Albert Rivera es confessa sobre les drogues: «Algun dia d’estos durs…»

Albert Rivera durant la seua visita a ‘El Hormiguero’, a on va confessar haver fumat marihuana  | Antena 3
 
Albert Rivera, líder de Ciutadans, ja està calfant motors de cara a les pròximes eleccions generals que se celebraran el 10 de novembre. L’inici de la campanya electoral el pròxim 1 de novembre està al caure i la capacitat de canviar de discurs i de contradir-se del líder taronja pareix que no té límits. Un fet que ha tornat a quedar plasmat després de la seua última aparició en pantalla en el programa d’‘El Hormiguero’ de dilluns a la nit.

 

Tot i que el passat abril, abans de les primeres eleccions generals, Rivera assegurava a Susanna Griso «no m’he drogat en ma vida», i lamentava que les especulacions sobre el tema eren un «bulo» que afectava a la seua família, en especial a sa mare, en el programa de dilluns va respondre ben diferent.

 

«Si tinguera 18 anys!»

Les formigues, Trancas i Barrancas, característiques del programa per ser les que fan preguntes incòmodes als convidats, van preguntar-li a Rivera: «Ha provat els cigarrets del riure?». Lluny de la resposta que va donar el passat abril, en esta ocasió, Rivera va adoptar una postura molt més relaxada i va respondre: «Sí, clar. Clar que els he provat. Fa molt que no els prove, però algun dia d’estos durs que ‘pilles’ dius… Si tinguera 18 anys!» i reiterava «clar que els he provat!».

 

Les xarxes no han tardat en fer-se ressò de les paraules de Rivera, altrament conegut en els últims dies com Carlos Alberto Rivera, el seu nom real. Twitter s’ha plenat de comentaris com: «L’únic que ha dit de veritat Albert Rivera en el ‘Hormiguero’» o «Bé, el que la gent té en ment no són els ‘porros’». Alguns també han comparat este canvi en el tema de les drogues al canvi que Rivera ha anat fent en els seus discursos polítics.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.