La RFEF convoca una Assemblea General Extraordinària per divendres

La Reial Federació Espanyola de Futbol convoca, amb caràcter d’urgència, una Assemblea General Extraordinària per al divendres 25 d’agost a la seu de la Ciutat del Futbol de Las Rozas.

A més, i d’acord amb els últims fets esdevinguts durant la cerimònia de premiació del Mundial femení conquerit per la Selecció Espanyola diumenge passat a Sydney, es vol informar que estan obertes les diligències internes de la Federació referents a assumptes d’Integritat, així com la resta dels protocols aplicables.

L’Assemblea General Extraordinària s’iniciarà  divendres a les 12.00  i es convoca després de la petició de les federacions territorials del futbol espanyol, que s’han reunit d’urgència aquest dimarts, i han traslladat tot el suport a Luis Rubiales.

Sumar presenta una denúncia davant de CSD

Sumar ha denunciat el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luis Rubiales, davant del Consell Superior d’Esports,  sol·licita que sigui apartat del seu càrrec i «que es pose en marxa el protocol d’actuació davant de la violència sexual», segons ha informat a les seues xarxes socials Marta Lois, diputada i portaveu de la formació política.

Per la seua banda, la vicepresidenta segona del Govern i ministra de Treball i Economia Social,  Yolanda Díaz, ha assenyalat que des de Sumar «hem denunciat el que ha passat amb el Senyor Rubiales  davant el Consell Superior d’Esports per infracció greu».

Le Federacions esportives estan sotmeses a Llei de l’Esport i el CSD ha d’actuar  perquè “el masclisme no quede impune”,  assenyala Díaz així mateix a les xarxes socials.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU