Sanitat convoca l’edició 2023 de les llistes d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha publicat a la seua pàgina web la convocatòria de l’edició 2023 de les llistes d’ocupació obertes i permanents, que en presenta dos novetats respecte de les anteriors: la introducció de nous cossos i escales, i la inclusió dels departaments de Dénia i Manises. A més, se simplifica l’aportació de nous mèrits per als quals ja formaran part d’edicions anteriors.

Esta edició 2023 incorpora cossos i escales de l’Annex IV de la Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Funció Pública Valenciana: administratius, administratives i auxiliars de gestió sanitària, auxiliars de Salut Pública i subalterns i subalternes de Salut Pública.

També s’hi inclouen nous cossos i escales creats per la Llei 8/2022, de 29 de desembre, de Mesures Fiscals, de Gestió Administrativa i Financera, i d’Organització de la Generalitat, en concret, tècnics i tècniques de comunicació, psicòlegs i psicòlogues, treballadors i treballadores socials i nutricionistes, en tots quatre casos tant d’Administració Sanitària com de Salut Pública.

D’altra banda, l’edició 2023 de les llistes d’ocupació incorpora els Departaments de Salut de Manises i Dénia.

Dos parts per completar el procediment

El procediment consta de dos parts i està disponible, des de hui 6 d’abril, les 24 hores del dia en el lloc web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, a l’apartat de Recursos Humans, Llista d’ocupació temporal oberta i permanent.

Es tracta, de fet, de la quarta borsa de treball que es publica des que les llistes de feina estan obertes 24/7, cada dia de l’any i a tota hora (amb una data de tall fins a la qual es tenen en compte les sol·licituds per a cadascuna de les edicions i una data límit d’obtenció dels requisits i mèrits a baremar).

En este sentit, les sol·licituds d’inscripció presentades des de l’1 d’abril del 2023 fins al 31 de desembre del 2023 formaran part de l’edició 2023; i la data límit d’obtenció dels requisits i dels mèrits serà el 30 de setembre del 2023.

La inscripció es realitza de manera telemàtica mitjançant certificat digital, DNIe o Cl@ve permanent, i es pot fer per a un màxim de tres categories professionals diferents i, per a cadascuna, es poden seleccionar set departaments de salut com a màxim.

En una segona sol·licitud, que cal fer en un termini màxim de 10 dies hàbils després de la primera (la inscripció), s’hi ha de presentar la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits.

Ara bé, no cal presentar la documentació que acredite requisits ni mèrits computats ja en altres edicions anteriors, ni aquells que computen d’ofici la Conselleria (serveis prestats en institucions sanitàries directament gestionades per la Conselleria, coneixements de valencià expedits o registrats per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià i nota d’oposició).

També a partir d’esta edició 2023, els qui vulguen afegir nous mèrits que no valore d’ofici l’Administració, no hauran de presentar la sol·licitud telemàtica d’elecció de categories i departaments, únicament hauran de fer la segona part del procediment, és a dir, la presentació de la documentació acreditativa dels requisits i els mèrits.

Últimes notícies

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.