T’abelleix viure gratis durant un any en qualsevol lloc del món?

 

Airbnb ofereix viure gratis durant un any en un dels seus allotjaments. Este programa de l’empresa d’allotjaments permetrà a 12 persones i fins a 3 acompanyants, viure de manera temporal i sense costos en qualsevol part del món.

Viu on vulgues amb Airbnb‘ promet habitatge gratuït per a 12 persones a canvi de passar un any complet provant els allotjaments de l’empresa i comptant la seua experiència.

Per a qui està dissenyat?

 

La iniciativa està pensada per a aquelles persones que teletreballen i que tinguen flexibilitat d’horari per a poder canviar d’ubicació.

En el programa pot participar qualsevol que estiga estudiant o vulga viatjar pel món. A més, està dirigida a ments creatives, pares i mares amb fills independitzats, famílies joves, persones que gaudeixen coneixent a fons un lloc i nòmades digitals.

L’empresa busca un total de 12 persones amb 3 acompanyants que tinguen diferents estils de vida i estiguen disposats a passar un any de les seues vides viatjant i coneixent nous llocs en allotjaments que els proporciona l’empresa.

A més de cobrir els allotjaments, s’encarreguen d’establir un pressupost per al transport, suggeriments d’anuncis i experiències locals i en els habitatges.

Quin és l’objectiu del programa?

 

L’empresa busca inspiració per a canviar el producte i desenvolupar els recursos, detalls sobre els allotjaments que ofereixen, i informació sobre els avantatges econòmics d’allotjar mentre es viatja.

En general, busquen un punt de vista basat en l’experiència real per a poder donar forma als viatges d’un futur.

 

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.