Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet ha previst per a la vesprada d’este dimecres ruixats i tronades, que a la província de València i a la mitat sud de Castelló podran ser fortes o molt fortes i persistents, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Al matí el cel estarà poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, però tendirà a molt nuvolós a partir de la segona mitat del dia. En eixa franja horària s’esperen els principals ruixats i tronades, que seran menys probables al sud de la província d’Alacant.

Segons la previsió, les temperatures mínimes patiran pocs canvis en general. En canvi, les màximes baixaran, amb un descens localment notable en zones de l’interior de la mitat nord del territori.

Pel que fa al vent, bufarà fluix i de direcció variable durant gran part del dia. A la vesprada girarà a nord-oest fluix en l’interior nord de Castelló, mentres que en la resta predominarà la component este, amb intervals d’intensitat moderada sobretot a la província de València.

Previsió per a demà

Per a demà, dijous, Aemet manté l’escenari inestable. Continuaran els ruixats i tronades en la Comunitat Valenciana, que podrien ser localment forts en la mitat sud durant la primera mitat de la jornada.

Les temperatures continuaran a la baixa. A València s’ha anunciat un descens notable de les màximes i una lleugera davallada de les mínimes. En la resta del territori també es notarà el refresc generalitzat de l’ambient.

El vent bufarà de nord-est en el litoral d’Alacant. En la resta del territori serà fluix i variable, amb predomini de la component este durant la primera mitat del dia. En el litoral central es preveuen intervals de nord-est moderat.

Dades de temperatures en les capitals

Les temperatures màximes d’ahir i les mínimes registrades hui en les capitals de província han sigut les següents:

Castelló: màxima de 32,5 graus i mínima de 20,4 graus.

València: màxima de 32,4 graus i mínima de 21,5 graus.

Alacant: màxima de 31,8 graus i mínima de 19,2 graus.

Predicció marítima

En les aigües costaneres de Castelló, el vent bufarà de sud i sud-oest força 3 a 4, roland de matinada a nord-est i a la vesprada a este. S’espera marejol, ocasionalment marejada.

En les aigües costaneres de València, el vent serà de sud i sud-est força 3 a 5, temporalment de component nord. La mar presentarà marejol a marejada.

En les aigües costaneres d’Alacant, el vent bufarà de sud i sud-oest força 3 a 4, amb marejol localment marejada.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.