13.3 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Descobriu l’edició limitada de roba vintage amb els logos de Pryca i Continente

Carrefour torna a sorprendre amb una original col·lecció vintage amb què recupera els icònics logos de Pryca i Continente. La companyia ha creat una edició limitada de peces de roba de les quals únicament posarà a la venda un nombre reduït d’unitats fins a final d’existències.

 

 

La col·lecció, dissenyada íntegrament a Espanya, està disponible només en una selecció dels seus centres ia www.carrefour.es L’hipermercat valencià d’Alfafar és un dels centres elegits i compta a més amb un espai decorat amb estètica retro per donar a conéixer la col·lecció.

 

 

La campanya és una picada d’ullet a les dos cadenes que van consolidar el format hipermercat a Espanya i que, el 1999 es van fusionar donant lloc a l’actual Carrefour. A més, amb ella es fa un homenatge a les marques que han format part de la història del comerç a Espanya i es recuperen ara com a resposta a l’actual tendència de moda retro inspirada en l’estil dels 80’s.

La col·lecció càpsula inclou peces vintage numerades amb què Carrefour vol retre homenatge als seus orígens. Entre elles es poden trobar samarretes marca TEX de cotó per a dona i cavaller, mitjons i sabatilles esportives amb els icònics logos de Pryca i Continente.

A més per donar a conéixer esta col·lecció, Carrefour ha creat espais decorats amb estètica retro, a l’esmentat d’Alfafar i als seus centres de Prat (Barcelona) i Hortaleza (Madrid), on mostrarà estos productes amb una cuidada ambientació dels anys 80. A més, posa en circulació un autobús vintage que recorre els carrers de Madrid mostrant l’estètica de la campanya amb influencers que retransmetran en directe l’experiència amb clients d’El Club Carrefour convidats a viure esta iniciativa singular.

Les obertures dels primers establiments de Pryca i Continente van representar una veritable revolució al país, en una època en què l’oferta comercial responia a paràmetres tradicionals. La fórmula implantada per les dos cadenes és el germen de l’hipermercat modern que hui coneixem i que evoluciona constantment.

Amb tot això, Carrefour fa un reconeixement nostàlgic cap a aquelles marques icòniques, part de la història del comerç a Espanya.

Últimes notícies

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.

La jutgessa del cas DANA cita als escortes i al xofer de Mazón com a testimonis

La instructora ha ordenat identificar i citar als escortes i al xofer que van acompanyar a Carlos Mazón el 29 d'octubre, per a aclarir si van sentir crides o comentaris. L'acte veu 'perfectament plausible' que el president fora informat de l'enviament del Es-Alert minuts abans de la seua difusió.

Presó provisional per a un piròman que va intentar cremar a un indigent dos vegades a València

Un home de 43 anys ha sigut detingut per provocar diversos incendis a València i per intentar cremar a un indigent en dos ocasions. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Pérez Llorca sosté que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en la jornada de la DANA

El secretari general del PP valencià ha declarat com a testimoni sobre les seues comunicacions del 29 d'octubre i ha negat que actuara d'intermediari amb el president. S'ha compromés a aportar el detall de missatges i crides.

La declaració de l’amo del Ventorro ha obert dubtes clau sobre el menjar de Mazón i Vilaplana

La declaració del propietari del Ventorro ha deslligat contradiccions sobre el reservat, el portàtil, la vestimenta i l'escorta en el menjar del 29-O. Les parts han demanat aclariments com una foto de l'espai.

Pren possessió el nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana

José Antonio Fernández de Llum ha pres possessió com a nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana en un acte presidit per Mercedes González. La seua trajectòria a València i els reptes de reconstrucció de casernes, ciberdelinqüència i atenció a víctimes han centrat el focus.

Un jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la mort d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica roman en l'UCI.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de sis anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira. Una altra xiqueta, de quatre, roman en l'UCI pediàtrica del Clínic de València.