10.6 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

Salven a una dona que estava a punt de morir en els Poblets

Mà d'una persona major

Arxiu | PIXABAY

 

La Guàrdia Civil del Verger, en la Marina Alta (Alacant), ha rebut un avís esta vesprada de dimecres per part del personal treballador de la Mancomunitat de Servicis Socials de la Marina Alta (MASSMA), informant de què estaven preocupats perquè feia dies que no tenien contacte amb una veïna dels Poblets, de 73 anys i nacionalitat britànica.

 

Esta dona viu soles en Espanya i eixe matí, quan va anar el servici que l’aten habitualment, no els va obrir la porta ni tampoc els havia contestat al telèfon, pel que estaven molt preocupats.

 

Els agents es van desplaçar immediatament fins al lloc, juntament amb un efectiu de la Policia Local d’esta localitat. Una volta oberta la porta d’entrada a la casa, gràcies a la gestió dels cossos de seguretat, un dels guàrdies civils va entrar dins, equipat amb el material higienicosanitari de protecció per si es tractara d’un possible cas de COVID-19, quedant-se l’altre component de la patrulla fora mentres coordinava les altres gestions.

 

Quan va entrar a l’habitació, l’agent va vore a la veïna en qüestió, tombada en el seu llit, pàl·lida i immòbil, però encara amb constants vitals. El personal sanitari desplaçat al lloc va descartar que es tractara d’un cas de COVID-19. Ràpidament, van traslladar a la dona a l’Hospital de Dénia, a on encara està ingressada, ja en planta, per a una observació preventiva. 

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra una victòria molt important del Vila-real en el RCDE Stadium

El davanter ha subratllat que el triomf per 0-2 davant l'Espanyol és molt important pel rival i pel camp. El seu gol abans del descans ha encarrilat el partit.

Dos urpades del Vila-real desmunten a l’Espanyol (0-2)

El Vila-real va véncer en el RCDE Stadium amb gols de Gerard Moreno i Moleiro en 14 minuts clau. L'Espanyol va dominar per trams, però va mancar de pegada.

0-2: el Vila-real silencia a l’Espanyol en el RCDE Stadium

El Vila-real va véncer 0-2 a l'Espanyol amb punts de Gerard Moreno (minut 43) i Moleiro (minut 57). Els locals van acumular arribades, però els va faltar pegada davant un rival eficaç.

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

L'Atlètic va véncer 3-1 al Llevant amb dos gols de Griezmann eixint des de la banqueta. Els canvis de Simeone van inclinar un partit que s'havia igualat a pilota parada.

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.