Anuncios

T’abelleix viure gratis durant un any en qualsevol lloc del món?

 

Airbnb ofereix viure gratis durant un any en un dels seus allotjaments. Este programa de l’empresa d’allotjaments permetrà a 12 persones i fins a 3 acompanyants, viure de manera temporal i sense costos en qualsevol part del món.

Viu on vulgues amb Airbnb‘ promet habitatge gratuït per a 12 persones a canvi de passar un any complet provant els allotjaments de l’empresa i comptant la seua experiència.

Anuncios

Per a qui està dissenyat?

 

La iniciativa està pensada per a aquelles persones que teletreballen i que tinguen flexibilitat d’horari per a poder canviar d’ubicació.

En el programa pot participar qualsevol que estiga estudiant o vulga viatjar pel món. A més, està dirigida a ments creatives, pares i mares amb fills independitzats, famílies joves, persones que gaudeixen coneixent a fons un lloc i nòmades digitals.

L’empresa busca un total de 12 persones amb 3 acompanyants que tinguen diferents estils de vida i estiguen disposats a passar un any de les seues vides viatjant i coneixent nous llocs en allotjaments que els proporciona l’empresa.

A més de cobrir els allotjaments, s’encarreguen d’establir un pressupost per al transport, suggeriments d’anuncis i experiències locals i en els habitatges.

Quin és l’objectiu del programa?

 

L’empresa busca inspiració per a canviar el producte i desenvolupar els recursos, detalls sobre els allotjaments que ofereixen, i informació sobre els avantatges econòmics d’allotjar mentre es viatja.

En general, busquen un punt de vista basat en l’experiència real per a poder donar forma als viatges d’un futur.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios