Rubiales no dimiteix: ‘Un bes consentit és per traure’m d’ací?’

No dimitiré. No dimitiré“. Així ho ha assegurat el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luís Rubiales, fins a cinc vegades durant l’Assemblea Extraordinària que s’està produint este divendres després del bes a la jugadora espanyola Jennifer Bell, durant la final de la Copa del Món Femenina. 

“M’han dit que el millor és que dimitira. Hi ha d’haver algun motiu perquè et traguen d’un lloc. Un bes consentit és per traure’m d’ací? Qui em coneix sap que arribarem fins al final. Espere que es complisca la llei” ha expressat Rubiales durant la seua intervenció. 

Anuncios

De la mateixa manera, ha justificat que va acordar juntament amb Hermoso el bes i que va ser “espontani, mutu i eufòric”: “Em va dir que jo era un crac i li vaig dir: ‘Una pic?’. Ella ho va entendre i ho va veure com una anècdota”. “El desig que podia tindre este bes era el mateix que el que podia tindre fent un petó a una de les meues filles. Per tant, no hi ha cap desig i no hi ha posició de domini. Això tota la gent ho comprén encara que s’estiga venent als mitjans”. 

A més, el president de la RFEF ha assegurat que prendrà accions legals contra Yolanda Díaz, Irene Montero y Pablo Echenique.

Rubiales, entre aplaudiments, també ha llançat dards contra el feminisme: “El fals feminisme que és una gran xacra d’este país“. “Ací no s’està tractant de fer justícia, això és fals, s’està executant un assassinat social a mi, se m’està intentant matar”, ha afegit. 

Disculpes a la Casa Reial 

L’encara president de la RFEF també ha demanat disculpes “sense condicions” a la Casa Reial, la Reina Letícia i a la Infanta Sofia pels fets ocorreguts a la llotja on es va agafar les seues parts “com un gest d’eufòria”. “De nou he de demanar disculpes a la Casa Reial, a la reina i a la Infanta. És un fet poc edificant. Les meves disculpes més sinceres. No em justifique”.

A més, ha manifestat que va ser un gest de celebració dirigit cap a Jorge Vilda: “Hem passat per molts aquests anys. Tu has passat el mateix que el que m’estan fent ara a mi. Em vaig emocionar moltíssim, fins al punt de perdre el control, en què en el primer moment vas mirar la llotja i em vas dedicar la victòria i et vaig fer el senyal d”oli els teus ous’”, ha assenyalat mirant el seleccionador. 

Per a finalitzar, la fiscalia diu que el bes de Rubiales a Jenni podria ser constitutiu d’agressió sexual.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.