Alerta alimentària: Retiren del mercat diversos lots d’una ensaladilla russa envasada

Ejemplo de shortcode con estilo
L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha alertat de presència de mostassa no inclosa en l’etiquetatge en ensaladilla russa de la marca AMEZTOI. La comunicació es va realitzar per l’empresa que va detectar la presència de l’al·lergogen en un autocontrol. L’empresa ha enviat instruccions als seus clients per a la retirada de la comercialització dels […]

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha alertat de presència de mostassa no inclosa en l’etiquetatge en ensaladilla russa de la marca AMEZTOI. La comunicació es va realitzar per l’empresa que va detectar la presència de l’al·lergogen en un autocontrol.

L’empresa ha enviat instruccions als seus clients per a la retirada de la comercialització dels productes i la seua recuperació.

En concret, els lots que no contenien esta informació en l’etiquetatge són el 73071250 en format d’1,2 quilos; el 7941260 en format de 300 grams, i el 7941250 en format de 300 grams.

Com a mesura de precaució, es recomana a les persones al·lèrgiques a la mostassa que pogueren tindre els productes anteriorment esmentats en les seues llars que s’abstinguen de consumir-los. L’empresa assenyala que no comporta cap risc per a la resta de la població.

Esta informació ha sigut traslladada a les autoritats competents de les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI) i als Serveis de la Comissió Europea a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària europea (RASFF), a fi que es verifique la retirada dels productes afectats dels canals de comercialització.

 

Retiren diversos lots de gaspatxo Alvalle per presència d’òxid d’etilé

 

La marca Alvalle, pertanyent a Pepsico, ha retirat uns lots de gaspatxo per haver detectat «nivells d’òxid d’etilé per damunt dels valors establits per la legislació, en dos de les espècies que utilitzem com a ingredient».

Els lots afectats són L1236 i L1244 de Gaspatxo Gurmet i el L5243 del seu Gaspatxo amb remolatxa, amb data de caducitat de novembre de 2021. L’empresa ha explicat mitjançant un comunicat que «afecta la gaiena present en Gaspatxo Gurmet i al pebre blanc inclòs en Gaspatxo amb Remolatxa».

Últimes notícies

Aguirre, preocupat pels tres partits sense guanyar del València

Javier Aguirre ha expressat la seua preocupació després de la derrota del València davant el Vila-real (1-2), que ha remuntat en el minut 96. L’entrenador també ha parlat de la lesió d’Otorbi i de l’anunci de venda d’accions del club.

El Villarreal supera al Valencia en Mestalla pese a complicarse el triunfo

Iñigo Pérez ha calificat de merescuda la victòria per 1-2 del Villarreal davant del Valencia, tot i admetre que el gol local ha complicat el partit.

Pepelu lamenta que el València haja perdut en l’últim minut

Pepelu ha admés que el València no ha jugat bé davant el Vila-real i ha lamentat la derrota en el minut 93. L’equip continua en zona de descens i encara no ha guanyat amb Javier Aguirre.

Carlos Macià destaca el gran desgaste del Villarreal en Mestalla

Carlos Macià ha afirmat que el Villarreal ha patit un desgast físic molt gran en la victòria per 1-2 a Mestalla. L’equip havia jugat esta setmana a Liverpool en la Lliga de Campions.

El Villarreal remunta al València en Mestalla amb un gol en el 96

Georges Mikautadze ha completat la remuntada del Villarreal davant el València amb un gol en el minut 96, després dels gols de Pepelu i Freeman.

Les màximes baixen fins a cinc graus i Elx registra 24,1 °C

Les temperatures màximes han baixat de manera generalitzada a la Comunitat Valenciana. Elx ha registrat 24,1 graus, mentre que Alacant ha perdut cinc graus respecte al divendres.

Gayà entra en el top 6 històric del València amb 416 partits

José Luis Gayà ha arribat als 416 partits oficials amb el València i és el sisé jugador amb més presències del club. En Lliga, ocupa el tercer lloc amb 351 partits.

David Otorbi abandona en llitera el València-Vila-real per una lesió

David Otorbi s’ha lesionat la cuixa dreta en el minut 14 del València-Vila-real i ha eixit del camp en llitera. Era la seua primera titularitat des de l’arribada de Javier Aguirre.