Per què Rosa Benito no va ser a la boda de Rocío Carrasco?

 

Rosa Benito ha contat al plató de ‘Ya es mediodía’ per què després d’eixir de la perruqueria una trucada de telèfon li va fer declinar la invitació per a assistir a la boda de la seua neboda Rocío Carrasco i Fidel Albiac, i segons assegura no va ser a canvi de compartir balcó amb els Mohedano el dia de la Mare de Déu de Regla.

La cara de Rosa Benito s’ha omplit de felicitat en tornar a escoltar paraules d’afecte de la seua neboda Rocío Carrasco, cap a ella. Rosa sempre ha tingut la sensació que, si Rocío Carrasco parlava d’ella, ho anava a fer bé i no s’ha equivocat “M’agrada sentir-la dir la paraula vull, és molt important, m’agrada perquè fa molt temps que no li la sentia dir”.

Rosa Benito sempre ha assegurat tindre una relació boníssima amb Rocío Carrasco i no entendre el que havia succeït entre elles. És més, ha volgut aclarir que els Mohedano no van tindre res a veure en la seua decisió d’última hora de no assistir a les seues noces amb Fidel Albiac “Jo tenia una trossa baixa fet, un vestit meravellós, no parlaré de les persones que he de parlar, de les persones que han de veure perquè són anònimes i són part de la meua vida… no tenia res a veure el balcó”.

I és que segons ha confirmat Rosa, sí que va rebre una trucada que ho va canviar tot: “Parle amb una persona que m’exposa una situació, no sé com anomenar-ho, em quede pensant i dic “Tens raó, afecte”. Em quede pensant i decidisc no anar… Jo anava a anar a eixa boda per ella i per qui és filla de qui és i no va ser el balcó”.

Rosa no ha volgut donar el nom de la persona que li va cridar, però sí que li ha dit a Sonsoles Ónega que li ho explicarà en privat, que els seus fills estaven convidats a l’enllaç, que són el més important per a ella i que és una ximpleria penedir-se d’alguna cosa que has fet o deixat de fer. Rosa Benito el que vol és que les coses se solucionen i recuperar la relació que tenia amb la seua neboda Rocío Carrasco: “Jo el que vull és que eixos telèfons es despenjaren, tant per part meua com per la d’ells i tornar a ser la família que érem”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.