Alfafar inicia el seu programa de formació per a l’ocupació amb cursos d’anglés

 

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local, comença un nou programa de formació per a l’ocupació amb cursos d’anglés, orientats a l’adquisició de l’idioma i a la millora de nivell.

Les persones interessades podran inscriure’s del 27 al 30 de setembre en la Seu Electrònica o en els Serveis d’Atenció a la Ciutadania (SAC) de l’ajuntament i del barri Orba.

Els cursos abasten tres nivells, inicial (A2), intermedi (B1) i avançat (B2), i tindran una duració de 90 hores que es desenvoluparan entre els mesos d’octubre i desembre. Esta formació es planteja de manera que proporcione a les persones participants motivació, recursos i base de coneixement que els permeta presentar-se a proves d’idioma per a incloure-les i millorar els seus currículums professionals.

Les formacions estan dirigides a persones empadronades a Alfafar, principalment aquelles que es troben aturades i que acrediten estar inscrits en LABORA i l’ADL.

Així mateix, per primera vegada s’ha reservat un contingent de places per a persones treballadores que vulguen millorar la seua ocupabilitat i competència lingüística.

A més, s’està treballant en noves formacions orientades a millorar la capacitat de les persones desocupades per a adaptar-se als canvis del mercat laboral, perquè “el mercat de treball actual i futur exigeix tant formació contínua al llarg dels anys, com a habilitats que permeten adaptar-se als canvis del context”, ha subratllat la regidora d’ADL, Dolores Caballero.
Les formacions que es programaran estaran relacionades amb l’adquisició de noves habilitats per a la cerca activa de treball, especialment mitjançant l’ús de les tecnologies de la informació, així com amb l’obtenció de vocabulari anglés especialitzat en sectors professionals de major ocupabilitat.

Últimes notícies

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.