La RFEF convoca una Assemblea General Extraordinària per divendres

La Reial Federació Espanyola de Futbol convoca, amb caràcter d’urgència, una Assemblea General Extraordinària per al divendres 25 d’agost a la seu de la Ciutat del Futbol de Las Rozas.

A més, i d’acord amb els últims fets esdevinguts durant la cerimònia de premiació del Mundial femení conquerit per la Selecció Espanyola diumenge passat a Sydney, es vol informar que estan obertes les diligències internes de la Federació referents a assumptes d’Integritat, així com la resta dels protocols aplicables.

L’Assemblea General Extraordinària s’iniciarà  divendres a les 12.00  i es convoca després de la petició de les federacions territorials del futbol espanyol, que s’han reunit d’urgència aquest dimarts, i han traslladat tot el suport a Luis Rubiales.

Sumar presenta una denúncia davant de CSD

Sumar ha denunciat el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luis Rubiales, davant del Consell Superior d’Esports,  sol·licita que sigui apartat del seu càrrec i «que es pose en marxa el protocol d’actuació davant de la violència sexual», segons ha informat a les seues xarxes socials Marta Lois, diputada i portaveu de la formació política.

Per la seua banda, la vicepresidenta segona del Govern i ministra de Treball i Economia Social,  Yolanda Díaz, ha assenyalat que des de Sumar «hem denunciat el que ha passat amb el Senyor Rubiales  davant el Consell Superior d’Esports per infracció greu».

Le Federacions esportives estan sotmeses a Llei de l’Esport i el CSD ha d’actuar  perquè “el masclisme no quede impune”,  assenyala Díaz així mateix a les xarxes socials.

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.