Sanitat notifica 2.220 nous positius i 17 defuncions per coronavirus

Ejemplo de shortcode con estilo
A més, des de l'última actualització s'ha confirmat 1 nou cas positiu de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 2.220 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització divendres passat.

Els nous casos per províncies són 317 a Castelló (191.980 en total), 528 a Alacant (528.381 en total), 1.374 a València (836.929 en total) i 1 sense assignar.

D’ells, 1.406 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 220 de Castelló, 357 d’Alacant, 828 de València i 1 sense assignar.

Els hospitals valencians tenen actualment 290 persones ingressades, 14 d’elles en l’UCI: 42 a la província de Castelló, 0 en UCI; 90 a la província d’Alacant, 2 d’elles en l’UCI, i 158 a la província de València, 12 en UCI.

S’han notificat 17 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 15 dies excepte tres de juliol. Es tracta de 10 dones d’entre 79 i 101 anys, i 7 homes d’entre 66 i 91.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.095: 1.200 a la província de Castelló, 3.850 en la d’Alacant i 5.045 en la de València.

Dades Monkeypox (pigota del mico)

Des de l’última actualització s’ha confirmat 1 nou cas positiu de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 527 els positius registrats en la Comunitat Valenciana (194 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 285 a la província de València i 34 no residents).

Últimes notícies

Digital-IA porta la formació gratuïta en intel·ligència artificial a Segorbe

El Teatre Serrano acollirà el 9 de novembre una jornada gratuïta amb demostracions de robòtica i un taller pràctic d'intel·ligència artificial per a la ciutadania, les empreses i les administracions públiques.

El Valencia Basket busca la quarta victòria seguida davant del San Pablo Burgos

El Valencia Basket visita el San Pablo Burgos després de tres victòries seguides en la lliga. El conjunt local encara no ha guanyat a casa.

Detingut a València un home de 24 anys per vendre cànnabis

La policia ha detingut un home de 24 anys en un local de València anunciat per atraure turistes estrangers. En el registre ha confiscat més d’un quilo de substàncies i 767 euros.

Descobrixen a Faura 400 quilos de material pirotècnic clandestí

La Guàrdia Civil ha trobat prop de 400 quilos de material pirotècnic sense autorització ni mesures de seguretat a Faura. Un operari ha sigut detingut.

Un adhesiu per a ungles detecta GHB en les begudes

Un adhesiu reactiu canvia de groc a verd quan detecta GHB en una beguda. La prevenda començarà a finals de novembre a Espanya.

Cinc causes penals arriben als tribunals valencians esta setmana

Un jurat popular jutja una dona acusada de matar la seua parella a Alcàsser. La setmana inclou també causes per estafa, explotació laboral i moneda falsa.

Dissabte amb intervals de núvols, boira a l’interior i màximes en lleuger ascens

La Comunitat Valenciana tindrà núvols, boira matinal a l’interior i una lleugera pujada de les màximes dissabte. Diumenge, els núvols augmentaran al final del dia.

Sánchez destaca la dimissió de Puente després de l’accident d’Urda

Sánchez ha elogiat la dimissió d’Óscar Puente, que ha assumit responsabilitat política després de l’accident d’Urda, amb 69 morts.