30.7 C
València
Dilluns, 14 juliol, 2025

Rocío Flores torna a enviar un missatge a Rocío Carrasco en directe: «Com a mínim…»

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Com sabem ja, el documental de Rocío Carrasco està generant molt enrenou en les últimes setmanes, no només entre l’audiència que ho estiga veient, sinó també entre companys de televisió, amics i coneguts de la implicada.

Una de les persones que, sense dubte, més ha de dir sobre el tema és Rocío Flores, la filla de Rocío Carrasco, que és protagonista en el seu docusèrie la filla de Rocío Jurado, ja que parla en nombroses ocasions d’ella.

Fins i tot en l’entrevista que se li va realitzar en directe a Telecinco va parlar amb pèls i senyals de la suposada agressió que esta li va clavar quan tenia 15 anys. Des d’aquell moment, mare i filla van deixar de veure’s i parlar-se.

Sembla, però, que una de les coses que pitjor està paint a la filla d’Antonio David és l’actitud que està tenint la seua mare amb el seu fill, David Flores. I és que la jove no entendria el motiu del distanciament de la seua mare amb el seu germà petit.

Este mateix matí ha volgut deixar això clar i enviar un missatge molt directe i clar a Rocío Carrasco. Ho ha fet en la seua intervenció a ‘El Programa de Ana Rosa’. Allà ha parlat de tot el que va explicar la seua mare a l’entrevista que se li va realitzar en directe dimecres passat i ha volgut posar l’accent en el tema del seu germà.

«El seu equip mèdic li recomana que no parle amb mi, però… el meu germà també està ficat al meu ‘pack‘? També li recomanen que no es pose en contacte amb el meu germà?», s’ha preguntat davant de tots els col·laboradors.

Ha estat llavors quan ha revelat la relació real que ara mateix té Rocío Carrasco amb el seu fill David, és a dir, cap. «Ni una trucada en set anys? Per un aniversari? Ni per preocupar-se pel seu estat de salut? No sé, si més no em sembla qüestionable», ha afirmat la jove visiblement dolguda.

I és que sembla que la filla d’Antonio David pateix més pel seu germà que per ella mateixa. Sempre s’ha mostrat com una jove molt responsable amb la seua família, almenys amb els seus germans, i la forma d’actuar de la seua mare en els últims anys no li hauria agradat gens a ella, cosa que ara ha deixat molt clara.

En referència a les paraules de Rociíto en què assegurava que encara no se sentia preparada per a aixecar el telèfon per parlar amb la seua filla, ha deixat un altre contundent missatge. «Quan tu cregues i et sentes preparada ja no em truques a mi, truca el teu fill com a mínim».

Davant de tot això, cal recordar que el distanciament entre mare i filla es va produir a partir del fatídic dia en què es va produir l’agressió de Rocío Flores a la seua mare. Des de llavors sembla que les dos no s’han tornat a posar en contacte, tot i que la jove hauria intentat parlar amb la seua mare en diverses ocasions per telèfon.

Així doncs, segons se sap, entre Rociíto i el seu fill no hi va haver cap conflicte similar que fes que tots dos també es distanciassen, però les paraules de Rocío Flores deixen clar que, de la mateixa manera que no parla amb la seua filla des de fa anys, tampoc ho fa amb el seu fill.

Últimes notícies

Vox ressalta els seus assoliments clau a mitat de legislatura després d’eixir del Consell valencià

El portaveu de Vox en Les Corts Valencianes destaca avanços en llibertat lingüística i reducció del gasto públic després d'abandonar el Consell valencià, consolidant la seua influència política des de l'oposició.

PP critica la negociació de finançament singular per a Catalunya i denúncia el menystinc als valencians

La portaveu adjunta del PP en Les Corts Valencianes denuncia que la negociació d'un finançament singular per a Catalunya és un exemple del menystinc del Govern als valencians, i critica la falta de suport a la justícia financera per a la Comunitat Valenciana.

PP ressalta l’aprovació de dos pressupostos en una legislatura marcada per l’emergència de la dana

El Partit Popular valora l'aprovació de dos pressupostos en dos anys a València, malgrat una legislatura afectada per la dana d'octubre. Denuncien falta de suport estatal en la reconstrucció.

El PSPV denuncia que Mazón reclama més recursos mentres renúncia a 900 milions en beneficis fiscals per a la Comunitat Valenciana

El PSPV critica al president Carlos Mazón per reclamar més fons al Govern espanyol mentres aplica beneficis fiscals que suposen una renúncia de 900 milions per a la Comunitat Valenciana.

PSPV denuncia que PP posa en risc a valencians i exigix compareixences en Les Corts

El PSPV-PSOE acusa el PP de posar en perill la seguretat dels valencians i sol·licita la compareixença de dos consellers per a aclarir la situació del Metrovalencia i els plans contra incendis.

Compromís exigix un finançament autonòmic just per a totes les comunitats, no sols per a Catalunya

Joan Baldoví, portaveu de Compromís, reclama que el finançament autonòmic avanç per a totes les regions, destacant la necessitat d'atendre l'infrafinançament valencià.

Compromís denuncia negligència i deterioració de servicis públics durant la legislatura de Carlos Mazón

Compromís critica la gestió del Consell en la legislatura de Carlos Mazón, destacant negligència davant la dana i retallades en servicis públics essencials com a educació, sanitat i cultura.

Vox critica el finançament singular de Catalunya com una traïció i capitulació del Govern

José María Llanos, portaveu de Vox en Les Corts Valencianes, acusa el Govern de Pedro Sánchez de trair a Espanya i cedir davant el xantatge separatista amb el finançament singular de Catalunya.