Sanitat notifica 2.220 nous positius i 17 defuncions per coronavirus

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 2.220 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització divendres passat.

Els nous casos per províncies són 317 a Castelló (191.980 en total), 528 a Alacant (528.381 en total), 1.374 a València (836.929 en total) i 1 sense assignar.

D’ells, 1.406 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 220 de Castelló, 357 d’Alacant, 828 de València i 1 sense assignar.

Els hospitals valencians tenen actualment 290 persones ingressades, 14 d’elles en l’UCI: 42 a la província de Castelló, 0 en UCI; 90 a la província d’Alacant, 2 d’elles en l’UCI, i 158 a la província de València, 12 en UCI.

S’han notificat 17 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 15 dies excepte tres de juliol. Es tracta de 10 dones d’entre 79 i 101 anys, i 7 homes d’entre 66 i 91.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.095: 1.200 a la província de Castelló, 3.850 en la d’Alacant i 5.045 en la de València.

Dades Monkeypox (pigota del mico)

Des de l’última actualització s’ha confirmat 1 nou cas positiu de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 527 els positius registrats en la Comunitat Valenciana (194 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 285 a la província de València i 34 no residents).

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.