Alcampo oferirà més de 150 vacants d’ocupació en la Comunitat per a la campanya d’estiu

Ejemplo de shortcode con estilo
Alcampo necessita professionals per a cobrir llocs de reposició, venda, taulells tradicionals i caixes

Alcampo estima que requerirà incorporar a les seues botigues més d’un miler de persones apassionades pel comerç durant la campanya d’estiu per a cobrir llocs de reposició, venda, taulells tradicionals i caixes.

Per Comunitats Autònomes, entorn de 200 vacants es cobriran a Andalusia i Madrid, més de 150 a Catalunya i la Comunitat Valenciana, al voltant d’un centenar a País Basc, Galícia i Aragó, entre 30 i 50 a Canàries, Castella i Lleó, Castella-la Manxa, Balears i Astúries, i aproximadament 20 en els centres de La Rioja i Múrcia.

Les vacants vigents s’aniran fent públiques en funció de les necessitats de cada centre, podent consultar-se en la secció de “Treballa amb nosaltres” de la web www.alcampocorporativo.es.

A més d’aquesta campanya de contractació, l’empresa ha obert un procés per a incorporar perfils digitals tant en àrees d’IT com de màrqueting digital, procés que estarà en constant evolució.

Últimes notícies

El Levante suma un punt a Balaídos i arriba a l’aturada fora del descens

El Levante ha sumat un punt davant el Celta a Balaídos i arriba fora del descens a l’aturada. Luis Castro ha elogiat la implicació de l’equip, però ha admés que el rival ha sigut superior.

La paciència dona al Villarreal un triomf 2-0 davant el Getafe

El Villarreal ha superat el Getafe per 2-0 en LALIGA EA SPORTS. Iñigo Pérez ha destacat la paciència de l’equip davant la defensa rival.

El Celta no supera Mathew Ryan i el Levante salva un punt

El Celta i el Levante han empatat sense gols a Vigo. Mathew Ryan ha frenat els gallecs i el conjunt visitant ha tingut una ocasió clara en l’última jugada.

El Villarreal guanya 2-0 i deixa el Getafe sense puntuar fora

El Villarreal ha superat el Getafe per 2-0 amb dos gols en els últims deu minuts. El conjunt madrileny continua sense marcar ni puntuar fora de casa esta temporada.

Valencia Basket remunta 14 punts i guanya a Burgos

El Valencia Basket ha guanyat 93-100 el Recoletas Salud San Pablo Burgos després de remuntar 14 punts en la setena jornada de la Liga Endesa.

Elx continua sense guanyar a casa després del 0-2 del Betis

El conjunt il·licità ha perdut 0-2 davant del Betis al Martínez Valero i encara no ha guanyat com a local esta temporada.

L’Ontinyent 1931 remunta al Torrellano amb tres gols

L’Ontinyent 1931 ha guanyat 1-3 al Torrellano després de remuntar el gol inicial. Carlos Mas n’ha marcat dos.

El València encadena set partits sense guanyar a Mestalla

El València ha perdut 0-3 davant del Real Madrid i acumula set partits sense guanyar a Mestalla. És el pitjor inici local de la seua història i la segona ratxa més llarga com a local.