T’abelleix viure gratis durant un any en qualsevol lloc del món?

 

Airbnb ofereix viure gratis durant un any en un dels seus allotjaments. Este programa de l’empresa d’allotjaments permetrà a 12 persones i fins a 3 acompanyants, viure de manera temporal i sense costos en qualsevol part del món.

Viu on vulgues amb Airbnb‘ promet habitatge gratuït per a 12 persones a canvi de passar un any complet provant els allotjaments de l’empresa i comptant la seua experiència.

Per a qui està dissenyat?

 

La iniciativa està pensada per a aquelles persones que teletreballen i que tinguen flexibilitat d’horari per a poder canviar d’ubicació.

En el programa pot participar qualsevol que estiga estudiant o vulga viatjar pel món. A més, està dirigida a ments creatives, pares i mares amb fills independitzats, famílies joves, persones que gaudeixen coneixent a fons un lloc i nòmades digitals.

L’empresa busca un total de 12 persones amb 3 acompanyants que tinguen diferents estils de vida i estiguen disposats a passar un any de les seues vides viatjant i coneixent nous llocs en allotjaments que els proporciona l’empresa.

A més de cobrir els allotjaments, s’encarreguen d’establir un pressupost per al transport, suggeriments d’anuncis i experiències locals i en els habitatges.

Quin és l’objectiu del programa?

 

L’empresa busca inspiració per a canviar el producte i desenvolupar els recursos, detalls sobre els allotjaments que ofereixen, i informació sobre els avantatges econòmics d’allotjar mentre es viatja.

En general, busquen un punt de vista basat en l’experiència real per a poder donar forma als viatges d’un futur.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.