Rocío Flores contra la seua mare, Rocío Carrasco: ‘M’ha destrossat la vida’

Ejemplo de shortcode con estilo
La neta de Rocío Jurado ha assenyalat directament a la seua progenitora com a responsable d'un passat i un present marcats per la desgràcia

Rocío Flores ha decidit no romandre callada en relació a la guerra freda que manté des de fa anys amb part de la seua família i en la qual, fins ara, havia aplicat la callada per resposta, fins i tot després de l’emissió del polèmic documental sobre la vida de la seua mare, Rocío Carrasco.

El detonant perquè Rocío no haja pogut més ha sigut la recent vista judicial en la qual els seus pares, Antonio David Flores i Rocío Carrasco s’havien d’haver trobat cara a cara pel litigi en relació al pagament de la pensió per part de Rocío al seu fill xicotet, David Flores.

Un judici en el qual la filla de Carrasco acudia en qualitat de testimoni. Finalment, i com es va conéixer després de l’entrada d’Antonio David en dependències judicials, Rocío Carrasco no va acudir a la cita, dinamitant-se així també una esperada trobada en persona entre mare i filla.


Rocío estava nerviosa abans aquest possible retrobament que no ha ocorregut i hores més després s’esplaiava explicant com s’havia sentit després de l’absència de la seua mare en els jutjats. Ha sigut en el canal de Youtube ‘Derecho al corazón‘, del periodista Jesús Manuel Ruiz.

En un directe, moderat per Jesús Manuel i en el qual dos lletrats que han anat aportant pinzellades sobre el procés judicial, Rocío Flores ha carregat durament contra la seua mare. «Nosaltres ens hem presentat en el jutjat i per a la sorpresa nostra, no estava ella. He tingut un matí brutal perquè anava a ser la primera vegada que l’haguera de veure i la veritat és que estava bastant nerviosa«, explicava visiblement emocionada.

La filla d’Antonio David no entén els motius pels quals la seua mare no s’ha presentat al judici, ja que ella no anava a declarar contra la seua progenitora. «La meua postura sempre ha sigut superclara: pese al mal que m’ha fet i haver-me destrossat la vida com ha fet, sempre he tingut la postura que ella era la meua mare. Jo no anava a declarar en contra de la meua mare. És una decisió que es pren prèviament, no és una decisió que es prenga hui», ha dit Rocío, entre llàgrimes, i fent al·lusió a la docuserie protagonitzada per la seua mare, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ en 2021.

Seguidament, i durant tot el discurs, Rocío tractava de donar detalls del dur que ha sigut per a ella tot el procés que encara la relaciona amb la seua mare i manifestava quin era el seu objectiu principal i la seua esperança en relació a aquest plet: «Estic vivint un infern tots els dies de la meua vida. No entenc moltes coses i mai les entendré. L’única cosa que vull és que es faça justícia i que això s’acabe. Vull que isca a la llum la realitat«.

Últimes notícies

Una destral de 7.000 anys és la peça més antiga del Museo de Elda

El Museo Arqueológico de Elda dedica la seua peça del trimestre a una destral neolítica trobada el 1967. L’objecte és el més antic de la seua col·lecció.

El funeral de Jesús de Miguel serà a Navahermosa

Jesús de Miguel serà acomiadat a Navahermosa quan el seu cos puga ser traslladat. El CD Tenerife ha convocat un homenatge i demana ajornar dos partits.

La collita de caqui afronta menys oferta i busca més reconeixement

La campanya de la DOP Kaki Ribera del Xúquer preveu menys fruita per les pluges i la pedra, però millors calibres i qualitat. El sector vol ampliar el reconeixement de la marca Persimon®.

La Cerámica recordarà Jesús de Miguel abans del Villarreal-PSG

La Cerámica guardarà un minut de silenci per Jesús de Miguel abans del Villarreal-PSG. L’homenatge també recordarà les 69 víctimes de l’accident ferroviari d’Urda.

El PSPV-PSOE reclama a Mazón 1.931 euros de quilometratge

El PSPV-PSOE afirma que Mazón ha cobrat 1.931 euros per quilometratge des que va deixar la presidència i reclama que els torne. El PP demana comprovar les dades.

La decisió sobre la retirada del retrat de Julio de España s’ajorna fins que la sentència siga ferma

Les Corts ajornaran la decisió sobre el retrat fins que siga ferma la condemna per agressió sexual. L’Ajuntament d’Alacant també esperarà abans de valorar els honors municipals.

Siloé i Shinova obrin el cartell del Low Festival 2027

Siloé, Shinova i altres artistes encapçalen les primeres confirmacions del Low Festival 2027 a Torrevella. El festival també ha anunciat millores en el recinte i els transports.

La mort de Jesús de Miguel queda sota investigació policial

La Policía Nacional investiga la mort del jugador del Club Deportivo Tenerife, de 30 anys, després d’un colp durant el partit contra l’Andorra.