Rocío Flores contra la seua mare, Rocío Carrasco: ‘M’ha destrossat la vida’

Rocío Flores ha decidit no romandre callada en relació a la guerra freda que manté des de fa anys amb part de la seua família i en la qual, fins ara, havia aplicat la callada per resposta, fins i tot després de l’emissió del polèmic documental sobre la vida de la seua mare, Rocío Carrasco.

El detonant perquè Rocío no haja pogut més ha sigut la recent vista judicial en la qual els seus pares, Antonio David Flores i Rocío Carrasco s’havien d’haver trobat cara a cara pel litigi en relació al pagament de la pensió per part de Rocío al seu fill xicotet, David Flores.

Un judici en el qual la filla de Carrasco acudia en qualitat de testimoni. Finalment, i com es va conéixer després de l’entrada d’Antonio David en dependències judicials, Rocío Carrasco no va acudir a la cita, dinamitant-se així també una esperada trobada en persona entre mare i filla.


Rocío estava nerviosa abans aquest possible retrobament que no ha ocorregut i hores més després s’esplaiava explicant com s’havia sentit després de l’absència de la seua mare en els jutjats. Ha sigut en el canal de Youtube ‘Derecho al corazón‘, del periodista Jesús Manuel Ruiz.

En un directe, moderat per Jesús Manuel i en el qual dos lletrats que han anat aportant pinzellades sobre el procés judicial, Rocío Flores ha carregat durament contra la seua mare. «Nosaltres ens hem presentat en el jutjat i per a la sorpresa nostra, no estava ella. He tingut un matí brutal perquè anava a ser la primera vegada que l’haguera de veure i la veritat és que estava bastant nerviosa«, explicava visiblement emocionada.

La filla d’Antonio David no entén els motius pels quals la seua mare no s’ha presentat al judici, ja que ella no anava a declarar contra la seua progenitora. «La meua postura sempre ha sigut superclara: pese al mal que m’ha fet i haver-me destrossat la vida com ha fet, sempre he tingut la postura que ella era la meua mare. Jo no anava a declarar en contra de la meua mare. És una decisió que es pren prèviament, no és una decisió que es prenga hui», ha dit Rocío, entre llàgrimes, i fent al·lusió a la docuserie protagonitzada per la seua mare, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ en 2021.

Seguidament, i durant tot el discurs, Rocío tractava de donar detalls del dur que ha sigut per a ella tot el procés que encara la relaciona amb la seua mare i manifestava quin era el seu objectiu principal i la seua esperança en relació a aquest plet: «Estic vivint un infern tots els dies de la meua vida. No entenc moltes coses i mai les entendré. L’única cosa que vull és que es faça justícia i que això s’acabe. Vull que isca a la llum la realitat«.

Últimes notícies

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense ferits, i s’investiga si ha sigut intencionat.

Vuitanta veïns desallotjats per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, a Benicalap, ha forçat el desallotjament preventiu de 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous.