10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Albert Rivera es confessa sobre les drogues: «Algun dia d’estos durs…»

Albert Rivera durant la seua visita a ‘El Hormiguero’, a on va confessar haver fumat marihuana  | Antena 3
 
Albert Rivera, líder de Ciutadans, ja està calfant motors de cara a les pròximes eleccions generals que se celebraran el 10 de novembre. L’inici de la campanya electoral el pròxim 1 de novembre està al caure i la capacitat de canviar de discurs i de contradir-se del líder taronja pareix que no té límits. Un fet que ha tornat a quedar plasmat després de la seua última aparició en pantalla en el programa d’‘El Hormiguero’ de dilluns a la nit.

 

Tot i que el passat abril, abans de les primeres eleccions generals, Rivera assegurava a Susanna Griso «no m’he drogat en ma vida», i lamentava que les especulacions sobre el tema eren un «bulo» que afectava a la seua família, en especial a sa mare, en el programa de dilluns va respondre ben diferent.

 

«Si tinguera 18 anys!»

Les formigues, Trancas i Barrancas, característiques del programa per ser les que fan preguntes incòmodes als convidats, van preguntar-li a Rivera: «Ha provat els cigarrets del riure?». Lluny de la resposta que va donar el passat abril, en esta ocasió, Rivera va adoptar una postura molt més relaxada i va respondre: «Sí, clar. Clar que els he provat. Fa molt que no els prove, però algun dia d’estos durs que ‘pilles’ dius… Si tinguera 18 anys!» i reiterava «clar que els he provat!».

 

Les xarxes no han tardat en fer-se ressò de les paraules de Rivera, altrament conegut en els últims dies com Carlos Alberto Rivera, el seu nom real. Twitter s’ha plenat de comentaris com: «L’únic que ha dit de veritat Albert Rivera en el ‘Hormiguero’» o «Bé, el que la gent té en ment no són els ‘porros’». Alguns també han comparat este canvi en el tema de les drogues al canvi que Rivera ha anat fent en els seus discursos polítics.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga la mort d'un xiquet de 13 anys comesa este dissabte a la vesprada a Sueca, després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.