Rocío Flores contra la seua mare, Rocío Carrasco: ‘M’ha destrossat la vida’

Rocío Flores ha decidit no romandre callada en relació a la guerra freda que manté des de fa anys amb part de la seua família i en la qual, fins ara, havia aplicat la callada per resposta, fins i tot després de l’emissió del polèmic documental sobre la vida de la seua mare, Rocío Carrasco.

El detonant perquè Rocío no haja pogut més ha sigut la recent vista judicial en la qual els seus pares, Antonio David Flores i Rocío Carrasco s’havien d’haver trobat cara a cara pel litigi en relació al pagament de la pensió per part de Rocío al seu fill xicotet, David Flores.

Un judici en el qual la filla de Carrasco acudia en qualitat de testimoni. Finalment, i com es va conéixer després de l’entrada d’Antonio David en dependències judicials, Rocío Carrasco no va acudir a la cita, dinamitant-se així també una esperada trobada en persona entre mare i filla.


Rocío estava nerviosa abans aquest possible retrobament que no ha ocorregut i hores més després s’esplaiava explicant com s’havia sentit després de l’absència de la seua mare en els jutjats. Ha sigut en el canal de Youtube ‘Derecho al corazón‘, del periodista Jesús Manuel Ruiz.

En un directe, moderat per Jesús Manuel i en el qual dos lletrats que han anat aportant pinzellades sobre el procés judicial, Rocío Flores ha carregat durament contra la seua mare. «Nosaltres ens hem presentat en el jutjat i per a la sorpresa nostra, no estava ella. He tingut un matí brutal perquè anava a ser la primera vegada que l’haguera de veure i la veritat és que estava bastant nerviosa«, explicava visiblement emocionada.

La filla d’Antonio David no entén els motius pels quals la seua mare no s’ha presentat al judici, ja que ella no anava a declarar contra la seua progenitora. «La meua postura sempre ha sigut superclara: pese al mal que m’ha fet i haver-me destrossat la vida com ha fet, sempre he tingut la postura que ella era la meua mare. Jo no anava a declarar en contra de la meua mare. És una decisió que es pren prèviament, no és una decisió que es prenga hui», ha dit Rocío, entre llàgrimes, i fent al·lusió a la docuserie protagonitzada per la seua mare, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ en 2021.

Seguidament, i durant tot el discurs, Rocío tractava de donar detalls del dur que ha sigut per a ella tot el procés que encara la relaciona amb la seua mare i manifestava quin era el seu objectiu principal i la seua esperança en relació a aquest plet: «Estic vivint un infern tots els dies de la meua vida. No entenc moltes coses i mai les entendré. L’única cosa que vull és que es faça justícia i que això s’acabe. Vull que isca a la llum la realitat«.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.