Rocío Flores contra la seua mare, Rocío Carrasco: ‘M’ha destrossat la vida’

Rocío Flores ha decidit no romandre callada en relació a la guerra freda que manté des de fa anys amb part de la seua família i en la qual, fins ara, havia aplicat la callada per resposta, fins i tot després de l’emissió del polèmic documental sobre la vida de la seua mare, Rocío Carrasco.

El detonant perquè Rocío no haja pogut més ha sigut la recent vista judicial en la qual els seus pares, Antonio David Flores i Rocío Carrasco s’havien d’haver trobat cara a cara pel litigi en relació al pagament de la pensió per part de Rocío al seu fill xicotet, David Flores.

Un judici en el qual la filla de Carrasco acudia en qualitat de testimoni. Finalment, i com es va conéixer després de l’entrada d’Antonio David en dependències judicials, Rocío Carrasco no va acudir a la cita, dinamitant-se així també una esperada trobada en persona entre mare i filla.


Rocío estava nerviosa abans aquest possible retrobament que no ha ocorregut i hores més després s’esplaiava explicant com s’havia sentit després de l’absència de la seua mare en els jutjats. Ha sigut en el canal de Youtube ‘Derecho al corazón‘, del periodista Jesús Manuel Ruiz.

En un directe, moderat per Jesús Manuel i en el qual dos lletrats que han anat aportant pinzellades sobre el procés judicial, Rocío Flores ha carregat durament contra la seua mare. «Nosaltres ens hem presentat en el jutjat i per a la sorpresa nostra, no estava ella. He tingut un matí brutal perquè anava a ser la primera vegada que l’haguera de veure i la veritat és que estava bastant nerviosa«, explicava visiblement emocionada.

La filla d’Antonio David no entén els motius pels quals la seua mare no s’ha presentat al judici, ja que ella no anava a declarar contra la seua progenitora. «La meua postura sempre ha sigut superclara: pese al mal que m’ha fet i haver-me destrossat la vida com ha fet, sempre he tingut la postura que ella era la meua mare. Jo no anava a declarar en contra de la meua mare. És una decisió que es pren prèviament, no és una decisió que es prenga hui», ha dit Rocío, entre llàgrimes, i fent al·lusió a la docuserie protagonitzada per la seua mare, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ en 2021.

Seguidament, i durant tot el discurs, Rocío tractava de donar detalls del dur que ha sigut per a ella tot el procés que encara la relaciona amb la seua mare i manifestava quin era el seu objectiu principal i la seua esperança en relació a aquest plet: «Estic vivint un infern tots els dies de la meua vida. No entenc moltes coses i mai les entendré. L’única cosa que vull és que es faça justícia i que això s’acabe. Vull que isca a la llum la realitat«.

Últimes notícies

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.