Alerta alimentària: Retiren del mercat diversos lots d’una ensaladilla russa envasada

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha alertat de presència de mostassa no inclosa en l’etiquetatge en ensaladilla russa de la marca AMEZTOI. La comunicació es va realitzar per l’empresa que va detectar la presència de l’al·lergogen en un autocontrol.

L’empresa ha enviat instruccions als seus clients per a la retirada de la comercialització dels productes i la seua recuperació.

En concret, els lots que no contenien esta informació en l’etiquetatge són el 73071250 en format d’1,2 quilos; el 7941260 en format de 300 grams, i el 7941250 en format de 300 grams.

Com a mesura de precaució, es recomana a les persones al·lèrgiques a la mostassa que pogueren tindre els productes anteriorment esmentats en les seues llars que s’abstinguen de consumir-los. L’empresa assenyala que no comporta cap risc per a la resta de la població.

Esta informació ha sigut traslladada a les autoritats competents de les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI) i als Serveis de la Comissió Europea a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària europea (RASFF), a fi que es verifique la retirada dels productes afectats dels canals de comercialització.

 

Retiren diversos lots de gaspatxo Alvalle per presència d’òxid d’etilé

 

La marca Alvalle, pertanyent a Pepsico, ha retirat uns lots de gaspatxo per haver detectat «nivells d’òxid d’etilé per damunt dels valors establits per la legislació, en dos de les espècies que utilitzem com a ingredient».

Els lots afectats són L1236 i L1244 de Gaspatxo Gurmet i el L5243 del seu Gaspatxo amb remolatxa, amb data de caducitat de novembre de 2021. L’empresa ha explicat mitjançant un comunicat que «afecta la gaiena present en Gaspatxo Gurmet i al pebre blanc inclòs en Gaspatxo amb Remolatxa».

Últimes notícies

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

Pérez Llorca demana al professorat que pare la vaga i negocie amb la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca insta el professorat en vaga indefinida a reflexionar, acceptar la proposta educativa de la Generalitat i treballar conjuntament per millorar el sistema.