El segon premi de la BonoLoto cau a Elx

 

 

 

Un veí d’Elx s’ha emportat el segon premi de la Bonoloto en el sorteig d’aquest dijous. L’encertant de la segona categoria (5 encerts més complementari) ha guanyat un premi de 49.563 euros i ha estat valgut en l’Administració de Loterias nº11 d’Elx (Alacant).

A més, existeixen altres dos bitllets encertants més de la segona categoria que han estat validats en el despatx receptor nº6.525 de l’Arenal (Àvila) i en el nº33.475 de Blanes (Girona).

La combinació guanyadora del sorteig de la bonoloto, ha estat formada pels números 14, 46, 12, 28, 25 i 34. El número complementari és el 5 i el reintegrament, el 2.
Al no haver-hi encertants, el pot per al pròxim sorteig ascendeix a 800.000 euros.

 

El Sorteig del BonoLoto

El sorteig del BonoLoto s’efectua diàriament de dilluns a dissabtes (exceptuant diumenge) a les 21:30h en el Saló de Sortejos de Loteries i Apostes de l’Estat situat al carrer Capità Hagi, número 53 de Madrid.

L’edat mínima per a participar en el sorteig és de 18 anys.

Reglament i premis

Cada setmana es realitzen sis sortejos independents, de dilluns a dissabte (excepte diumenge). Cada aposta té un valor de 0,50 euros, sent el sorteig més econòmic de tots els que realitza Loteries i Apostes de l’Estat. Existeixen dos modalitats de joc, una diària, en la qual el bitllet se segella únicament per al sorteig del dia, i és obligatori realitzar un mínim de dos apostes iguals o diferents, i una altra setmanal o d’abonament, en la qual el bitllet se segella per a tots els sortejos de la setmana corresponent (o els que resten després de la data de segellament del bitllet si es realitzarà amb la setmana començada). En esta modalitat no hi ha imposició sobre el nombre d’apostes. En cada aposta simple s’han de marcar sis números diferents entre l’1 i el 49. En segellar el bitllet el terminal generarà un número aleatori entre el 0 i el 9 que correspondrà al Reintegrament.

En el sorteig, s’extreuen d’un bombo sis boles entre l’1 i el 49 que conformaran la combinació guanyadora, i després una setena bola corresponent al número complementari. Després, d’un altre bombo amb deu boles entre el 0 i el 9 s’extreu una d’elles que correspondrà al reintegrament.

Es destinarà al fons de premis el 55% de la recaptació total més possibles pots acumulats de sortejos anteriors. D’este 55% del recaptat destinat al fons de premis, el 10% es destina al pagament de premis de la categoria del Reintegrament i el 45% restant al pagament de premis de les restants 5 primeres categories.1​ El fons destinat a la 5a categoria es dedueix de l’import de multiplicar el premi fix de 4 euros per cada aposta encertada. El fons destinat a les 4 primeres categories s’obté de restar-li el fons destinat a la 5a categoria al 45% de la recaptació destinada al pagament de premis de les primeres 5 categories. El repartiment de premis de les primeres 4 categories, així com les restants, es distribueix de la següent forma:

 

Siga el “Fons Restant” = 45% de la recaptació menys el fons destinat a la 5a categoria;

1a Categoria (6 encerts): 45% del Fons Restant, més el POT.
2a Categoria (5 encerts + núm. complementari): 24% del Fons Restant.
3a Categoria (5 encerts): 12% del Fons Restant.
4a Categoria (4 encerts): 19% del Fons Restant.
5a Categoria (3 encerts): 4 euros per aposta encertada (que equival al 45% de la recaptació menys el fons destinat a les 4 primeres categories).

Reintegrament: En la modalitat diària es retorna l’import de l’aposta del sorteig jugat, mentre que en la modalitat d’abonament es retorna la part de l’aposta que equival a l’aposta diària i de tots aquells dies en què s’haja encertat el reintegrament dels sortejos jugats, destinant-se per al muntant total d’este premi el 10% de la recaptació.

En el cas d’en una mateixa categoria aparegueren diversos encertants, el premi corresponent es repartiria a parts iguals entre els encertants de la categoria. Si amb el repartiment succeís que una categoria inferior rebés un premi per aposta major que una categoria superior, s’ajuntaria el fons de totes dos categories i es repartiria a parts iguals entre tots els encertants de les dos categories.

A més, des de 2013 tots els premis van deixar de considerar-se ingressos que no tributen en la declaració i van passar a estar subjectes a impostos després de l’aprovació de la Llei 16/2012, de 27 de desembre. En l’actualitat, per a premis superiors a 10 000 € cal pagar un 20% d’impostos, quantitat que Loteries i Apostes de l’Estat descompta abans del pagament del premi.

El dijous, 6 de desembre de 2018, un encertant de Sevilla va guanyar un gran premi de 5.779.456€ (gran rècord del pot).

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.