Rodolfo Sancho parla per primera vegada: «Estic ferm i tranquil»

Rodolfo Sancho (48 anys) ha parlat. L’actor, que romandria en silenci des que saltar-se a l’actualitat la notícia de la detenció del seu fill Daniel, ha trencat el seu silenci. Després d’haver emés tres comunicats, ha sigut ara quan l’intèrpret, en primera persona i de viva veu, ha volgut explicar com es troba i dedicar unes paraules a tots els que s’han interessat per ell en els últims dies. Una conversa molt breu, però que deixa clar l’estat en el qual es troba tant ell com la seua família més pròxima.

«En estos moments estic ferm i tranquil», assegura l’actor. Ha sigut en conversa amb un reporter del programa ‘Espill públic’ on Sancho ha volgut sincerar-se. Encara que en un primer moment no semblava voler atendre la crida ni fer declaracions, finalment sí que ha transmés un breu missatge. «Em posaré en contacte amb tu i agraïsc el vostre afecte. I moltes gràcies per la vostra comprensió», ha assegurat l’actor.

En una telefonada que no ha durat més que uns pocs segons, l’actor ha volgut tranquil·litzar a tots. Seré i tranquil, Sancho espera pacient al fet que avance la investigació sobre el cas del seu fill. Encara en parador ignorat, l’actor no hauria viatjat a Tailàndia com així s’havia signat en un primer moment. El seu fill es troba encara en el període d’aïllament en la infermeria del centre penitenciari i no podria rebre més visites que les del seu advocat.

Primeres paraules de l’actor Rodolfo Sancho

Fins ara, des de l’entorn més pròxim a Daniel Sancho s’havien emés sengles comunicats per a sol·licitar tant la màxima cura a l’hora d’informar sobre l’ocorregut com argumentar el silenci de la família. Tan sols el seu oncle Rodrigo havia trencat el seu silenci en dos ocasions. El germà de l’actor atenia la premsa a les portes de la seua casa de la forma més amable possible dins de les circumstàncies. Emocionat i preocupat, l’oncle de Daniel Sancho evitava fer declaracions i tan sols assegurava estar molt pendent de la seua mare, l’àvia del cuiner, que, de moment, no sap res del que ha ocorregut.

Ha sigut ara quan Sancho ha volgut atendre un mitjà per primera vegada. L’actor, coneixedor de la repercussió mediàtica que està tenint el cas del seu fill, es troba apartat del focus. Aïllat en el seu refugi particular, Sancho estaria en contacte permanent amb la defensa del seu fill i amb l’ambaixada espanyola. La greu acusació que pesa sobre Daniel Sancho ha deixat a la família destrossada. Així ho afirmava el mateix Rodolfo Sancho en el missatge enviat a la germana de Edwin Arrieta.

Sancho prenia una important decisió al cap de pocs dies de conéixer la detenció del seu fill. Una vegada designat advocat i produïda la primera reunió amb el reclús, Rodolfo Sancho es dirigia a la família de Edwin Arrieta. «Hola Darling. Com esteu? Soc Rodolfo Sancho, el pare de Daniel Sancho. Lamente molt el succeït amb el teu germà», expressava en el missatge enviat per l’actor. «Disculpa, estem molt confosos amb tot això que està passant. Som dos famílies destruïdes».

On es troba Rodolfo Sancho?

El parador actual de l’actor és un misteri. Si bé en un primer moment s’havia assegurat que havia viatjat a Tailàndia i que fins i tot podria haver-lo fet al costat de Silvia Bronchalo, la mare del seu fill Daniel, no sembla que això haja sigut així. L’actor encara no s’hauria traslladat al país on es troba el seu fill. Sancho romandria en un lloc molt més pròxim, allunyada dels focus i conscient de l’enorme atenció mediàtica que desperta. Amb plans de viatjar a Tailàndia? No serà fins a la setmana vinent quan Daniel Sancho acabarà el període de deu dies d’aïllament i podria començar a rebre visites. Acabarà el període de deu dies d’aïllament i podria començar a rebre visites.

Últimes notícies

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.