Optimisme al sector hoteler en l’avantsala de la Setmana Santa

El sector hoteler encara amb bones dades l’avantsala de la Setmana Santa. A pesar que el temps no ha acompanyat durant els passats dies, s’ha avançat un escaló més en la recuperació turística i pràcticament tots els destins estan en dades màximes des de l’inici de la pandèmia.

Els britànics ja han donat el ‘sorpasso’ a Benidorm superant per primera vegada en quota de mercat als turistes espanyols, dada que no es veia des de l’inici de la pandèmia i que confirma les bones previsions que el sector manejava des que es va controlar la sisena ona de la pandèmia.

A més, aquestes dades són doblement satisfactoris perquè es donen sobre oferta de plana oberta que tampoc es veia des de març de 2020. La planta hotelera està pràcticament al 100% operativa a València i Costa Blanca i s’aproxima al 90% a Benidorm i Castelló.

De moment la guerra d’Ucraïna no està afectant les reserves hoteleres en termes negatius. Per la part internacional, Espanya és considerada com a destí segur en l’entorn europeu sense que hi haja restriccions ni dificultats per a l’arribada de turistes. I per la part del mercat domèstic, el conflicte bèl·lic està propiciant un nou ajornament de vacances fora del país i molts consumidors estan triant de nou destinacions pròximes per a les seues pròximes vacances.

Mancant previsions ajustades a l’última hora, el sector confia en una “Setmana santa amb bones perspectives, que poden ser redones si acompanya un temps sec i assolellat amb temperatures pròpies de mitjan abril i de la primavera”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.