9.2 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Alcampo oferirà més de 150 vacants d’ocupació en la Comunitat per a la campanya d’estiu

Alcampo estima que requerirà incorporar a les seues botigues més d’un miler de persones apassionades pel comerç durant la campanya d’estiu per a cobrir llocs de reposició, venda, taulells tradicionals i caixes.

Per Comunitats Autònomes, entorn de 200 vacants es cobriran a Andalusia i Madrid, més de 150 a Catalunya i la Comunitat Valenciana, al voltant d’un centenar a País Basc, Galícia i Aragó, entre 30 i 50 a Canàries, Castella i Lleó, Castella-la Manxa, Balears i Astúries, i aproximadament 20 en els centres de La Rioja i Múrcia.

Les vacants vigents s’aniran fent públiques en funció de les necessitats de cada centre, podent consultar-se en la secció de “Treballa amb nosaltres” de la web www.alcampocorporativo.es.

A més d’aquesta campanya de contractació, l’empresa ha obert un procés per a incorporar perfils digitals tant en àrees d’IT com de màrqueting digital, procés que estarà en constant evolució.

Últimes notícies

Banalitzar el tractament de l’obesitat augmenta el risc d’altres patologies

L'auge dels fàrmacs per a aprimar ha disparat el seu ús i, amb ell, els efectes adversos i els rebots de pes. Experts reclamen avaluació prèvia i canvis d'hàbits.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu provisional per a les obres de Sorolla

Generalitat i Ajuntament de València han acordat buscar una seu provisional, previsiblement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla. Avancen l'arribada dels quadres mentres es resol el recurs i abans del seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la dana

Pérez Llorca ha reiterat que el congrés del PPCV no es convocarà fins que concloga la reconstrucció després de la dana i ha assegurat que hi ha temps suficient. Els militants decidiran el futur del partit quan finalitze eixa fase, mentres un gestor integra totes les sensibilitats.

Pérez Llorca continuarà intentant pactes amb l’oposició malgrat el no de Morant

Pérez Llorca ha ratificat que continuarà buscant acords amb l'oposició malgrat el no de Diana Morant. Reivindica diàleg per a rebaixar la crispació i apel·la a donar exemple després de la DANA.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Pérez Llorca ha sostingut que els dirigents del PP estan col·laborant amb la justícia en la causa per la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya. També ha dit que compten amb la presència de Edmundo González i María Corina Machado per als premis de la Fundació Broseta.

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.