Albert Rivera es confessa sobre les drogues: «Algun dia d’estos durs…»

Albert Rivera durant la seua visita a ‘El Hormiguero’, a on va confessar haver fumat marihuana  | Antena 3
 
Albert Rivera, líder de Ciutadans, ja està calfant motors de cara a les pròximes eleccions generals que se celebraran el 10 de novembre. L’inici de la campanya electoral el pròxim 1 de novembre està al caure i la capacitat de canviar de discurs i de contradir-se del líder taronja pareix que no té límits. Un fet que ha tornat a quedar plasmat després de la seua última aparició en pantalla en el programa d’‘El Hormiguero’ de dilluns a la nit.

 

Tot i que el passat abril, abans de les primeres eleccions generals, Rivera assegurava a Susanna Griso «no m’he drogat en ma vida», i lamentava que les especulacions sobre el tema eren un «bulo» que afectava a la seua família, en especial a sa mare, en el programa de dilluns va respondre ben diferent.

 

«Si tinguera 18 anys!»

Les formigues, Trancas i Barrancas, característiques del programa per ser les que fan preguntes incòmodes als convidats, van preguntar-li a Rivera: «Ha provat els cigarrets del riure?». Lluny de la resposta que va donar el passat abril, en esta ocasió, Rivera va adoptar una postura molt més relaxada i va respondre: «Sí, clar. Clar que els he provat. Fa molt que no els prove, però algun dia d’estos durs que ‘pilles’ dius… Si tinguera 18 anys!» i reiterava «clar que els he provat!».

 

Les xarxes no han tardat en fer-se ressò de les paraules de Rivera, altrament conegut en els últims dies com Carlos Alberto Rivera, el seu nom real. Twitter s’ha plenat de comentaris com: «L’únic que ha dit de veritat Albert Rivera en el ‘Hormiguero’» o «Bé, el que la gent té en ment no són els ‘porros’». Alguns també han comparat este canvi en el tema de les drogues al canvi que Rivera ha anat fent en els seus discursos polítics.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Judici oral a un jove per injuriar Carlos Mazón en xarxes mig any després de la dana

Una jutgessa de València ha obert judici oral contra un jove de 21 anys que, en abril de 2025, va insultar en obert l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón, a la xarxa social X. La Fiscalia demana una multa de 3.000 euros per un presumpte delicte d’injúries contra autoritat.

El relat més íntim de Ferran Torres: quan va pensar a deixar el futbol

Ferran Torres, heroi de la segona estrela d’Espanya, ha revelat que va arribar a perdre la il·lusió pel futbol i va pensar a deixar-lo per la pressió i les crítiques, fins que va demanar ajuda psicològica.

El xofer de Pradas diu que no recorda converses ni telefonades el dia de la DANA

El xofer de l’exconsellera Salomé Pradas ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda ni converses ni telefonades durant els desplaçaments del dia de la DANA perquè, segons ha explicat, anava pendent de la carretera. Ha detallat el recorregut d’aquella jornada i ha remarcat que va tindre poques interaccions amb la resta de càrrecs presents.

Fins a 41 graus: avís taronja per calor extrema en set comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana

Set comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, han activat l’avís taronja per una nova onada de calor amb màximes de fins a 41 graus, segons Aemet.

Una nova ‘calculadora’ permetrà personalitzar el risc de càncer de mama en dones d’Espanya

El projecte MamoRisk analitzarà 10.000 dones de 14 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, per predir el risc individual de càncer de mama a 2 i 5 anys.

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.