Rubiales no dimiteix: ‘Un bes consentit és per traure’m d’ací?’

No dimitiré. No dimitiré“. Així ho ha assegurat el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luís Rubiales, fins a cinc vegades durant l’Assemblea Extraordinària que s’està produint este divendres després del bes a la jugadora espanyola Jennifer Bell, durant la final de la Copa del Món Femenina. 

“M’han dit que el millor és que dimitira. Hi ha d’haver algun motiu perquè et traguen d’un lloc. Un bes consentit és per traure’m d’ací? Qui em coneix sap que arribarem fins al final. Espere que es complisca la llei” ha expressat Rubiales durant la seua intervenció. 

De la mateixa manera, ha justificat que va acordar juntament amb Hermoso el bes i que va ser “espontani, mutu i eufòric”: “Em va dir que jo era un crac i li vaig dir: ‘Una pic?’. Ella ho va entendre i ho va veure com una anècdota”. “El desig que podia tindre este bes era el mateix que el que podia tindre fent un petó a una de les meues filles. Per tant, no hi ha cap desig i no hi ha posició de domini. Això tota la gent ho comprén encara que s’estiga venent als mitjans”. 

A més, el president de la RFEF ha assegurat que prendrà accions legals contra Yolanda Díaz, Irene Montero y Pablo Echenique.

Rubiales, entre aplaudiments, també ha llançat dards contra el feminisme: “El fals feminisme que és una gran xacra d’este país“. “Ací no s’està tractant de fer justícia, això és fals, s’està executant un assassinat social a mi, se m’està intentant matar”, ha afegit. 

Disculpes a la Casa Reial 

L’encara president de la RFEF també ha demanat disculpes “sense condicions” a la Casa Reial, la Reina Letícia i a la Infanta Sofia pels fets ocorreguts a la llotja on es va agafar les seues parts “com un gest d’eufòria”. “De nou he de demanar disculpes a la Casa Reial, a la reina i a la Infanta. És un fet poc edificant. Les meves disculpes més sinceres. No em justifique”.

A més, ha manifestat que va ser un gest de celebració dirigit cap a Jorge Vilda: “Hem passat per molts aquests anys. Tu has passat el mateix que el que m’estan fent ara a mi. Em vaig emocionar moltíssim, fins al punt de perdre el control, en què en el primer moment vas mirar la llotja i em vas dedicar la victòria i et vaig fer el senyal d”oli els teus ous’”, ha assenyalat mirant el seleccionador. 

Per a finalitzar, la fiscalia diu que el bes de Rubiales a Jenni podria ser constitutiu d’agressió sexual.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.