Mor l’actor Ryan O’Neal, protagonista de ‘Love Story’, als 82 anys

Ryan O’Neal, actor nominat a un Óscar en 1971 pel seu paper protagonista en ‘Love Story’, ha mort als 82 anys d’edat en el seu domicili a Los Angeles (Califòrnia), segons ha confirmat el seu fill Patrick en Instagram.

Intèrpret en pel·lícules i sèries com ‘Peyton Plau’, ‘What’s Up, Doc’, ‘Paper Moon’, ‘Barry Lyndon’, ‘A Bridge Too Far’, ‘The Main Event’ i ‘The Driver’, la seua tempestuosa relació amb Farrah Fawcett va marcar la seua vida. L’actriu i ell van protagonitzar innombrables polèmiques, especialment per les addiccions i comportaments que tenia ell i la seua fama de rompecoracones.

Entre les seues conquestes sentimentals, a més de la citada Fawcett, va estar relacionat amb actrius llegendàries com Ursula Andress, Jacqueline Bisset o Joan Collins entre altres.

«El meu pare Ryan O’Neal sempre ha sigut el meu heroi. Ho admirava i sempre va ser més gran que la vida. Quan vaig nàixer en 1967 el meu papà ja era una estrela de televisió en Peyton Plau», comença en el primer post el fill del mort, que és reporter especialitzat en esports.

Entre les seues conquestes sentimentals, a més de la citada Fawcett, va estar relacionat amb actrius llegendàries com Ursula Andress, Jacqueline Bisset o Joan Collins entre altres.

«El meu pare Ryan O’Neal sempre ha sigut el meu heroi. Ho admirava i sempre va ser més gran que la vida. Quan vaig nàixer en 1967 el meu papà ja era una estrela de televisió en Peyton Plau», comença en el primer post el fill del mort, que és reporter especialitzat en esports.

El seu aspecte físic en els anys 70 li van convertir en un dels actors més coneguts, però va ser el seu caràcter i fama de tronera va fer que caiguera de la candidatura per a interpretar a Michael Corleone en ‘El Padrí’ o a Rocky Balboa en ‘Rocky’.

Va ser, no obstant això, la seua labor en ‘Love Story’ la que li va fer passar a la història del cinema.

Entre 2001 i 2006 va estar en tractament per una leucèmia, que va superar, però anys després va patir un càncer de pròstata. Entre les múltiples polèmiques que va tindre, una de les més conegudes va ser la baralla que va tindre amb el seu fill major, Griffin, que va acabar amb l’arrest de l’intèrpret per possessió d’armes i ús negligent de la mateixa en realitzar diversos trets.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.