17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Sanitat notifica 2.220 nous positius i 17 defuncions per coronavirus

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 2.220 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització divendres passat.

Els nous casos per províncies són 317 a Castelló (191.980 en total), 528 a Alacant (528.381 en total), 1.374 a València (836.929 en total) i 1 sense assignar.

D’ells, 1.406 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 220 de Castelló, 357 d’Alacant, 828 de València i 1 sense assignar.

Els hospitals valencians tenen actualment 290 persones ingressades, 14 d’elles en l’UCI: 42 a la província de Castelló, 0 en UCI; 90 a la província d’Alacant, 2 d’elles en l’UCI, i 158 a la província de València, 12 en UCI.

S’han notificat 17 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 15 dies excepte tres de juliol. Es tracta de 10 dones d’entre 79 i 101 anys, i 7 homes d’entre 66 i 91.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.095: 1.200 a la província de Castelló, 3.850 en la d’Alacant i 5.045 en la de València.

Dades Monkeypox (pigota del mico)

Des de l’última actualització s’ha confirmat 1 nou cas positiu de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 527 els positius registrats en la Comunitat Valenciana (194 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 285 a la província de València i 34 no residents).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Demanen 8 anys de presó per a dos germans per vendre droga en una fruiteria de Torrevieja

La Fiscalia sol·licita 8 anys de presó per a dos germans i 5 per a un tercer per tràfic de drogues; el juí està assenyalat en l'Audiència d'Alacant amb seu a Elx.

La Generalitat completarà a la primavera totes les obres locals després de la dana

Vicente Martínez Mus ha avançat que a la primavera conclourà el 100% de les obres locals després de la dana, i que el Consell anirà a la comissió amb una postura reivindicativa i de lleialtat institucional. A més, negocia amb València una nova estació d'autobusos amb dos ubicacions.

El València firma la seua tercera porteria a zero fora i iguala la marca de 23-24

El València va guanyar 0-2 el derbi enfront del Llevant i va encadenar la seua tercera porteria a zero com a visitant del curs, un registre que iguala la seua millor marca recent.

Pérez Llorca abordarà la vivenda pública d’Alacant i la continuïtat del Consell en la seua primera sessió de control

Pérez Llorca se sotmetrà esta setmana a la seua primera sessió de control en Les Corts, avançada al dimecres. PSOE, Compromís i Vox marcaran els focus del debat.

Presó per cultivar quasi un miler de plantes de marihuana en una vivenda de Bétera

Un home de 41 anys ha sigut detingut després de localitzar-se 997 plantes de marihuana a la seua casa de Bétera. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó.

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en vivendes socials del barri de Miguel Hernández, avivat pel vent. L'Ajuntament ha coordinat reallotjaments i ajuda bàsica mentres els servicis d'emergència han desplegat un ampli operatiu

El vent seguix este dilluns en la Comunitat Valenciana amb ratxes molt fortes a l’interior

La Comunitat Valenciana encara un dilluns ventós, amb intervals nuvolosos, ratxes molt fortes a l'interior i temperatures en ascens. El dimarts es preveu ambient més buidat i continuarà el ponent, amb ratxes intenses a l'interior al matí.

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.