Rodolfo Sancho parla per primera vegada: “Estic ferm i tranquil”

Rodolfo Sancho (48 anys) ha parlat. L’actor, que romandria en silenci des que saltar-se a l’actualitat la notícia de la detenció del seu fill Daniel, ha trencat el seu silenci. Després d’haver emés tres comunicats, ha sigut ara quan l’intèrpret, en primera persona i de viva veu, ha volgut explicar com es troba i dedicar unes paraules a tots els que s’han interessat per ell en els últims dies. Una conversa molt breu, però que deixa clar l’estat en el qual es troba tant ell com la seua família més pròxima.

“En estos moments estic ferm i tranquil”, assegura l’actor. Ha sigut en conversa amb un reporter del programa ‘Espill públic’ on Sancho ha volgut sincerar-se. Encara que en un primer moment no semblava voler atendre la crida ni fer declaracions, finalment sí que ha transmés un breu missatge. “Em posaré en contacte amb tu i agraïsc el vostre afecte. I moltes gràcies per la vostra comprensió”, ha assegurat l’actor.

En una telefonada que no ha durat més que uns pocs segons, l’actor ha volgut tranquil·litzar a tots. Seré i tranquil, Sancho espera pacient al fet que avance la investigació sobre el cas del seu fill. Encara en parador ignorat, l’actor no hauria viatjat a Tailàndia com així s’havia signat en un primer moment. El seu fill es troba encara en el període d’aïllament en la infermeria del centre penitenciari i no podria rebre més visites que les del seu advocat.

Primeres paraules de l’actor Rodolfo Sancho

Fins ara, des de l’entorn més pròxim a Daniel Sancho s’havien emés sengles comunicats per a sol·licitar tant la màxima cura a l’hora d’informar sobre l’ocorregut com argumentar el silenci de la família. Tan sols el seu oncle Rodrigo havia trencat el seu silenci en dos ocasions. El germà de l’actor atenia la premsa a les portes de la seua casa de la forma més amable possible dins de les circumstàncies. Emocionat i preocupat, l’oncle de Daniel Sancho evitava fer declaracions i tan sols assegurava estar molt pendent de la seua mare, l’àvia del cuiner, que, de moment, no sap res del que ha ocorregut.

Ha sigut ara quan Sancho ha volgut atendre un mitjà per primera vegada. L’actor, coneixedor de la repercussió mediàtica que està tenint el cas del seu fill, es troba apartat del focus. Aïllat en el seu refugi particular, Sancho estaria en contacte permanent amb la defensa del seu fill i amb l’ambaixada espanyola. La greu acusació que pesa sobre Daniel Sancho ha deixat a la família destrossada. Així ho afirmava el mateix Rodolfo Sancho en el missatge enviat a la germana de Edwin Arrieta.

Sancho prenia una important decisió al cap de pocs dies de conéixer la detenció del seu fill. Una vegada designat advocat i produïda la primera reunió amb el reclús, Rodolfo Sancho es dirigia a la família de Edwin Arrieta. “Hola Darling. Com esteu? Soc Rodolfo Sancho, el pare de Daniel Sancho. Lamente molt el succeït amb el teu germà”, expressava en el missatge enviat per l’actor. “Disculpa, estem molt confosos amb tot això que està passant. Som dos famílies destruïdes”.

On es troba Rodolfo Sancho?

El parador actual de l’actor és un misteri. Si bé en un primer moment s’havia assegurat que havia viatjat a Tailàndia i que fins i tot podria haver-lo fet al costat de Silvia Bronchalo, la mare del seu fill Daniel, no sembla que això haja sigut així. L’actor encara no s’hauria traslladat al país on es troba el seu fill. Sancho romandria en un lloc molt més pròxim, allunyada dels focus i conscient de l’enorme atenció mediàtica que desperta. Amb plans de viatjar a Tailàndia? No serà fins a la setmana vinent quan Daniel Sancho acabarà el període de deu dies d’aïllament i podria començar a rebre visites. Acabarà el període de deu dies d’aïllament i podria començar a rebre visites.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.