La Ronda Sud-oest de Vila-real obrirà a finals del pròxim mes de febrer

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat preveu que la Ronda Sud-oest de Vila-real estiga finalitzada per a finals del mes de febrer vinent després d’haver-se représ les obres d’execució d’aquesta infraestructura.

La Ronda Sud-oest de Vila-real compta amb una inversió de més de 7,8 milions d’euros i abasta el tram comprés entre el carrer Antiga Carretera de Viver al Port de Borriana (Antiga Carretera d’Onda) i la nova rotonda de connexió amb el carrer Camí de les Voltes, que connecta amb els vials exteriors del polígon de Porcelanosa, punt des del qual el trànsit pot accedir al polígon industrial i als ramals de l’N-340.

Amb una longitud d’aproximadament 2.078 metres, la ronda està formada per quatre trams principals i cinc enllaços, tots ells a nivell i resolts mitjançant glorietes, permetent el seu disseny el futur desdoblament pel costat est d’aquesta, dins dels límits de terra disponible.

L’entrada en funcionament d’aquesta nova via suposarà la disminució del trànsit per l’interior del nucli urbà, així com la sinistralitat. També reportarà una major fluïdesa en el trànsit, una millora de la capacitat i més nivells de servei, menors temps de recorregut i l’eliminació de retencions.

Últimes notícies

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.