T’abelleix viure gratis durant un any en qualsevol lloc del món?

 

Airbnb ofereix viure gratis durant un any en un dels seus allotjaments. Este programa de l’empresa d’allotjaments permetrà a 12 persones i fins a 3 acompanyants, viure de manera temporal i sense costos en qualsevol part del món.

Viu on vulgues amb Airbnb‘ promet habitatge gratuït per a 12 persones a canvi de passar un any complet provant els allotjaments de l’empresa i comptant la seua experiència.

Per a qui està dissenyat?

 

La iniciativa està pensada per a aquelles persones que teletreballen i que tinguen flexibilitat d’horari per a poder canviar d’ubicació.

En el programa pot participar qualsevol que estiga estudiant o vulga viatjar pel món. A més, està dirigida a ments creatives, pares i mares amb fills independitzats, famílies joves, persones que gaudeixen coneixent a fons un lloc i nòmades digitals.

L’empresa busca un total de 12 persones amb 3 acompanyants que tinguen diferents estils de vida i estiguen disposats a passar un any de les seues vides viatjant i coneixent nous llocs en allotjaments que els proporciona l’empresa.

A més de cobrir els allotjaments, s’encarreguen d’establir un pressupost per al transport, suggeriments d’anuncis i experiències locals i en els habitatges.

Quin és l’objectiu del programa?

 

L’empresa busca inspiració per a canviar el producte i desenvolupar els recursos, detalls sobre els allotjaments que ofereixen, i informació sobre els avantatges econòmics d’allotjar mentre es viatja.

En general, busquen un punt de vista basat en l’experiència real per a poder donar forma als viatges d’un futur.

 

Últimes notícies

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.