La Ronda Sud-oest de Vila-real obrirà a finals del pròxim mes de febrer

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat preveu que la Ronda Sud-oest de Vila-real estiga finalitzada per a finals del mes de febrer vinent després d’haver-se représ les obres d’execució d’aquesta infraestructura.

La Ronda Sud-oest de Vila-real compta amb una inversió de més de 7,8 milions d’euros i abasta el tram comprés entre el carrer Antiga Carretera de Viver al Port de Borriana (Antiga Carretera d’Onda) i la nova rotonda de connexió amb el carrer Camí de les Voltes, que connecta amb els vials exteriors del polígon de Porcelanosa, punt des del qual el trànsit pot accedir al polígon industrial i als ramals de l’N-340.

Amb una longitud d’aproximadament 2.078 metres, la ronda està formada per quatre trams principals i cinc enllaços, tots ells a nivell i resolts mitjançant glorietes, permetent el seu disseny el futur desdoblament pel costat est d’aquesta, dins dels límits de terra disponible.

L’entrada en funcionament d’aquesta nova via suposarà la disminució del trànsit per l’interior del nucli urbà, així com la sinistralitat. També reportarà una major fluïdesa en el trànsit, una millora de la capacitat i més nivells de servei, menors temps de recorregut i l’eliminació de retencions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es juga la passada davant el Ensino amb avantatge de pista i molts dubtes

El València Basket inicia la seua eliminatòria de quarts de final davant el Durán Maquinaria Ensino amb factor pista a favor, però preocupat per la seua mala ratxa i els precedents equilibrats de la temporada.

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide s’acomiaden del bàsquet 3×3 després d’una carrera plena d’èxits

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide anuncien la seua retirada del bàsquet 3x3 en un acte en el Museu de la FEB, després de liderar una generació que va acumular medalles europees i una plata olímpica.

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.

El Vila-real suma cinc victòries seguides en La Ceràmica quasi una dècada després

El Vila-real va derrotar 2-1 al Cèltic i va firmar la seua quinta victòria consecutiva en La Ceràmica, una ratxa com a local que no aconseguia des de la temporada 2016-2017.