Descobriu l’edició limitada de roba vintage amb els logos de Pryca i Continente

Carrefour torna a sorprendre amb una original col·lecció vintage amb què recupera els icònics logos de Pryca i Continente. La companyia ha creat una edició limitada de peces de roba de les quals únicament posarà a la venda un nombre reduït d’unitats fins a final d’existències.

 

 

La col·lecció, dissenyada íntegrament a Espanya, està disponible només en una selecció dels seus centres ia www.carrefour.es L’hipermercat valencià d’Alfafar és un dels centres elegits i compta a més amb un espai decorat amb estètica retro per donar a conéixer la col·lecció.

 

 

La campanya és una picada d’ullet a les dos cadenes que van consolidar el format hipermercat a Espanya i que, el 1999 es van fusionar donant lloc a l’actual Carrefour. A més, amb ella es fa un homenatge a les marques que han format part de la història del comerç a Espanya i es recuperen ara com a resposta a l’actual tendència de moda retro inspirada en l’estil dels 80’s.

La col·lecció càpsula inclou peces vintage numerades amb què Carrefour vol retre homenatge als seus orígens. Entre elles es poden trobar samarretes marca TEX de cotó per a dona i cavaller, mitjons i sabatilles esportives amb els icònics logos de Pryca i Continente.

A més per donar a conéixer esta col·lecció, Carrefour ha creat espais decorats amb estètica retro, a l’esmentat d’Alfafar i als seus centres de Prat (Barcelona) i Hortaleza (Madrid), on mostrarà estos productes amb una cuidada ambientació dels anys 80. A més, posa en circulació un autobús vintage que recorre els carrers de Madrid mostrant l’estètica de la campanya amb influencers que retransmetran en directe l’experiència amb clients d’El Club Carrefour convidats a viure esta iniciativa singular.

Les obertures dels primers establiments de Pryca i Continente van representar una veritable revolució al país, en una època en què l’oferta comercial responia a paràmetres tradicionals. La fórmula implantada per les dos cadenes és el germen de l’hipermercat modern que hui coneixem i que evoluciona constantment.

Amb tot això, Carrefour fa un reconeixement nostàlgic cap a aquelles marques icòniques, part de la història del comerç a Espanya.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.