Mor l’actor Ryan O’Neal, protagonista de ‘Love Story’, als 82 anys

Ryan O’Neal, actor nominat a un Óscar en 1971 pel seu paper protagonista en ‘Love Story’, ha mort als 82 anys d’edat en el seu domicili a Los Angeles (Califòrnia), segons ha confirmat el seu fill Patrick en Instagram.

Intèrpret en pel·lícules i sèries com ‘Peyton Plau’, ‘What’s Up, Doc’, ‘Paper Moon’, ‘Barry Lyndon’, ‘A Bridge Too Far’, ‘The Main Event’ i ‘The Driver’, la seua tempestuosa relació amb Farrah Fawcett va marcar la seua vida. L’actriu i ell van protagonitzar innombrables polèmiques, especialment per les addiccions i comportaments que tenia ell i la seua fama de rompecoracones.

Entre les seues conquestes sentimentals, a més de la citada Fawcett, va estar relacionat amb actrius llegendàries com Ursula Andress, Jacqueline Bisset o Joan Collins entre altres.

«El meu pare Ryan O’Neal sempre ha sigut el meu heroi. Ho admirava i sempre va ser més gran que la vida. Quan vaig nàixer en 1967 el meu papà ja era una estrela de televisió en Peyton Plau», comença en el primer post el fill del mort, que és reporter especialitzat en esports.

Entre les seues conquestes sentimentals, a més de la citada Fawcett, va estar relacionat amb actrius llegendàries com Ursula Andress, Jacqueline Bisset o Joan Collins entre altres.

«El meu pare Ryan O’Neal sempre ha sigut el meu heroi. Ho admirava i sempre va ser més gran que la vida. Quan vaig nàixer en 1967 el meu papà ja era una estrela de televisió en Peyton Plau», comença en el primer post el fill del mort, que és reporter especialitzat en esports.

El seu aspecte físic en els anys 70 li van convertir en un dels actors més coneguts, però va ser el seu caràcter i fama de tronera va fer que caiguera de la candidatura per a interpretar a Michael Corleone en ‘El Padrí’ o a Rocky Balboa en ‘Rocky’.

Va ser, no obstant això, la seua labor en ‘Love Story’ la que li va fer passar a la història del cinema.

Entre 2001 i 2006 va estar en tractament per una leucèmia, que va superar, però anys després va patir un càncer de pròstata. Entre les múltiples polèmiques que va tindre, una de les més conegudes va ser la baralla que va tindre amb el seu fill major, Griffin, que va acabar amb l’arrest de l’intèrpret per possessió d’armes i ús negligent de la mateixa en realitzar diversos trets.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.