12.3 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

La Conselleria de Sanitat administra un 24% més de vacunes contra la grip que l’any passat

 

La Conselleria de Sanitat ha administrat des del principi de la campanya contra la grip un total de 831.805 dosi, el que suposa un 24% més que en el mateix dia de la campanya anterior.

 

Segons dades facilitades per Sanitat, del total de dosis administrades, 435.742 han sigut en la província de València; 304.215 en la d’Alacant, i 91.848 en la província de Castelló.

 

Respecte a les cobertures, han sigut administrades a persones majors de 64 anys un total de 544.462 dosi, el que suposa una cobertura del 55,4%; i al personal sanitari li han sigut administrades 62.594 dosi, el que suposa una cobertura del 88,9%.

 

Falta de vacunes en alguns casos

Segons les fonts, tots els departaments de salut del territori valencià, excepte 3, La Fe, General d’Alacant i Elx Hospital General, han superat l’objectiu de vacunació de més del 75%, i en estos tres departaments s’espera aconseguir esta cobertura en els pròxims dies.

 

A demés, en les agendes de vacunació de grip estan citades 61.019 persones per als pròxims 7 dies i més de 50.700 per a dates posteriors, segons les fonts, que assenyalen que ja s’ha citat a més de 721.884 persones.

 

Pel que fa a la falta de subministrament, Sanitat assenyala que és possible que en algun cas puntual es produïsca falta de vacunes, donada l’alta demanda en els centres, i afigen que és important considerar que les vacunes necessiten unes condicions especials de conservació i no poden ser emmagatzemades en els centres.

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.