10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Mor l’actor Ryan O’Neal, protagonista de ‘Love Story’, als 82 anys

Ryan O’Neal, actor nominat a un Óscar en 1971 pel seu paper protagonista en ‘Love Story’, ha mort als 82 anys d’edat en el seu domicili a Los Angeles (Califòrnia), segons ha confirmat el seu fill Patrick en Instagram.

Intèrpret en pel·lícules i sèries com ‘Peyton Plau’, ‘What’s Up, Doc’, ‘Paper Moon’, ‘Barry Lyndon’, ‘A Bridge Too Far’, ‘The Main Event’ i ‘The Driver’, la seua tempestuosa relació amb Farrah Fawcett va marcar la seua vida. L’actriu i ell van protagonitzar innombrables polèmiques, especialment per les addiccions i comportaments que tenia ell i la seua fama de rompecoracones.

Entre les seues conquestes sentimentals, a més de la citada Fawcett, va estar relacionat amb actrius llegendàries com Ursula Andress, Jacqueline Bisset o Joan Collins entre altres.

«El meu pare Ryan O’Neal sempre ha sigut el meu heroi. Ho admirava i sempre va ser més gran que la vida. Quan vaig nàixer en 1967 el meu papà ja era una estrela de televisió en Peyton Plau», comença en el primer post el fill del mort, que és reporter especialitzat en esports.

Entre les seues conquestes sentimentals, a més de la citada Fawcett, va estar relacionat amb actrius llegendàries com Ursula Andress, Jacqueline Bisset o Joan Collins entre altres.

«El meu pare Ryan O’Neal sempre ha sigut el meu heroi. Ho admirava i sempre va ser més gran que la vida. Quan vaig nàixer en 1967 el meu papà ja era una estrela de televisió en Peyton Plau», comença en el primer post el fill del mort, que és reporter especialitzat en esports.

El seu aspecte físic en els anys 70 li van convertir en un dels actors més coneguts, però va ser el seu caràcter i fama de tronera va fer que caiguera de la candidatura per a interpretar a Michael Corleone en ‘El Padrí’ o a Rocky Balboa en ‘Rocky’.

Va ser, no obstant això, la seua labor en ‘Love Story’ la que li va fer passar a la història del cinema.

Entre 2001 i 2006 va estar en tractament per una leucèmia, que va superar, però anys després va patir un càncer de pròstata. Entre les múltiples polèmiques que va tindre, una de les més conegudes va ser la baralla que va tindre amb el seu fill major, Griffin, que va acabar amb l’arrest de l’intèrpret per possessió d’armes i ús negligent de la mateixa en realitzar diversos trets.

Últimes notícies

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.