Rodolfo Sancho parla per primera vegada: «Estic ferm i tranquil»

Rodolfo Sancho (48 anys) ha parlat. L’actor, que romandria en silenci des que saltar-se a l’actualitat la notícia de la detenció del seu fill Daniel, ha trencat el seu silenci. Després d’haver emés tres comunicats, ha sigut ara quan l’intèrpret, en primera persona i de viva veu, ha volgut explicar com es troba i dedicar unes paraules a tots els que s’han interessat per ell en els últims dies. Una conversa molt breu, però que deixa clar l’estat en el qual es troba tant ell com la seua família més pròxima.

«En estos moments estic ferm i tranquil», assegura l’actor. Ha sigut en conversa amb un reporter del programa ‘Espill públic’ on Sancho ha volgut sincerar-se. Encara que en un primer moment no semblava voler atendre la crida ni fer declaracions, finalment sí que ha transmés un breu missatge. «Em posaré en contacte amb tu i agraïsc el vostre afecte. I moltes gràcies per la vostra comprensió», ha assegurat l’actor.

En una telefonada que no ha durat més que uns pocs segons, l’actor ha volgut tranquil·litzar a tots. Seré i tranquil, Sancho espera pacient al fet que avance la investigació sobre el cas del seu fill. Encara en parador ignorat, l’actor no hauria viatjat a Tailàndia com així s’havia signat en un primer moment. El seu fill es troba encara en el període d’aïllament en la infermeria del centre penitenciari i no podria rebre més visites que les del seu advocat.

Primeres paraules de l’actor Rodolfo Sancho

Fins ara, des de l’entorn més pròxim a Daniel Sancho s’havien emés sengles comunicats per a sol·licitar tant la màxima cura a l’hora d’informar sobre l’ocorregut com argumentar el silenci de la família. Tan sols el seu oncle Rodrigo havia trencat el seu silenci en dos ocasions. El germà de l’actor atenia la premsa a les portes de la seua casa de la forma més amable possible dins de les circumstàncies. Emocionat i preocupat, l’oncle de Daniel Sancho evitava fer declaracions i tan sols assegurava estar molt pendent de la seua mare, l’àvia del cuiner, que, de moment, no sap res del que ha ocorregut.

Ha sigut ara quan Sancho ha volgut atendre un mitjà per primera vegada. L’actor, coneixedor de la repercussió mediàtica que està tenint el cas del seu fill, es troba apartat del focus. Aïllat en el seu refugi particular, Sancho estaria en contacte permanent amb la defensa del seu fill i amb l’ambaixada espanyola. La greu acusació que pesa sobre Daniel Sancho ha deixat a la família destrossada. Així ho afirmava el mateix Rodolfo Sancho en el missatge enviat a la germana de Edwin Arrieta.

Sancho prenia una important decisió al cap de pocs dies de conéixer la detenció del seu fill. Una vegada designat advocat i produïda la primera reunió amb el reclús, Rodolfo Sancho es dirigia a la família de Edwin Arrieta. «Hola Darling. Com esteu? Soc Rodolfo Sancho, el pare de Daniel Sancho. Lamente molt el succeït amb el teu germà», expressava en el missatge enviat per l’actor. «Disculpa, estem molt confosos amb tot això que està passant. Som dos famílies destruïdes».

On es troba Rodolfo Sancho?

El parador actual de l’actor és un misteri. Si bé en un primer moment s’havia assegurat que havia viatjat a Tailàndia i que fins i tot podria haver-lo fet al costat de Silvia Bronchalo, la mare del seu fill Daniel, no sembla que això haja sigut així. L’actor encara no s’hauria traslladat al país on es troba el seu fill. Sancho romandria en un lloc molt més pròxim, allunyada dels focus i conscient de l’enorme atenció mediàtica que desperta. Amb plans de viatjar a Tailàndia? No serà fins a la setmana vinent quan Daniel Sancho acabarà el període de deu dies d’aïllament i podria començar a rebre visites. Acabarà el període de deu dies d’aïllament i podria començar a rebre visites.

Últimes notícies

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.