Mor l’actor Ryan O’Neal, protagonista de ‘Love Story’, als 82 anys

Ryan O’Neal, actor nominat a un Óscar en 1971 pel seu paper protagonista en ‘Love Story’, ha mort als 82 anys d’edat en el seu domicili a Los Angeles (Califòrnia), segons ha confirmat el seu fill Patrick en Instagram.

Intèrpret en pel·lícules i sèries com ‘Peyton Plau’, ‘What’s Up, Doc’, ‘Paper Moon’, ‘Barry Lyndon’, ‘A Bridge Too Far’, ‘The Main Event’ i ‘The Driver’, la seua tempestuosa relació amb Farrah Fawcett va marcar la seua vida. L’actriu i ell van protagonitzar innombrables polèmiques, especialment per les addiccions i comportaments que tenia ell i la seua fama de rompecoracones.

Entre les seues conquestes sentimentals, a més de la citada Fawcett, va estar relacionat amb actrius llegendàries com Ursula Andress, Jacqueline Bisset o Joan Collins entre altres.

«El meu pare Ryan O’Neal sempre ha sigut el meu heroi. Ho admirava i sempre va ser més gran que la vida. Quan vaig nàixer en 1967 el meu papà ja era una estrela de televisió en Peyton Plau», comença en el primer post el fill del mort, que és reporter especialitzat en esports.

Entre les seues conquestes sentimentals, a més de la citada Fawcett, va estar relacionat amb actrius llegendàries com Ursula Andress, Jacqueline Bisset o Joan Collins entre altres.

«El meu pare Ryan O’Neal sempre ha sigut el meu heroi. Ho admirava i sempre va ser més gran que la vida. Quan vaig nàixer en 1967 el meu papà ja era una estrela de televisió en Peyton Plau», comença en el primer post el fill del mort, que és reporter especialitzat en esports.

El seu aspecte físic en els anys 70 li van convertir en un dels actors més coneguts, però va ser el seu caràcter i fama de tronera va fer que caiguera de la candidatura per a interpretar a Michael Corleone en ‘El Padrí’ o a Rocky Balboa en ‘Rocky’.

Va ser, no obstant això, la seua labor en ‘Love Story’ la que li va fer passar a la història del cinema.

Entre 2001 i 2006 va estar en tractament per una leucèmia, que va superar, però anys després va patir un càncer de pròstata. Entre les múltiples polèmiques que va tindre, una de les més conegudes va ser la baralla que va tindre amb el seu fill major, Griffin, que va acabar amb l’arrest de l’intèrpret per possessió d’armes i ús negligent de la mateixa en realitzar diversos trets.

Últimes notícies

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.