12.2 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Rodolfo Sancho parla per primera vegada: “Estic ferm i tranquil”

Rodolfo Sancho (48 anys) ha parlat. L’actor, que romandria en silenci des que saltar-se a l’actualitat la notícia de la detenció del seu fill Daniel, ha trencat el seu silenci. Després d’haver emés tres comunicats, ha sigut ara quan l’intèrpret, en primera persona i de viva veu, ha volgut explicar com es troba i dedicar unes paraules a tots els que s’han interessat per ell en els últims dies. Una conversa molt breu, però que deixa clar l’estat en el qual es troba tant ell com la seua família més pròxima.

“En estos moments estic ferm i tranquil”, assegura l’actor. Ha sigut en conversa amb un reporter del programa ‘Espill públic’ on Sancho ha volgut sincerar-se. Encara que en un primer moment no semblava voler atendre la crida ni fer declaracions, finalment sí que ha transmés un breu missatge. “Em posaré en contacte amb tu i agraïsc el vostre afecte. I moltes gràcies per la vostra comprensió”, ha assegurat l’actor.

En una telefonada que no ha durat més que uns pocs segons, l’actor ha volgut tranquil·litzar a tots. Seré i tranquil, Sancho espera pacient al fet que avance la investigació sobre el cas del seu fill. Encara en parador ignorat, l’actor no hauria viatjat a Tailàndia com així s’havia signat en un primer moment. El seu fill es troba encara en el període d’aïllament en la infermeria del centre penitenciari i no podria rebre més visites que les del seu advocat.

Primeres paraules de l’actor Rodolfo Sancho

Fins ara, des de l’entorn més pròxim a Daniel Sancho s’havien emés sengles comunicats per a sol·licitar tant la màxima cura a l’hora d’informar sobre l’ocorregut com argumentar el silenci de la família. Tan sols el seu oncle Rodrigo havia trencat el seu silenci en dos ocasions. El germà de l’actor atenia la premsa a les portes de la seua casa de la forma més amable possible dins de les circumstàncies. Emocionat i preocupat, l’oncle de Daniel Sancho evitava fer declaracions i tan sols assegurava estar molt pendent de la seua mare, l’àvia del cuiner, que, de moment, no sap res del que ha ocorregut.

Ha sigut ara quan Sancho ha volgut atendre un mitjà per primera vegada. L’actor, coneixedor de la repercussió mediàtica que està tenint el cas del seu fill, es troba apartat del focus. Aïllat en el seu refugi particular, Sancho estaria en contacte permanent amb la defensa del seu fill i amb l’ambaixada espanyola. La greu acusació que pesa sobre Daniel Sancho ha deixat a la família destrossada. Així ho afirmava el mateix Rodolfo Sancho en el missatge enviat a la germana de Edwin Arrieta.

Sancho prenia una important decisió al cap de pocs dies de conéixer la detenció del seu fill. Una vegada designat advocat i produïda la primera reunió amb el reclús, Rodolfo Sancho es dirigia a la família de Edwin Arrieta. “Hola Darling. Com esteu? Soc Rodolfo Sancho, el pare de Daniel Sancho. Lamente molt el succeït amb el teu germà”, expressava en el missatge enviat per l’actor. “Disculpa, estem molt confosos amb tot això que està passant. Som dos famílies destruïdes”.

On es troba Rodolfo Sancho?

El parador actual de l’actor és un misteri. Si bé en un primer moment s’havia assegurat que havia viatjat a Tailàndia i que fins i tot podria haver-lo fet al costat de Silvia Bronchalo, la mare del seu fill Daniel, no sembla que això haja sigut així. L’actor encara no s’hauria traslladat al país on es troba el seu fill. Sancho romandria en un lloc molt més pròxim, allunyada dels focus i conscient de l’enorme atenció mediàtica que desperta. Amb plans de viatjar a Tailàndia? No serà fins a la setmana vinent quan Daniel Sancho acabarà el període de deu dies d’aïllament i podria començar a rebre visites. Acabarà el període de deu dies d’aïllament i podria començar a rebre visites.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.