22.9 C
València
Diumenge, 4 maig, 2025

Sánchez compareix per explicar l’apagada elèctrica a la Península Ibèrica

[the_ad_group id="6669"]

MADRID, 29 (EUROPA PRESS)

El president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, compareixerà este dimarts a La Moncloa després de concloure la reunió del Consell de Ministres i la del Consell de Seguretat Nacional, que s’han celebrat este matí. Sánchez apareixerà davant dels mitjans d’informació per a informar sobre l’apagada general que va deixar sense llum gran part de la Península Ibèrica este dilluns.

- Advertisement -Telegram València Diari

Després d’això, Red Eléctrica ha confirmat que ja s’ha restablert el subministrament elèctric al 100%. Tanmateix, l’empresa pública ha descartat que la causa de l’incident fora un ciberatac, i encara es troba en fase d’investigació per aclarir les circumstàncies que van provocar la pèrdua sobtada de 15 gigavats d’energia que mantingueren al país en la foscor durant hores.

Ahir, Pedro Sánchez va realitzar dues declaracions públiques per explicar la situació, destacant que totes les hipòtesis estan obertes sobre les causes de l’apagada. Aquesta compareixença d’este dimarts representarà la primera oportunitat en què el president espanyol respondrà a les preguntes dels periodistes sobre aquest incident tan criticat pels ciutadans.

Últimes notícies

Qui és qui en la causa judicial sobre la gestió de les inundacions

Una jutgessa, dos investigats, més de 250 testimonis i 40 acusacions en el procés penal per la DANA del 29 d’octubre

Un xiquet de 3 anys, ferit lleu en ser atacat per un gos a Oriola

El menut ha sigut traslladat per una SAMU al centre de salut

Els bombers rescaten tres persones a Benigànim, l’Alcúdia se Crespins i Xulilla

Dos dels tres evacuats són ciclistes i han patit diverses ferides

Mor un motorista de la Vall d’Uixó en col·lidir amb un turisme el conductor del qual ha donat positiu en cocaïna

L’accident ha deixat també una persona ferida greu traslladada en helicòpter a Saragossa

Investigadors valencians creen unes gominoles amb vitamines i minerals per a combatre carències nutricionals

Un equip de la UPV, junt amb universitats d’Itàlia i la Xina, desenvolupa llepolies impreses en 3D

Emergències activa l’alerta groga per tempestes a quasi tota la Comunitat Valenciana

Aemet preveu pluja acumulada de fins a 20 l/m² i possibilitat de granís en diverses comarques

Un jove mort a ganivetades i el seu germà, de 17 anys, ferit greu en una baralla a Natzaret

Més de 100 familiars de les víctimes col·lapsen les urgències de la Fe i clamen venjança

Augmenten les ajudes per a llibreries afectades per la riuada

La Generalitat Valenciana fomenta la reobertura de llibreries amb noves ajudes econòmiques per a superar els efectes de la riuada del 29 d'octubre.