20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Descobriu l’edició limitada de roba vintage amb els logos de Pryca i Continente

Carrefour torna a sorprendre amb una original col·lecció vintage amb què recupera els icònics logos de Pryca i Continente. La companyia ha creat una edició limitada de peces de roba de les quals únicament posarà a la venda un nombre reduït d’unitats fins a final d’existències.

 

 

La col·lecció, dissenyada íntegrament a Espanya, està disponible només en una selecció dels seus centres ia www.carrefour.es L’hipermercat valencià d’Alfafar és un dels centres elegits i compta a més amb un espai decorat amb estètica retro per donar a conéixer la col·lecció.

 

 

La campanya és una picada d’ullet a les dos cadenes que van consolidar el format hipermercat a Espanya i que, el 1999 es van fusionar donant lloc a l’actual Carrefour. A més, amb ella es fa un homenatge a les marques que han format part de la història del comerç a Espanya i es recuperen ara com a resposta a l’actual tendència de moda retro inspirada en l’estil dels 80’s.

La col·lecció càpsula inclou peces vintage numerades amb què Carrefour vol retre homenatge als seus orígens. Entre elles es poden trobar samarretes marca TEX de cotó per a dona i cavaller, mitjons i sabatilles esportives amb els icònics logos de Pryca i Continente.

A més per donar a conéixer esta col·lecció, Carrefour ha creat espais decorats amb estètica retro, a l’esmentat d’Alfafar i als seus centres de Prat (Barcelona) i Hortaleza (Madrid), on mostrarà estos productes amb una cuidada ambientació dels anys 80. A més, posa en circulació un autobús vintage que recorre els carrers de Madrid mostrant l’estètica de la campanya amb influencers que retransmetran en directe l’experiència amb clients d’El Club Carrefour convidats a viure esta iniciativa singular.

Les obertures dels primers establiments de Pryca i Continente van representar una veritable revolució al país, en una època en què l’oferta comercial responia a paràmetres tradicionals. La fórmula implantada per les dos cadenes és el germen de l’hipermercat modern que hui coneixem i que evoluciona constantment.

Amb tot això, Carrefour fa un reconeixement nostàlgic cap a aquelles marques icòniques, part de la història del comerç a Espanya.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una infermera de 64 anys mor apunyalada per la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim

La sanitària, de 64 anys, ha mort després de ser atacada amb una arma blanca de grans dimensions en el seu lloc de treball; la seua exparella, de 70, ha sigut detinguda. Ni víctima ni presumpte autor figuraven en VioGén i la investigació continua oberta.

La Generalitat demana a la policia aclarir qui viu en les VPP de la Platja de Sant Joan

Vivenda ha sol·licitat a l'Ajuntament d'Alacant el llistat d'empadronats i verificacions in situ en les 140 VPP dels Naus, i investiga l'adjudicació. Susana Camarero ha defés el Pla Viu i ha criticat els controls de l'anterior Consell.

Roman tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera per la seua exparella

L'ambulatori suspén la seua activitat mentres un equip de salut mental fa costat al personal. L'exparella de la víctima, de 70 anys, ha sigut detinguda.

La Fundació Broseta rebutja la semillibertat per a Txeroki per falta de penediment

La Fundació Professor Manuel Broseta ha condemnat la concessió de semillibertat a Garikoiz Aspiazu, Txeroki, en considerar que no ha mostrat penediment. Reclama decisions transparents i ajustades als requisits reforçats per a delictes de terrorisme.

Mor una infermera apunyalada en un centre de salut de Benicàssim per la seua exparella, ja detingut

Una sanitària de 64 anys ha sigut atacada amb una arma blanca en el seu lloc de treball i ha mort després de ser traslladada a l'Hospital General de Castelló. La Guàrdia Civil ha detingut a la seua exparella, de 70 anys, i manté oberta la investigació.

Mor una infermera apunyalada per la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Una dona de 64 anys ha mort després de ser apunyalada en el seu lloc de treball a Benicàssim. La seua exparella, de 70 anys, ha sigut detingut i la Guàrdia Civil investiga.

La jutgessa demana a Telegram i WhatsApp els missatges de l’excap de gabinet de Mazón del 29-O

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha demanat a Telegram i WhatsApp els missatges del 29-O de l'excap de Gabinet de Mazón i amplia les diligències. A més, cita a testimonis i rebutja investigar la presa de Forata per falta de relació amb les defuncions.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h a Alacant i l’interior nord de Castelló fins a la matinada del dimarts

Aemet ha activat l'avís groc per vent a Alacant i l'interior nord de Castelló fins a les 6.00 del dimarts, amb ratxes de fins a 80 km/h. També hi ha avisos a València per vent i fenòmens costaners.