Albert Rivera es confessa sobre les drogues: «Algun dia d’estos durs…»

Albert Rivera durant la seua visita a ‘El Hormiguero’, a on va confessar haver fumat marihuana  | Antena 3
 
Albert Rivera, líder de Ciutadans, ja està calfant motors de cara a les pròximes eleccions generals que se celebraran el 10 de novembre. L’inici de la campanya electoral el pròxim 1 de novembre està al caure i la capacitat de canviar de discurs i de contradir-se del líder taronja pareix que no té límits. Un fet que ha tornat a quedar plasmat després de la seua última aparició en pantalla en el programa d’‘El Hormiguero’ de dilluns a la nit.

 

Tot i que el passat abril, abans de les primeres eleccions generals, Rivera assegurava a Susanna Griso «no m’he drogat en ma vida», i lamentava que les especulacions sobre el tema eren un «bulo» que afectava a la seua família, en especial a sa mare, en el programa de dilluns va respondre ben diferent.

 

«Si tinguera 18 anys!»

Les formigues, Trancas i Barrancas, característiques del programa per ser les que fan preguntes incòmodes als convidats, van preguntar-li a Rivera: «Ha provat els cigarrets del riure?». Lluny de la resposta que va donar el passat abril, en esta ocasió, Rivera va adoptar una postura molt més relaxada i va respondre: «Sí, clar. Clar que els he provat. Fa molt que no els prove, però algun dia d’estos durs que ‘pilles’ dius… Si tinguera 18 anys!» i reiterava «clar que els he provat!».

 

Les xarxes no han tardat en fer-se ressò de les paraules de Rivera, altrament conegut en els últims dies com Carlos Alberto Rivera, el seu nom real. Twitter s’ha plenat de comentaris com: «L’únic que ha dit de veritat Albert Rivera en el ‘Hormiguero’» o «Bé, el que la gent té en ment no són els ‘porros’». Alguns també han comparat este canvi en el tema de les drogues al canvi que Rivera ha anat fent en els seus discursos polítics.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les Corts reclamen prorrogar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030

El ple de Les Corts Valencianes aprova, amb el suport de PP i Vox, instar el Govern a ampliar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030 i tomba totes les iniciatives de l'oposició.

L’oposició acusa a Pérez Llorca d’endollar a la seua parella i el PSPV exigix la seua dimissió

PSPV i Compromís acusen a Juanfran Pérez Llorca d'afavorir a la seua parella en la Diputació de València i els socialistes li reclamen que dimitisca i convoque eleccions, mentres el president defén la legalitat de la seua trajectòria funcionarial.

El PPCV denuncia un nou atac amb pintades a la seua seu regional a València

El PPCV denuncia un nou atac vandàlic amb pintades en la seua seu regional de València i l'atribuïx a sectors de l'independentisme català, al qual acusa de fomentar la confrontació.

Les reserves d’última hora disparen l’ocupació hotelera al 82% en la Setmana Santa valenciana

Les reserves d'última hora impulsen l'ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins al 82,4% en els dies centrals de Setmana Santa, amb Benidorm, València i Peníscola al capdavant.

La CHJ encara la recta final de la reconstrucció del barranc de Poio després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer ultima la reconstrucció del barranc de Poio, danyat per la dana d'octubre de 2024, amb una inversió de 20 milions i noves defenses enfront d'inundacions.

Les Corts avalen el canvi legal que aplana l’arribada de quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes han validat el decret llei que modifica la llei de Patrimoni cultural per a facilitar la seu a València de la Hispanic Society i l'arribada de 220 obres de Sorolla, en una votació dividida per blocs.

Detinguda a Torrent per empadronar il·legalment a estrangers a canvi de mil euros

Una dona de 33 anys ha sigut detinguda a Torrent acusada d'afavorir la immigració il·legal i falsificar contractes de lloguer i empadronaments a canvi de mil euros, a més de coaccionar a inquilins vulnerables.

Pérez Llorca investigarà el gasto de Camps i compara amb els 187.000 euros de Puig en 2025

Pérez Llorca es compromet a investigar a fons els 15.000 euros en combustible atribuïts a Camps i subratlla que el major gasto en 2025 correspon al expresident Ximo Puig, amb més de 187.000 euros.