Alfafar inicia el seu programa de formació per a l’ocupació amb cursos d’anglés

 

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local, comença un nou programa de formació per a l’ocupació amb cursos d’anglés, orientats a l’adquisició de l’idioma i a la millora de nivell.

Les persones interessades podran inscriure’s del 27 al 30 de setembre en la Seu Electrònica o en els Serveis d’Atenció a la Ciutadania (SAC) de l’ajuntament i del barri Orba.

Els cursos abasten tres nivells, inicial (A2), intermedi (B1) i avançat (B2), i tindran una duració de 90 hores que es desenvoluparan entre els mesos d’octubre i desembre. Esta formació es planteja de manera que proporcione a les persones participants motivació, recursos i base de coneixement que els permeta presentar-se a proves d’idioma per a incloure-les i millorar els seus currículums professionals.

Les formacions estan dirigides a persones empadronades a Alfafar, principalment aquelles que es troben aturades i que acrediten estar inscrits en LABORA i l’ADL.

Així mateix, per primera vegada s’ha reservat un contingent de places per a persones treballadores que vulguen millorar la seua ocupabilitat i competència lingüística.

A més, s’està treballant en noves formacions orientades a millorar la capacitat de les persones desocupades per a adaptar-se als canvis del mercat laboral, perquè “el mercat de treball actual i futur exigeix tant formació contínua al llarg dels anys, com a habilitats que permeten adaptar-se als canvis del context”, ha subratllat la regidora d’ADL, Dolores Caballero.
Les formacions que es programaran estaran relacionades amb l’adquisició de noves habilitats per a la cerca activa de treball, especialment mitjançant l’ús de les tecnologies de la informació, així com amb l’obtenció de vocabulari anglés especialitzat en sectors professionals de major ocupabilitat.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.