Rubiales no dimiteix: ‘Un bes consentit és per traure’m d’ací?’

«No dimitiré. No dimitiré“. Així ho ha assegurat el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luís Rubiales, fins a cinc vegades durant l’Assemblea Extraordinària que s’està produint este divendres després del bes a la jugadora espanyola Jennifer Bell, durant la final de la Copa del Món Femenina. 

“M’han dit que el millor és que dimitira. Hi ha d’haver algun motiu perquè et traguen d’un lloc. Un bes consentit és per traure’m d’ací? Qui em coneix sap que arribarem fins al final. Espere que es complisca la llei” ha expressat Rubiales durant la seua intervenció. 

De la mateixa manera, ha justificat que va acordar juntament amb Hermoso el bes i que va ser “espontani, mutu i eufòric”: “Em va dir que jo era un crac i li vaig dir: ‘Una pic?’. Ella ho va entendre i ho va veure com una anècdota”. “El desig que podia tindre este bes era el mateix que el que podia tindre fent un petó a una de les meues filles. Per tant, no hi ha cap desig i no hi ha posició de domini. Això tota la gent ho comprén encara que s’estiga venent als mitjans”. 

A més, el president de la RFEF ha assegurat que prendrà accions legals contra Yolanda Díaz, Irene Montero y Pablo Echenique.

Rubiales, entre aplaudiments, també ha llançat dards contra el feminisme: “El fals feminisme que és una gran xacra d’este país“. «Ací no s’està tractant de fer justícia, això és fals, s’està executant un assassinat social a mi, se m’està intentant matar», ha afegit. 

Disculpes a la Casa Reial 

L’encara president de la RFEF també ha demanat disculpes «sense condicions» a la Casa Reial, la Reina Letícia i a la Infanta Sofia pels fets ocorreguts a la llotja on es va agafar les seues parts «com un gest d’eufòria». “De nou he de demanar disculpes a la Casa Reial, a la reina i a la Infanta. És un fet poc edificant. Les meves disculpes més sinceres. No em justifique”.

A més, ha manifestat que va ser un gest de celebració dirigit cap a Jorge Vilda: “Hem passat per molts aquests anys. Tu has passat el mateix que el que m’estan fent ara a mi. Em vaig emocionar moltíssim, fins al punt de perdre el control, en què en el primer moment vas mirar la llotja i em vas dedicar la victòria i et vaig fer el senyal d»oli els teus ous’”, ha assenyalat mirant el seleccionador. 

Per a finalitzar, la fiscalia diu que el bes de Rubiales a Jenni podria ser constitutiu d’agressió sexual.

Últimes notícies

Un camió bolcat a la A-7 en Bétera provoca 13 quilòmetres de cues en hora punta

Un camió s'ha bolcat este matí a la A-7 al terme de Bétera i ha generat retencions de fins a 13 quilòmetres, sense víctimes ni ferits comunicats.

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.