Sanitat notifica 2.220 nous positius i 17 defuncions per coronavirus

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 2.220 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització divendres passat.

Els nous casos per províncies són 317 a Castelló (191.980 en total), 528 a Alacant (528.381 en total), 1.374 a València (836.929 en total) i 1 sense assignar.

D’ells, 1.406 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 220 de Castelló, 357 d’Alacant, 828 de València i 1 sense assignar.

Els hospitals valencians tenen actualment 290 persones ingressades, 14 d’elles en l’UCI: 42 a la província de Castelló, 0 en UCI; 90 a la província d’Alacant, 2 d’elles en l’UCI, i 158 a la província de València, 12 en UCI.

S’han notificat 17 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 15 dies excepte tres de juliol. Es tracta de 10 dones d’entre 79 i 101 anys, i 7 homes d’entre 66 i 91.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.095: 1.200 a la província de Castelló, 3.850 en la d’Alacant i 5.045 en la de València.

Dades Monkeypox (pigota del mico)

Des de l’última actualització s’ha confirmat 1 nou cas positiu de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 527 els positius registrats en la Comunitat Valenciana (194 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 285 a la província de València i 34 no residents).

Últimes notícies

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.