Per què Rosa Benito no va ser a la boda de Rocío Carrasco?

 

Rosa Benito ha contat al plató de ‘Ya es mediodía’ per què després d’eixir de la perruqueria una trucada de telèfon li va fer declinar la invitació per a assistir a la boda de la seua neboda Rocío Carrasco i Fidel Albiac, i segons assegura no va ser a canvi de compartir balcó amb els Mohedano el dia de la Mare de Déu de Regla.

La cara de Rosa Benito s’ha omplit de felicitat en tornar a escoltar paraules d’afecte de la seua neboda Rocío Carrasco, cap a ella. Rosa sempre ha tingut la sensació que, si Rocío Carrasco parlava d’ella, ho anava a fer bé i no s’ha equivocat “M’agrada sentir-la dir la paraula vull, és molt important, m’agrada perquè fa molt temps que no li la sentia dir”.

Rosa Benito sempre ha assegurat tindre una relació boníssima amb Rocío Carrasco i no entendre el que havia succeït entre elles. És més, ha volgut aclarir que els Mohedano no van tindre res a veure en la seua decisió d’última hora de no assistir a les seues noces amb Fidel Albiac “Jo tenia una trossa baixa fet, un vestit meravellós, no parlaré de les persones que he de parlar, de les persones que han de veure perquè són anònimes i són part de la meua vida… no tenia res a veure el balcó”.

I és que segons ha confirmat Rosa, sí que va rebre una trucada que ho va canviar tot: “Parle amb una persona que m’exposa una situació, no sé com anomenar-ho, em quede pensant i dic “Tens raó, afecte”. Em quede pensant i decidisc no anar… Jo anava a anar a eixa boda per ella i per qui és filla de qui és i no va ser el balcó”.

Rosa no ha volgut donar el nom de la persona que li va cridar, però sí que li ha dit a Sonsoles Ónega que li ho explicarà en privat, que els seus fills estaven convidats a l’enllaç, que són el més important per a ella i que és una ximpleria penedir-se d’alguna cosa que has fet o deixat de fer. Rosa Benito el que vol és que les coses se solucionen i recuperar la relació que tenia amb la seua neboda Rocío Carrasco: «Jo el que vull és que eixos telèfons es despenjaren, tant per part meua com per la d’ells i tornar a ser la família que érem”.

Últimes notícies

Els equips directius demanen a Educació una reunió pública i retransmesa en directe

Els equips directius que han presentat la dimissió durant la vaga indefinida han demanat a la Conselleria d’Educació una reunió institucional retransmesa en directe per streaming per a garantir la transparència i explicar els motius de la seua decisió.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.

Quasi tot l’alumnat valencià supera la PAU de 2026 amb un 95,23 % d’aprovats

Un total de 25.503 estudiants s’han presentat a la convocatòria ordinària de la PAU 2026 a la Comunitat Valenciana i el 95,23 % l’ha superada, amb una nota mitjana de 6,35 en la fase obligatòria.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.