11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

T’abelleix viure gratis durant un any en qualsevol lloc del món?

 

Airbnb ofereix viure gratis durant un any en un dels seus allotjaments. Este programa de l’empresa d’allotjaments permetrà a 12 persones i fins a 3 acompanyants, viure de manera temporal i sense costos en qualsevol part del món.

Viu on vulgues amb Airbnb‘ promet habitatge gratuït per a 12 persones a canvi de passar un any complet provant els allotjaments de l’empresa i comptant la seua experiència.

Per a qui està dissenyat?

 

La iniciativa està pensada per a aquelles persones que teletreballen i que tinguen flexibilitat d’horari per a poder canviar d’ubicació.

En el programa pot participar qualsevol que estiga estudiant o vulga viatjar pel món. A més, està dirigida a ments creatives, pares i mares amb fills independitzats, famílies joves, persones que gaudeixen coneixent a fons un lloc i nòmades digitals.

L’empresa busca un total de 12 persones amb 3 acompanyants que tinguen diferents estils de vida i estiguen disposats a passar un any de les seues vides viatjant i coneixent nous llocs en allotjaments que els proporciona l’empresa.

A més de cobrir els allotjaments, s’encarreguen d’establir un pressupost per al transport, suggeriments d’anuncis i experiències locals i en els habitatges.

Quin és l’objectiu del programa?

 

L’empresa busca inspiració per a canviar el producte i desenvolupar els recursos, detalls sobre els allotjaments que ofereixen, i informació sobre els avantatges econòmics d’allotjar mentre es viatja.

En general, busquen un punt de vista basat en l’experiència real per a poder donar forma als viatges d’un futur.

 

Últimes notícies

Un estudi conclou que el part en l’aigua reduïx intervencions i millora els resultats

Un estudi de l'UJI i Fisabio a l'Hospital de La Plana associa el part en l'aigua amb més parts vaginals espontanis, menys instrumental i millors resultats neonatals enfront de l'epidural. Les dades reforcen que la immersió afavorix la fisiologia del part i reduïx la medicalització en embarassos de baix risc

Pérez Llorca insistix al Govern que autoritze la Llei de Costas valenciana després del temporal

El president ha reiterat en FITUR la seua petició perquè l'Executiu done llum verda a la norma i poder actuar davant els danys en el litoral. També ha anunciat 2 milions per a un pla de millora de platges.

Pérez Llorca lamenta que en la Comunitat no s’hagen complit més de la mitat de les millores ferroviàries

El president ha assegurat que en la Comunitat Valenciana no s'han complit més de la mitat de les previsions de millora ferroviària i ha reclamat complir els compromisos, amb especial focus en Rodalia.

Cinc anys de presó en mòdul psiquiàtric per intentar matar a un taxista a Elda

L'Audiència d'Alacant ha imposat cinc anys per temptativa d'assassinat a l'autor de l'atac a un taxista a Elda després d'un acord amb la Fiscalia. Complirà la pena en el mòdul psiquiàtric per alteració psíquica benvolguda com a eximent incompleta.

Pérez Llorca cita el dimarts als síndics de Les Corts per a arribar a acords

El president ha convocat el 27 de gener als síndics de PSPV, Compromís i Vox al Palau per a una ronda de treball. Busca acords i apel·la al respecte institucional.

Detinguts a València dos jóvens per segrestar un home i demanar 15.000 euros per a alliberar-lo

La Policia Nacional ha detingut a València a dos hòmens de 23 i 25 anys per retindre a un altre en un domicili i exigir-li 15.000 euros per a alliberar-lo. La víctima col·laborava en estafes per 'phishing' i va ser retinguda quan va voler abandonar l'organització.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promocionar la Comunitat Valenciana en mercats exterior i nacional

El president ha anunciat una inversió extraordinària de 10 milions que se suma al pla anual fins a 19 milions per a promocionar la Comunitat a Espanya i fora. Presentat durant el Dia de la Comunitat Valenciana en Fitur, serà la major campanya publicitària de la Generalitat.

Veïns de Sagunt han denunciat abandó institucional després de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha evidenciat un abandó institucional i una erosió imparable. Exigixen defenses reals, un pla tècnic i l'execució urgent del projecte de regeneració.