6.3 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Rubiales no dimiteix: ‘Un bes consentit és per traure’m d’ací?’

No dimitiré. No dimitiré“. Així ho ha assegurat el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luís Rubiales, fins a cinc vegades durant l’Assemblea Extraordinària que s’està produint este divendres després del bes a la jugadora espanyola Jennifer Bell, durant la final de la Copa del Món Femenina. 

“M’han dit que el millor és que dimitira. Hi ha d’haver algun motiu perquè et traguen d’un lloc. Un bes consentit és per traure’m d’ací? Qui em coneix sap que arribarem fins al final. Espere que es complisca la llei” ha expressat Rubiales durant la seua intervenció. 

De la mateixa manera, ha justificat que va acordar juntament amb Hermoso el bes i que va ser “espontani, mutu i eufòric”: “Em va dir que jo era un crac i li vaig dir: ‘Una pic?’. Ella ho va entendre i ho va veure com una anècdota”. “El desig que podia tindre este bes era el mateix que el que podia tindre fent un petó a una de les meues filles. Per tant, no hi ha cap desig i no hi ha posició de domini. Això tota la gent ho comprén encara que s’estiga venent als mitjans”. 

A més, el president de la RFEF ha assegurat que prendrà accions legals contra Yolanda Díaz, Irene Montero y Pablo Echenique.

Rubiales, entre aplaudiments, també ha llançat dards contra el feminisme: “El fals feminisme que és una gran xacra d’este país“. “Ací no s’està tractant de fer justícia, això és fals, s’està executant un assassinat social a mi, se m’està intentant matar”, ha afegit. 

Disculpes a la Casa Reial 

L’encara president de la RFEF també ha demanat disculpes “sense condicions” a la Casa Reial, la Reina Letícia i a la Infanta Sofia pels fets ocorreguts a la llotja on es va agafar les seues parts “com un gest d’eufòria”. “De nou he de demanar disculpes a la Casa Reial, a la reina i a la Infanta. És un fet poc edificant. Les meves disculpes més sinceres. No em justifique”.

A més, ha manifestat que va ser un gest de celebració dirigit cap a Jorge Vilda: “Hem passat per molts aquests anys. Tu has passat el mateix que el que m’estan fent ara a mi. Em vaig emocionar moltíssim, fins al punt de perdre el control, en què en el primer moment vas mirar la llotja i em vas dedicar la victòria i et vaig fer el senyal d”oli els teus ous’”, ha assenyalat mirant el seleccionador. 

Per a finalitzar, la fiscalia diu que el bes de Rubiales a Jenni podria ser constitutiu d’agressió sexual.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.