Alfafar inicia el seu programa de formació per a l’ocupació amb cursos d’anglés

 

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local, comença un nou programa de formació per a l’ocupació amb cursos d’anglés, orientats a l’adquisició de l’idioma i a la millora de nivell.

Les persones interessades podran inscriure’s del 27 al 30 de setembre en la Seu Electrònica o en els Serveis d’Atenció a la Ciutadania (SAC) de l’ajuntament i del barri Orba.

Els cursos abasten tres nivells, inicial (A2), intermedi (B1) i avançat (B2), i tindran una duració de 90 hores que es desenvoluparan entre els mesos d’octubre i desembre. Esta formació es planteja de manera que proporcione a les persones participants motivació, recursos i base de coneixement que els permeta presentar-se a proves d’idioma per a incloure-les i millorar els seus currículums professionals.

Les formacions estan dirigides a persones empadronades a Alfafar, principalment aquelles que es troben aturades i que acrediten estar inscrits en LABORA i l’ADL.

Així mateix, per primera vegada s’ha reservat un contingent de places per a persones treballadores que vulguen millorar la seua ocupabilitat i competència lingüística.

A més, s’està treballant en noves formacions orientades a millorar la capacitat de les persones desocupades per a adaptar-se als canvis del mercat laboral, perquè “el mercat de treball actual i futur exigeix tant formació contínua al llarg dels anys, com a habilitats que permeten adaptar-se als canvis del context”, ha subratllat la regidora d’ADL, Dolores Caballero.
Les formacions que es programaran estaran relacionades amb l’adquisició de noves habilitats per a la cerca activa de treball, especialment mitjançant l’ús de les tecnologies de la informació, així com amb l’obtenció de vocabulari anglés especialitzat en sectors professionals de major ocupabilitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.