Rodolfo Sancho parla per primera vegada: «Estic ferm i tranquil»

Rodolfo Sancho (48 anys) ha parlat. L’actor, que romandria en silenci des que saltar-se a l’actualitat la notícia de la detenció del seu fill Daniel, ha trencat el seu silenci. Després d’haver emés tres comunicats, ha sigut ara quan l’intèrpret, en primera persona i de viva veu, ha volgut explicar com es troba i dedicar unes paraules a tots els que s’han interessat per ell en els últims dies. Una conversa molt breu, però que deixa clar l’estat en el qual es troba tant ell com la seua família més pròxima.

«En estos moments estic ferm i tranquil», assegura l’actor. Ha sigut en conversa amb un reporter del programa ‘Espill públic’ on Sancho ha volgut sincerar-se. Encara que en un primer moment no semblava voler atendre la crida ni fer declaracions, finalment sí que ha transmés un breu missatge. «Em posaré en contacte amb tu i agraïsc el vostre afecte. I moltes gràcies per la vostra comprensió», ha assegurat l’actor.

En una telefonada que no ha durat més que uns pocs segons, l’actor ha volgut tranquil·litzar a tots. Seré i tranquil, Sancho espera pacient al fet que avance la investigació sobre el cas del seu fill. Encara en parador ignorat, l’actor no hauria viatjat a Tailàndia com així s’havia signat en un primer moment. El seu fill es troba encara en el període d’aïllament en la infermeria del centre penitenciari i no podria rebre més visites que les del seu advocat.

Primeres paraules de l’actor Rodolfo Sancho

Fins ara, des de l’entorn més pròxim a Daniel Sancho s’havien emés sengles comunicats per a sol·licitar tant la màxima cura a l’hora d’informar sobre l’ocorregut com argumentar el silenci de la família. Tan sols el seu oncle Rodrigo havia trencat el seu silenci en dos ocasions. El germà de l’actor atenia la premsa a les portes de la seua casa de la forma més amable possible dins de les circumstàncies. Emocionat i preocupat, l’oncle de Daniel Sancho evitava fer declaracions i tan sols assegurava estar molt pendent de la seua mare, l’àvia del cuiner, que, de moment, no sap res del que ha ocorregut.

Ha sigut ara quan Sancho ha volgut atendre un mitjà per primera vegada. L’actor, coneixedor de la repercussió mediàtica que està tenint el cas del seu fill, es troba apartat del focus. Aïllat en el seu refugi particular, Sancho estaria en contacte permanent amb la defensa del seu fill i amb l’ambaixada espanyola. La greu acusació que pesa sobre Daniel Sancho ha deixat a la família destrossada. Així ho afirmava el mateix Rodolfo Sancho en el missatge enviat a la germana de Edwin Arrieta.

Sancho prenia una important decisió al cap de pocs dies de conéixer la detenció del seu fill. Una vegada designat advocat i produïda la primera reunió amb el reclús, Rodolfo Sancho es dirigia a la família de Edwin Arrieta. «Hola Darling. Com esteu? Soc Rodolfo Sancho, el pare de Daniel Sancho. Lamente molt el succeït amb el teu germà», expressava en el missatge enviat per l’actor. «Disculpa, estem molt confosos amb tot això que està passant. Som dos famílies destruïdes».

On es troba Rodolfo Sancho?

El parador actual de l’actor és un misteri. Si bé en un primer moment s’havia assegurat que havia viatjat a Tailàndia i que fins i tot podria haver-lo fet al costat de Silvia Bronchalo, la mare del seu fill Daniel, no sembla que això haja sigut així. L’actor encara no s’hauria traslladat al país on es troba el seu fill. Sancho romandria en un lloc molt més pròxim, allunyada dels focus i conscient de l’enorme atenció mediàtica que desperta. Amb plans de viatjar a Tailàndia? No serà fins a la setmana vinent quan Daniel Sancho acabarà el període de deu dies d’aïllament i podria començar a rebre visites. Acabarà el període de deu dies d’aïllament i podria començar a rebre visites.

Últimes notícies

Diana Morant renuncia a les generals per dedicar-se a les autonòmiques valencianes

La líder del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha anunciat que no anirà en les llistes del 29-N per dedicar-se en exclusiva a preparar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana.

Enrique Arce, nomenat Ambaixador de la Comunitat Valenciana pel seu arrelament a València

L’actor valencià Enrique Arce ha sigut distingit com a Ambaixador de la Comunitat Valenciana per la Generalitat, un reconeixement que rep amb honor i humilitat després de dècades projectant València arreu del món.

Suspenen un desnonament a Alacant aplicant el nou decret d’habitatge

Un jutjat d’Alacant ha suspés fins al 2030 el desnonament d’una dona i els seus tres fills menors en aplicar el nou Reial decret 29/2026. Els serveis socials havien acreditat la situació de vulnerabilitat i la falta d’alternativa residencial.

Així són les exposicions pels 125 anys de l’Autoritat Portuària d’Alacant

L’Autoritat Portuària d’Alacant ha obert dues exposicions pel seu 125 aniversari, amb obres, documents i peces històriques sobre la trajectòria del port i la seua relació amb la ciutat i la província.

Sergio García es planteja tornar al PGA Tour i lluitar per la Ryder Cup

Sergio García estudia trencar definitivament amb LIV, no tanca la porta a tornar al PGA Tour i es marca com a objectiu jugar la pròxima Ryder Cup, almenys com a vicecapità.

Francis Mojica rep el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha sigut distingit amb el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026, en la categoria de projecte científic, pel seu paper clau en el desenvolupament de la tecnologia CRISPR.

El PSPV proposa una declaració institucional per a reforçar l’autogovern i la diversitat el 9 d’Octubre

El PSPV-PSOE ha plantejat a tots els grups de Les Corts aprovar una declaració institucional pel 9 d’Octubre en defensa de l’autogovern valencià, la convivència i la diversitat, que exigix el suport unànime del Parlament.

Ángel Ayora reivindica que rebutjar LIV ha sigut ‘la decisió correcta’

El malagueny Ángel Ayora defensa que rebutjar l’oferta de LIV Golf ha sigut ‘la decisió correcta’ perquè el seu gran objectiu és jugar al PGA Tour i disputar la Ryder Cup amb Europa, i destaca el paper clau de Juan Carlos Ferrero en la seua preparació mental.