Optimisme al sector hoteler en l’avantsala de la Setmana Santa

El sector hoteler encara amb bones dades l’avantsala de la Setmana Santa. A pesar que el temps no ha acompanyat durant els passats dies, s’ha avançat un escaló més en la recuperació turística i pràcticament tots els destins estan en dades màximes des de l’inici de la pandèmia.

Els britànics ja han donat el ‘sorpasso’ a Benidorm superant per primera vegada en quota de mercat als turistes espanyols, dada que no es veia des de l’inici de la pandèmia i que confirma les bones previsions que el sector manejava des que es va controlar la sisena ona de la pandèmia.

A més, aquestes dades són doblement satisfactoris perquè es donen sobre oferta de plana oberta que tampoc es veia des de març de 2020. La planta hotelera està pràcticament al 100% operativa a València i Costa Blanca i s’aproxima al 90% a Benidorm i Castelló.

De moment la guerra d’Ucraïna no està afectant les reserves hoteleres en termes negatius. Per la part internacional, Espanya és considerada com a destí segur en l’entorn europeu sense que hi haja restriccions ni dificultats per a l’arribada de turistes. I per la part del mercat domèstic, el conflicte bèl·lic està propiciant un nou ajornament de vacances fora del país i molts consumidors estan triant de nou destinacions pròximes per a les seues pròximes vacances.

Mancant previsions ajustades a l’última hora, el sector confia en una «Setmana santa amb bones perspectives, que poden ser redones si acompanya un temps sec i assolellat amb temperatures pròpies de mitjan abril i de la primavera».

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.