Hugo, nascut a Gandia, el primer bebé de la Comunitat Valenciana en 2022

Hugo

Hugo, naixcut a Gandia   | Conselleria de Sanitat

El primer bebé de l’any en la Comunitat Valenciana és un xiquet nascut a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia a les 00.00 hores, que ha pesat 3,220 quilos i es diu Hugo, mentre que a la província d’Alacant la primera a nàixer ha sigut una xiqueta anomenada Ainhoa i a Castelló una altra bebé anomenada Antonella.

Antonella Sos

Antonella, naixcuda a Castelló | Conselleria de Sanitat


Segons les dades fetes públiques per la Conselleria de Sanitat, les últimes dades disponibles sobre naixements als hospitals de la xarxa sanitària de la Comunitat Valenciana l’any 2021, fins a novembre d’enguany s’han registrat 24.701 naixements en tota la Comunitat, dels quals 2.631 han sigut de la província de Castelló, 11.493 de la província de València i 10.577 a Alacant.

Aquestes dades reflecteixen una disminució del nombre de naixements als hospitals, ja que en 2020 en el mateix període es van registrar 26.498 xiquets nascuts en la Comunitat, dels quals 2.845 es van produir a la província de Castelló, 12.670 a València i 10.983 a Alacant.

Ainhoa

Ainhoa, naixcuda a Elx | Conselleria de Sanitat

Per hospitals, el de Vinaròs va registrar 384 naixements; el General de Castelló 1.164; l’Hospital de la Plana 1.073; l’Hospital de Sagunt 567; l’Hospital Clínic Universitari 982; l’Hospital La Fe 3.814; l’Hospital de Requena 217; l’Hospital General Universitari de València 978; l’Hospital Dr. Peset 960; l’Hospital La Ribera 1.193; l’Hospital Francesc De Borja de Gandia 937; l’Hospital de Dénia 931 i l’Hospital d´Ontinyent 184.
A més l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva va registrar 584; l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi 750; l’Hospital de Vila Joiosa 821; l’Hospital Sant Joan d’Alacant 861; l’Hospital General d’Elda 993; l’Hospital General d’Alacant 1.745; l’Hospital General d’Elx 1.075; l’Hospital de la Vega Baixa d’Oriola 1.156; l’Hospital de Torrevella 1.009; l’Hospital de Manises 1.077 i l’Hospital del Vinalopó 1.236.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.