15.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

La Conselleria de Sanitat administra un 24% més de vacunes contra la grip que l’any passat

 

La Conselleria de Sanitat ha administrat des del principi de la campanya contra la grip un total de 831.805 dosi, el que suposa un 24% més que en el mateix dia de la campanya anterior.

 

Segons dades facilitades per Sanitat, del total de dosis administrades, 435.742 han sigut en la província de València; 304.215 en la d’Alacant, i 91.848 en la província de Castelló.

 

Respecte a les cobertures, han sigut administrades a persones majors de 64 anys un total de 544.462 dosi, el que suposa una cobertura del 55,4%; i al personal sanitari li han sigut administrades 62.594 dosi, el que suposa una cobertura del 88,9%.

 

Falta de vacunes en alguns casos

Segons les fonts, tots els departaments de salut del territori valencià, excepte 3, La Fe, General d’Alacant i Elx Hospital General, han superat l’objectiu de vacunació de més del 75%, i en estos tres departaments s’espera aconseguir esta cobertura en els pròxims dies.

 

A demés, en les agendes de vacunació de grip estan citades 61.019 persones per als pròxims 7 dies i més de 50.700 per a dates posteriors, segons les fonts, que assenyalen que ja s’ha citat a més de 721.884 persones.

 

Pel que fa a la falta de subministrament, Sanitat assenyala que és possible que en algun cas puntual es produïsca falta de vacunes, donada l’alta demanda en els centres, i afigen que és important considerar que les vacunes necessiten unes condicions especials de conservació i no poden ser emmagatzemades en els centres.

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.