15.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

La RFEF convoca una Assemblea General Extraordinària per divendres

La Reial Federació Espanyola de Futbol convoca, amb caràcter d’urgència, una Assemblea General Extraordinària per al divendres 25 d’agost a la seu de la Ciutat del Futbol de Las Rozas.

A més, i d’acord amb els últims fets esdevinguts durant la cerimònia de premiació del Mundial femení conquerit per la Selecció Espanyola diumenge passat a Sydney, es vol informar que estan obertes les diligències internes de la Federació referents a assumptes d’Integritat, així com la resta dels protocols aplicables.

L’Assemblea General Extraordinària s’iniciarà  divendres a les 12.00  i es convoca després de la petició de les federacions territorials del futbol espanyol, que s’han reunit d’urgència aquest dimarts, i han traslladat tot el suport a Luis Rubiales.

Sumar presenta una denúncia davant de CSD

Sumar ha denunciat el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luis Rubiales, davant del Consell Superior d’Esports,  sol·licita que sigui apartat del seu càrrec i “que es pose en marxa el protocol d’actuació davant de la violència sexual”, segons ha informat a les seues xarxes socials Marta Lois, diputada i portaveu de la formació política.

Per la seua banda, la vicepresidenta segona del Govern i ministra de Treball i Economia Social,  Yolanda Díaz, ha assenyalat que des de Sumar “hem denunciat el que ha passat amb el Senyor Rubiales  davant el Consell Superior d’Esports per infracció greu”.

Le Federacions esportives estan sotmeses a Llei de l’Esport i el CSD ha d’actuar  perquè “el masclisme no quede impune”,  assenyala Díaz així mateix a les xarxes socials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.