Sanitat notifica 2.220 nous positius i 17 defuncions per coronavirus

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 2.220 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització divendres passat.

Els nous casos per províncies són 317 a Castelló (191.980 en total), 528 a Alacant (528.381 en total), 1.374 a València (836.929 en total) i 1 sense assignar.

D’ells, 1.406 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 220 de Castelló, 357 d’Alacant, 828 de València i 1 sense assignar.

Els hospitals valencians tenen actualment 290 persones ingressades, 14 d’elles en l’UCI: 42 a la província de Castelló, 0 en UCI; 90 a la província d’Alacant, 2 d’elles en l’UCI, i 158 a la província de València, 12 en UCI.

S’han notificat 17 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 15 dies excepte tres de juliol. Es tracta de 10 dones d’entre 79 i 101 anys, i 7 homes d’entre 66 i 91.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.095: 1.200 a la província de Castelló, 3.850 en la d’Alacant i 5.045 en la de València.

Dades Monkeypox (pigota del mico)

Des de l’última actualització s’ha confirmat 1 nou cas positiu de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 527 els positius registrats en la Comunitat Valenciana (194 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 285 a la província de València i 34 no residents).

Últimes notícies

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.