Alfafar es persona contra Adif per l’excés de soroll i realitzarà mesuraments de decibels

L’alcalde d’Alfafar, Juan Ramón Adsuara, s’ha reunit amb un col·lectiu de veïns i veïnes d’Alfafar per escoltar les seues demandes per l’excessiu nivell de soroll que generen els trens al seu pas per Alfafar.

El col·lectiu està preparant una demanda contra Adif que comptarà amb el suport del consistori. El grup ha indicat que esta situació sostinguda genera problemes de salut entre el veïnat.

L’alcalde ha explicat que des del consistori ja s’està treballant per fer mesuraments de decibels als voltants, i així poder recollir dades que donen suport a esta demanda.

A la reunió, Adsuara també els ha explicat el pla de treball per continuar amb l’exigència per al soterrament de les vies al seu pas per Alfafar, elevant la queixa de la localitat al Govern estatal i reclamant la inclusió del soterrament a l’alçada d’Alfafar al projecte de la ciutat de València.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 126 km/h al nord de Castelló, en avís groc per vent

La meitat nord de la província de Castelló està hui en avís groc per vent, amb una ràfega màxima registrada de 126 km/h a La Pobla de Benifassà.

César Sánchez dirigirà la campanya del PPCV i Gerardo Camps en serà el portaveu

El PPCV ha configurat el seu comitè de campanya per a les generals del 29 de novembre, amb César Sánchez com a director i Gerardo Camps com a portaveu, i la incorporació dels tres presidents provincials a la coordinació autonòmica.

Pont del 9 d’Octubre amb vent molt fort a Castelló i descens de temperatures

La Comunitat Valenciana inicia el pont del 9 d’Octubre amb oratge estable però més fresc i amb ratxes de vent del nord-oest molt fortes al nord de Castelló, especialment entre hui dijous i demà divendres.

Diana Morant renuncia a les generals per dedicar-se a les autonòmiques valencianes

La líder del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha anunciat que no anirà en les llistes del 29-N per dedicar-se en exclusiva a preparar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana.

Enrique Arce, nomenat Ambaixador de la Comunitat Valenciana pel seu arrelament a València

L’actor valencià Enrique Arce ha sigut distingit com a Ambaixador de la Comunitat Valenciana per la Generalitat, un reconeixement que rep amb honor i humilitat després de dècades projectant València arreu del món.

Suspenen un desnonament a Alacant aplicant el nou decret d’habitatge

Un jutjat d’Alacant ha suspés fins al 2030 el desnonament d’una dona i els seus tres fills menors en aplicar el nou Reial decret 29/2026. Els serveis socials havien acreditat la situació de vulnerabilitat i la falta d’alternativa residencial.

Així són les exposicions pels 125 anys de l’Autoritat Portuària d’Alacant

L’Autoritat Portuària d’Alacant ha obert dues exposicions pel seu 125 aniversari, amb obres, documents i peces històriques sobre la trajectòria del port i la seua relació amb la ciutat i la província.

Sergio García es planteja tornar al PGA Tour i lluitar per la Ryder Cup

Sergio García estudia trencar definitivament amb LIV, no tanca la porta a tornar al PGA Tour i es marca com a objectiu jugar la pròxima Ryder Cup, almenys com a vicecapità.