10.4 C
València
Dilluns, 27 octubre, 2025

Albert Rivera es confessa sobre les drogues: «Algun dia d’estos durs…»

Albert Rivera durant la seua visita a ‘El Hormiguero’, a on va confessar haver fumat marihuana  | Antena 3
 
Albert Rivera, líder de Ciutadans, ja està calfant motors de cara a les pròximes eleccions generals que se celebraran el 10 de novembre. L’inici de la campanya electoral el pròxim 1 de novembre està al caure i la capacitat de canviar de discurs i de contradir-se del líder taronja pareix que no té límits. Un fet que ha tornat a quedar plasmat després de la seua última aparició en pantalla en el programa d’‘El Hormiguero’ de dilluns a la nit.

 

Tot i que el passat abril, abans de les primeres eleccions generals, Rivera assegurava a Susanna Griso «no m’he drogat en ma vida», i lamentava que les especulacions sobre el tema eren un «bulo» que afectava a la seua família, en especial a sa mare, en el programa de dilluns va respondre ben diferent.

 

«Si tinguera 18 anys!»

Les formigues, Trancas i Barrancas, característiques del programa per ser les que fan preguntes incòmodes als convidats, van preguntar-li a Rivera: «Ha provat els cigarrets del riure?». Lluny de la resposta que va donar el passat abril, en esta ocasió, Rivera va adoptar una postura molt més relaxada i va respondre: «Sí, clar. Clar que els he provat. Fa molt que no els prove, però algun dia d’estos durs que ‘pilles’ dius… Si tinguera 18 anys!» i reiterava «clar que els he provat!».

 

Les xarxes no han tardat en fer-se ressò de les paraules de Rivera, altrament conegut en els últims dies com Carlos Alberto Rivera, el seu nom real. Twitter s’ha plenat de comentaris com: «L’únic que ha dit de veritat Albert Rivera en el ‘Hormiguero’» o «Bé, el que la gent té en ment no són els ‘porros’». Alguns també han comparat este canvi en el tema de les drogues al canvi que Rivera ha anat fent en els seus discursos polítics.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més del 30% dels xiquets afectats per la dana a València manté por a pluges i trons

Un informe de Save the Children i la Universitat de València constata que la por persistix en la infància després de la dana i que el 24% arrossega problemes de somni. La falta de suport emocional, el tancament d'escoles i les vivendes danyades prolonguen el malestar i els retards d'aprenentatge.

Últim dilluns d’octubre amb pujada de temperatures i vent fort a Castelló

Jornada més temperada en la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos i ascens de les màximes. En el nord de Castelló bufa nord-oest amb ratxes molt fortes que tendiran a amainar al final del dia.

Taylor seca a Hunt en el tercer quart i el València Basket guanya el dol d’invictes (102-90)

La defensa de Taylor sobre Hunt en el tercer quart va frenar al Joventut i va obrir un avantatge definitiu. Montero va rematar amb penetracions en la seua estrena en el Roig Arena.

Treballadors d’À Punt critiquen l’emissió de bous enfront de la protesta per la DANA i la gestió de Mazón

La plantilla d'À Punt ha difós un escrit en el qual reprova que es programara una correguda de bous durant la manifestació per la DANA. L'adreça sosté que la cobertura va ser adequada en informatius, ràdio, web i xarxes.

El torneig ‘Tornem!’ culmina el retorn del futbol a la zona zero de la dana un any després

L'estadi Vicente Moreno de Massanassa va acollir el torneig de futbol 8 'Tornem!' per a commemorar un any de la riuada que va colpejar comarques valencianes. La cita va reunir seleccions sub12 i alevins de clubs de la Comunitat, malgrat la pluja, com a símbol del retorn a la normalitat.

Voluntaris i veïns reten homenatge a les víctimes de la DANA amb una cadena humana a Paiporta

Voluntaris i veïns han format una cadena humana amb veles a banda i banda del barranc de Poio a Paiporta per a recordar a les víctimes de la DANA. L'acte ha inclòs un minut de silenci, lectura de manifest i música en directe.

Taylor va assecar a Hunt en el tercer quart i el València Basket va guanyar al Joventut (102-90)

El València Basket es va imposar 102-90 al Joventut en el dol d'invictes gràcies a un tercer quart clau en el qual Taylor va apagar a Hunt i Montero va obrir la bretxa.

Mazón va acompanyar a Maribel Vilaplana a un aparcament a les 18.45 el dia de la DANA

El president va eixir del restaurant El Ventorro al costat de la periodista i la va acompanyar fins a un aparcament pròxim; després es va dirigir només al Palau. El detall, no conegut fins ara, encaixa la cronologia d'eixa vesprada i arriba abans de la declaració de Vilaplana citada per al 3 de novembre.