Rocío Flores contra la seua mare, Rocío Carrasco: ‘M’ha destrossat la vida’

Rocío Flores ha decidit no romandre callada en relació a la guerra freda que manté des de fa anys amb part de la seua família i en la qual, fins ara, havia aplicat la callada per resposta, fins i tot després de l’emissió del polèmic documental sobre la vida de la seua mare, Rocío Carrasco.

El detonant perquè Rocío no haja pogut més ha sigut la recent vista judicial en la qual els seus pares, Antonio David Flores i Rocío Carrasco s’havien d’haver trobat cara a cara pel litigi en relació al pagament de la pensió per part de Rocío al seu fill xicotet, David Flores.

Un judici en el qual la filla de Carrasco acudia en qualitat de testimoni. Finalment, i com es va conéixer després de l’entrada d’Antonio David en dependències judicials, Rocío Carrasco no va acudir a la cita, dinamitant-se així també una esperada trobada en persona entre mare i filla.


Rocío estava nerviosa abans aquest possible retrobament que no ha ocorregut i hores més després s’esplaiava explicant com s’havia sentit després de l’absència de la seua mare en els jutjats. Ha sigut en el canal de Youtube ‘Derecho al corazón‘, del periodista Jesús Manuel Ruiz.

En un directe, moderat per Jesús Manuel i en el qual dos lletrats que han anat aportant pinzellades sobre el procés judicial, Rocío Flores ha carregat durament contra la seua mare. “Nosaltres ens hem presentat en el jutjat i per a la sorpresa nostra, no estava ella. He tingut un matí brutal perquè anava a ser la primera vegada que l’haguera de veure i la veritat és que estava bastant nerviosa“, explicava visiblement emocionada.

La filla d’Antonio David no entén els motius pels quals la seua mare no s’ha presentat al judici, ja que ella no anava a declarar contra la seua progenitora. “La meua postura sempre ha sigut superclara: pese al mal que m’ha fet i haver-me destrossat la vida com ha fet, sempre he tingut la postura que ella era la meua mare. Jo no anava a declarar en contra de la meua mare. És una decisió que es pren prèviament, no és una decisió que es prenga hui”, ha dit Rocío, entre llàgrimes, i fent al·lusió a la docuserie protagonitzada per la seua mare, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ en 2021.

Seguidament, i durant tot el discurs, Rocío tractava de donar detalls del dur que ha sigut per a ella tot el procés que encara la relaciona amb la seua mare i manifestava quin era el seu objectiu principal i la seua esperança en relació a aquest plet: “Estic vivint un infern tots els dies de la meua vida. No entenc moltes coses i mai les entendré. L’única cosa que vull és que es faça justícia i que això s’acabe. Vull que isca a la llum la realitat“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.