22.5 C
València
Dissabte, 18 octubre, 2025

La Ronda Sud-oest de Vila-real obrirà a finals del pròxim mes de febrer

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat preveu que la Ronda Sud-oest de Vila-real estiga finalitzada per a finals del mes de febrer vinent després d’haver-se représ les obres d’execució d’aquesta infraestructura.

La Ronda Sud-oest de Vila-real compta amb una inversió de més de 7,8 milions d’euros i abasta el tram comprés entre el carrer Antiga Carretera de Viver al Port de Borriana (Antiga Carretera d’Onda) i la nova rotonda de connexió amb el carrer Camí de les Voltes, que connecta amb els vials exteriors del polígon de Porcelanosa, punt des del qual el trànsit pot accedir al polígon industrial i als ramals de l’N-340.

Amb una longitud d’aproximadament 2.078 metres, la ronda està formada per quatre trams principals i cinc enllaços, tots ells a nivell i resolts mitjançant glorietes, permetent el seu disseny el futur desdoblament pel costat est d’aquesta, dins dels límits de terra disponible.

L’entrada en funcionament d’aquesta nova via suposarà la disminució del trànsit per l’interior del nucli urbà, així com la sinistralitat. També reportarà una major fluïdesa en el trànsit, una millora de la capacitat i més nivells de servei, menors temps de recorregut i l’eliminació de retencions.

Últimes notícies

Buchanan avança al Vila-real davant el Betis amb un tret creuat a la vora del descans (1-0)

Un potent tret creuat de Tajon Buchanan des de fora de l'àrea va posar el 1-0 just abans del descans. El Betis va començar millor, però el Vila-real va ser a més.

Marcelino ja és el tècnic amb més partits del Vila-real: 260

Marcelino García Toral aconseguix els 260 partits amb el Vila-real i supera el registre de Manuel Pellegrini. La xifra arriba en el dol davant el Betis en La Ceràmica.

Vila-real i Betis secunden l’aturada de AFE pel possible partit a Miami

Els jugadors de Vila-real i Betis es van sumar a l'aturada simbòlica convocada per AFE per a protestar per la falta de transparència de LaLiga sobre un possible Vila-real-Barcelona a Miami. L'acció eleva la pressió per a obrir una negociació.

La Font Roja i la Serra de Mariola acullen un curs europeu d’anàlisi de sòl amb competició final

Durant cinc dies, equips de huit universitats europees es van formar en anàlisis, descripció i classificació del sòl en dos parcs naturals. La cita va concloure amb una competició acadèmica i reforça la cooperació científica i l'educació ambiental.

El PP denuncia la compra de l’edifici de Correus a València i acusa el Botànic d’una operació entre amics

El PP qüestiona la compra de l'edifici de Correus a València per l'anterior Consell. Denúncia desvie de fons de vivenda i educació, falta de control i una valoració expressa.

Ivace+i impulsa una missió per a connectar startups valencianes amb els ecosistemes de Nova York i Boston

Ivace+i Internacional ha organitzat una missió de prospecció a Nova York i Boston amb sis startups per a obrir portes en el mercat estatunidenc. L'agenda va incloure trobades amb acceleradores, experts legals i organismes de suport per a facilitar la seua implantació.

Elèctriques apuren el termini per a entregar al CSN la documentació del tancament de Almaraz

L'1 de novembre venç l'enviament de documents que recolzen el cessament de Almaraz I davant el CSN. La pròrroga del calendari nuclear continua pendent i supeditada a la fiscalitat.

Unes 200 persones recorren amb barca l’Albufera de València en solidaritat amb Palestina

Al voltant de 200 persones van navegar per l'Albufera fins a la Gola de Pujol en un acte de suport a Palestina, amb lectura de manifest i cant de 'albaes'.