9.2 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Alfafar inicia el seu programa de formació per a l’ocupació amb cursos d’anglés

 

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local, comença un nou programa de formació per a l’ocupació amb cursos d’anglés, orientats a l’adquisició de l’idioma i a la millora de nivell.

Les persones interessades podran inscriure’s del 27 al 30 de setembre en la Seu Electrònica o en els Serveis d’Atenció a la Ciutadania (SAC) de l’ajuntament i del barri Orba.

Els cursos abasten tres nivells, inicial (A2), intermedi (B1) i avançat (B2), i tindran una duració de 90 hores que es desenvoluparan entre els mesos d’octubre i desembre. Esta formació es planteja de manera que proporcione a les persones participants motivació, recursos i base de coneixement que els permeta presentar-se a proves d’idioma per a incloure-les i millorar els seus currículums professionals.

Les formacions estan dirigides a persones empadronades a Alfafar, principalment aquelles que es troben aturades i que acrediten estar inscrits en LABORA i l’ADL.

Així mateix, per primera vegada s’ha reservat un contingent de places per a persones treballadores que vulguen millorar la seua ocupabilitat i competència lingüística.

A més, s’està treballant en noves formacions orientades a millorar la capacitat de les persones desocupades per a adaptar-se als canvis del mercat laboral, perquè “el mercat de treball actual i futur exigeix tant formació contínua al llarg dels anys, com a habilitats que permeten adaptar-se als canvis del context”, ha subratllat la regidora d’ADL, Dolores Caballero.
Les formacions que es programaran estaran relacionades amb l’adquisició de noves habilitats per a la cerca activa de treball, especialment mitjançant l’ús de les tecnologies de la informació, així com amb l’obtenció de vocabulari anglés especialitzat en sectors professionals de major ocupabilitat.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.