14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Descobriu l’edició limitada de roba vintage amb els logos de Pryca i Continente

Carrefour torna a sorprendre amb una original col·lecció vintage amb què recupera els icònics logos de Pryca i Continente. La companyia ha creat una edició limitada de peces de roba de les quals únicament posarà a la venda un nombre reduït d’unitats fins a final d’existències.

 

 

La col·lecció, dissenyada íntegrament a Espanya, està disponible només en una selecció dels seus centres ia www.carrefour.es L’hipermercat valencià d’Alfafar és un dels centres elegits i compta a més amb un espai decorat amb estètica retro per donar a conéixer la col·lecció.

 

 

La campanya és una picada d’ullet a les dos cadenes que van consolidar el format hipermercat a Espanya i que, el 1999 es van fusionar donant lloc a l’actual Carrefour. A més, amb ella es fa un homenatge a les marques que han format part de la història del comerç a Espanya i es recuperen ara com a resposta a l’actual tendència de moda retro inspirada en l’estil dels 80’s.

La col·lecció càpsula inclou peces vintage numerades amb què Carrefour vol retre homenatge als seus orígens. Entre elles es poden trobar samarretes marca TEX de cotó per a dona i cavaller, mitjons i sabatilles esportives amb els icònics logos de Pryca i Continente.

A més per donar a conéixer esta col·lecció, Carrefour ha creat espais decorats amb estètica retro, a l’esmentat d’Alfafar i als seus centres de Prat (Barcelona) i Hortaleza (Madrid), on mostrarà estos productes amb una cuidada ambientació dels anys 80. A més, posa en circulació un autobús vintage que recorre els carrers de Madrid mostrant l’estètica de la campanya amb influencers que retransmetran en directe l’experiència amb clients d’El Club Carrefour convidats a viure esta iniciativa singular.

Les obertures dels primers establiments de Pryca i Continente van representar una veritable revolució al país, en una època en què l’oferta comercial responia a paràmetres tradicionals. La fórmula implantada per les dos cadenes és el germen de l’hipermercat modern que hui coneixem i que evoluciona constantment.

Amb tot això, Carrefour fa un reconeixement nostàlgic cap a aquelles marques icòniques, part de la història del comerç a Espanya.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.