Per què Rosa Benito no va ser a la boda de Rocío Carrasco?

 

Rosa Benito ha contat al plató de ‘Ya es mediodía’ per què després d’eixir de la perruqueria una trucada de telèfon li va fer declinar la invitació per a assistir a la boda de la seua neboda Rocío Carrasco i Fidel Albiac, i segons assegura no va ser a canvi de compartir balcó amb els Mohedano el dia de la Mare de Déu de Regla.

La cara de Rosa Benito s’ha omplit de felicitat en tornar a escoltar paraules d’afecte de la seua neboda Rocío Carrasco, cap a ella. Rosa sempre ha tingut la sensació que, si Rocío Carrasco parlava d’ella, ho anava a fer bé i no s’ha equivocat “M’agrada sentir-la dir la paraula vull, és molt important, m’agrada perquè fa molt temps que no li la sentia dir”.

Rosa Benito sempre ha assegurat tindre una relació boníssima amb Rocío Carrasco i no entendre el que havia succeït entre elles. És més, ha volgut aclarir que els Mohedano no van tindre res a veure en la seua decisió d’última hora de no assistir a les seues noces amb Fidel Albiac “Jo tenia una trossa baixa fet, un vestit meravellós, no parlaré de les persones que he de parlar, de les persones que han de veure perquè són anònimes i són part de la meua vida… no tenia res a veure el balcó”.

I és que segons ha confirmat Rosa, sí que va rebre una trucada que ho va canviar tot: “Parle amb una persona que m’exposa una situació, no sé com anomenar-ho, em quede pensant i dic “Tens raó, afecte”. Em quede pensant i decidisc no anar… Jo anava a anar a eixa boda per ella i per qui és filla de qui és i no va ser el balcó”.

Rosa no ha volgut donar el nom de la persona que li va cridar, però sí que li ha dit a Sonsoles Ónega que li ho explicarà en privat, que els seus fills estaven convidats a l’enllaç, que són el més important per a ella i que és una ximpleria penedir-se d’alguna cosa que has fet o deixat de fer. Rosa Benito el que vol és que les coses se solucionen i recuperar la relació que tenia amb la seua neboda Rocío Carrasco: «Jo el que vull és que eixos telèfons es despenjaren, tant per part meua com per la d’ells i tornar a ser la família que érem”.

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.