres 25 d’agost a la seu de la Ciutat del Futbol de Las Rozas.

A més, i d’acord amb els últims fets esdevinguts durant la cerimònia de premiació del Mundial femení conquerit per la Selecció Espanyola diumenge passat a Sydney, es vol informar que estan obertes les diligències internes de la Federació referents a assumptes d’Integritat, així com la resta dels protocols aplicables.

L’Assemblea General Extraordinària s’iniciarà  divendres a les 12.00  i es convoca després de la petició de les federacions territorials del futbol espanyol, que s’han reunit d’urgència aquest dimarts, i han traslladat tot el suport a Luis Rubiales.

Sumar presenta una denúncia davant de CSD

Sumar ha denunciat el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luis Rubiales, davant del Consell Superior d’Esports,  sol·licita que sigui apartat del seu càrrec i «que es pose en marxa el protocol d’actuació davant de la violència sexual», segons ha informat a les seues xarxes socials Marta Lois, diputada i portaveu de la formació política.

Per la seua banda, la vicepresidenta segona del Govern i ministra de Treball i Economia Social,  Yolanda Díaz, ha assenyalat que des de Sumar «hem denunciat el que ha passat amb el Senyor Rubiales  davant el Consell Superior d’Esports per infracció greu».

Le Federacions esportives estan sotmeses a Llei de l’Esport i el CSD ha d’actuar  perquè “el masclisme no quede impune”,  assenyala Díaz així mateix a les xarxes socials.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.