Albert Rivera es confessa sobre les drogues: «Algun dia d’estos durs…»

Albert Rivera durant la seua visita a ‘El Hormiguero’, a on va confessar haver fumat marihuana  | Antena 3
 
Albert Rivera, líder de Ciutadans, ja està calfant motors de cara a les pròximes eleccions generals que se celebraran el 10 de novembre. L’inici de la campanya electoral el pròxim 1 de novembre està al caure i la capacitat de canviar de discurs i de contradir-se del líder taronja pareix que no té límits. Un fet que ha tornat a quedar plasmat després de la seua última aparició en pantalla en el programa d’‘El Hormiguero’ de dilluns a la nit.

 

Tot i que el passat abril, abans de les primeres eleccions generals, Rivera assegurava a Susanna Griso «no m’he drogat en ma vida», i lamentava que les especulacions sobre el tema eren un «bulo» que afectava a la seua família, en especial a sa mare, en el programa de dilluns va respondre ben diferent.

 

«Si tinguera 18 anys!»

Les formigues, Trancas i Barrancas, característiques del programa per ser les que fan preguntes incòmodes als convidats, van preguntar-li a Rivera: «Ha provat els cigarrets del riure?». Lluny de la resposta que va donar el passat abril, en esta ocasió, Rivera va adoptar una postura molt més relaxada i va respondre: «Sí, clar. Clar que els he provat. Fa molt que no els prove, però algun dia d’estos durs que ‘pilles’ dius… Si tinguera 18 anys!» i reiterava «clar que els he provat!».

 

Les xarxes no han tardat en fer-se ressò de les paraules de Rivera, altrament conegut en els últims dies com Carlos Alberto Rivera, el seu nom real. Twitter s’ha plenat de comentaris com: «L’únic que ha dit de veritat Albert Rivera en el ‘Hormiguero’» o «Bé, el que la gent té en ment no són els ‘porros’». Alguns també han comparat este canvi en el tema de les drogues al canvi que Rivera ha anat fent en els seus discursos polítics.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.