Rubiales no dimiteix: ‘Un bes consentit és per traure’m d’ací?’

«No dimitiré. No dimitiré“. Així ho ha assegurat el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luís Rubiales, fins a cinc vegades durant l’Assemblea Extraordinària que s’està produint este divendres després del bes a la jugadora espanyola Jennifer Bell, durant la final de la Copa del Món Femenina. 

“M’han dit que el millor és que dimitira. Hi ha d’haver algun motiu perquè et traguen d’un lloc. Un bes consentit és per traure’m d’ací? Qui em coneix sap que arribarem fins al final. Espere que es complisca la llei” ha expressat Rubiales durant la seua intervenció. 

De la mateixa manera, ha justificat que va acordar juntament amb Hermoso el bes i que va ser “espontani, mutu i eufòric”: “Em va dir que jo era un crac i li vaig dir: ‘Una pic?’. Ella ho va entendre i ho va veure com una anècdota”. “El desig que podia tindre este bes era el mateix que el que podia tindre fent un petó a una de les meues filles. Per tant, no hi ha cap desig i no hi ha posició de domini. Això tota la gent ho comprén encara que s’estiga venent als mitjans”. 

A més, el president de la RFEF ha assegurat que prendrà accions legals contra Yolanda Díaz, Irene Montero y Pablo Echenique.

Rubiales, entre aplaudiments, també ha llançat dards contra el feminisme: “El fals feminisme que és una gran xacra d’este país“. «Ací no s’està tractant de fer justícia, això és fals, s’està executant un assassinat social a mi, se m’està intentant matar», ha afegit. 

Disculpes a la Casa Reial 

L’encara president de la RFEF també ha demanat disculpes «sense condicions» a la Casa Reial, la Reina Letícia i a la Infanta Sofia pels fets ocorreguts a la llotja on es va agafar les seues parts «com un gest d’eufòria». “De nou he de demanar disculpes a la Casa Reial, a la reina i a la Infanta. És un fet poc edificant. Les meves disculpes més sinceres. No em justifique”.

A més, ha manifestat que va ser un gest de celebració dirigit cap a Jorge Vilda: “Hem passat per molts aquests anys. Tu has passat el mateix que el que m’estan fent ara a mi. Em vaig emocionar moltíssim, fins al punt de perdre el control, en què en el primer moment vas mirar la llotja i em vas dedicar la victòria i et vaig fer el senyal d»oli els teus ous’”, ha assenyalat mirant el seleccionador. 

Per a finalitzar, la fiscalia diu que el bes de Rubiales a Jenni podria ser constitutiu d’agressió sexual.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.