Optimisme al sector hoteler en l’avantsala de la Setmana Santa

El sector hoteler encara amb bones dades l’avantsala de la Setmana Santa. A pesar que el temps no ha acompanyat durant els passats dies, s’ha avançat un escaló més en la recuperació turística i pràcticament tots els destins estan en dades màximes des de l’inici de la pandèmia.

Els britànics ja han donat el ‘sorpasso’ a Benidorm superant per primera vegada en quota de mercat als turistes espanyols, dada que no es veia des de l’inici de la pandèmia i que confirma les bones previsions que el sector manejava des que es va controlar la sisena ona de la pandèmia.

A més, aquestes dades són doblement satisfactoris perquè es donen sobre oferta de plana oberta que tampoc es veia des de març de 2020. La planta hotelera està pràcticament al 100% operativa a València i Costa Blanca i s’aproxima al 90% a Benidorm i Castelló.

De moment la guerra d’Ucraïna no està afectant les reserves hoteleres en termes negatius. Per la part internacional, Espanya és considerada com a destí segur en l’entorn europeu sense que hi haja restriccions ni dificultats per a l’arribada de turistes. I per la part del mercat domèstic, el conflicte bèl·lic està propiciant un nou ajornament de vacances fora del país i molts consumidors estan triant de nou destinacions pròximes per a les seues pròximes vacances.

Mancant previsions ajustades a l’última hora, el sector confia en una «Setmana santa amb bones perspectives, que poden ser redones si acompanya un temps sec i assolellat amb temperatures pròpies de mitjan abril i de la primavera».

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.