9.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l’Espanyol en el Ciutat de València en un dol que s’ha disputat quinze vegades en Primera. El balanç com a local afavorix als granotas amb set victòries, sis empats i només dos derrotes, encara que l’última alegria a casa data de 2016.

Historial favorable i ratxa recent

El conjunt valencià es va imposar en les seues dos primers creus en els anys seixanta i va encadenar després cinc triomfs més entre 2011 i 2016, una etapa que va reforçar el seu domini en el Ciutat davant els periquitos. Des de llavors, el signe de l’enfrontament s’ha refredat: el Llevant no va poder guanyar en els últims quatre partits disputats a València i, de fet, va caure 0-1 en 2019.

L’última victòria com a local va arribar en 2016 amb remuntada. El punt inicial d’Hernán Pérez va ser respost pels gols de Rossi i Medjani, que van donar la volta al marcador i van deixar en set el comptador de triomfs del Llevant a casa enfront de l’Espanyol. El capítol més recent en la màxima categoria va ser al març de 2022, amb un 1-1 que va prolongar eixa dinàmica d’equilibri dels últims anys.

Amb este teló de fons, la trobada d’este diumenge mesurarà si el Llevant és capaç de reconduir una sèrie que històricament li ha sigut favorable, però que en les seues últimes edicions se li ha resistit. El registre total continua sent positiu per als granotas, encara que la inèrcia recent exigix màxima precisió per a trencar la sequera de victòries a casa davant l’Espanyol.

Últimes notícies

Banalitzar el tractament de l’obesitat augmenta el risc d’altres patologies

L'auge dels fàrmacs per a aprimar ha disparat el seu ús i, amb ell, els efectes adversos i els rebots de pes. Experts reclamen avaluació prèvia i canvis d'hàbits.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu provisional per a les obres de Sorolla

Generalitat i Ajuntament de València han acordat buscar una seu provisional, previsiblement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla. Avancen l'arribada dels quadres mentres es resol el recurs i abans del seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la dana

Pérez Llorca ha reiterat que el congrés del PPCV no es convocarà fins que concloga la reconstrucció després de la dana i ha assegurat que hi ha temps suficient. Els militants decidiran el futur del partit quan finalitze eixa fase, mentres un gestor integra totes les sensibilitats.

Pérez Llorca continuarà intentant pactes amb l’oposició malgrat el no de Morant

Pérez Llorca ha ratificat que continuarà buscant acords amb l'oposició malgrat el no de Diana Morant. Reivindica diàleg per a rebaixar la crispació i apel·la a donar exemple després de la DANA.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Pérez Llorca ha sostingut que els dirigents del PP estan col·laborant amb la justícia en la causa per la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya. També ha dit que compten amb la presència de Edmundo González i María Corina Machado per als premis de la Fundació Broseta.

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.