Optimisme al sector hoteler en l’avantsala de la Setmana Santa

El sector hoteler encara amb bones dades l’avantsala de la Setmana Santa. A pesar que el temps no ha acompanyat durant els passats dies, s’ha avançat un escaló més en la recuperació turística i pràcticament tots els destins estan en dades màximes des de l’inici de la pandèmia.

Els britànics ja han donat el ‘sorpasso’ a Benidorm superant per primera vegada en quota de mercat als turistes espanyols, dada que no es veia des de l’inici de la pandèmia i que confirma les bones previsions que el sector manejava des que es va controlar la sisena ona de la pandèmia.

A més, aquestes dades són doblement satisfactoris perquè es donen sobre oferta de plana oberta que tampoc es veia des de març de 2020. La planta hotelera està pràcticament al 100% operativa a València i Costa Blanca i s’aproxima al 90% a Benidorm i Castelló.

De moment la guerra d’Ucraïna no està afectant les reserves hoteleres en termes negatius. Per la part internacional, Espanya és considerada com a destí segur en l’entorn europeu sense que hi haja restriccions ni dificultats per a l’arribada de turistes. I per la part del mercat domèstic, el conflicte bèl·lic està propiciant un nou ajornament de vacances fora del país i molts consumidors estan triant de nou destinacions pròximes per a les seues pròximes vacances.

Mancant previsions ajustades a l’última hora, el sector confia en una “Setmana santa amb bones perspectives, que poden ser redones si acompanya un temps sec i assolellat amb temperatures pròpies de mitjan abril i de la primavera”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.