Optimisme al sector hoteler en l’avantsala de la Setmana Santa

El sector hoteler encara amb bones dades l’avantsala de la Setmana Santa. A pesar que el temps no ha acompanyat durant els passats dies, s’ha avançat un escaló més en la recuperació turística i pràcticament tots els destins estan en dades màximes des de l’inici de la pandèmia.

Els britànics ja han donat el ‘sorpasso’ a Benidorm superant per primera vegada en quota de mercat als turistes espanyols, dada que no es veia des de l’inici de la pandèmia i que confirma les bones previsions que el sector manejava des que es va controlar la sisena ona de la pandèmia.

A més, aquestes dades són doblement satisfactoris perquè es donen sobre oferta de plana oberta que tampoc es veia des de març de 2020. La planta hotelera està pràcticament al 100% operativa a València i Costa Blanca i s’aproxima al 90% a Benidorm i Castelló.

De moment la guerra d’Ucraïna no està afectant les reserves hoteleres en termes negatius. Per la part internacional, Espanya és considerada com a destí segur en l’entorn europeu sense que hi haja restriccions ni dificultats per a l’arribada de turistes. I per la part del mercat domèstic, el conflicte bèl·lic està propiciant un nou ajornament de vacances fora del país i molts consumidors estan triant de nou destinacions pròximes per a les seues pròximes vacances.

Mancant previsions ajustades a l’última hora, el sector confia en una «Setmana santa amb bones perspectives, que poden ser redones si acompanya un temps sec i assolellat amb temperatures pròpies de mitjan abril i de la primavera».

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.