Anuncios

Hugo, nascut a Gandia, el primer bebé de la Comunitat Valenciana en 2022

Hugo

Hugo, naixcut a Gandia   | Conselleria de Sanitat

El primer bebé de l’any en la Comunitat Valenciana és un xiquet nascut a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia a les 00.00 hores, que ha pesat 3,220 quilos i es diu Hugo, mentre que a la província d’Alacant la primera a nàixer ha sigut una xiqueta anomenada Ainhoa i a Castelló una altra bebé anomenada Antonella.

Antonella Sos

Antonella, naixcuda a Castelló | Conselleria de Sanitat


Segons les dades fetes públiques per la Conselleria de Sanitat, les últimes dades disponibles sobre naixements als hospitals de la xarxa sanitària de la Comunitat Valenciana l’any 2021, fins a novembre d’enguany s’han registrat 24.701 naixements en tota la Comunitat, dels quals 2.631 han sigut de la província de Castelló, 11.493 de la província de València i 10.577 a Alacant.

Aquestes dades reflecteixen una disminució del nombre de naixements als hospitals, ja que en 2020 en el mateix període es van registrar 26.498 xiquets nascuts en la Comunitat, dels quals 2.845 es van produir a la província de Castelló, 12.670 a València i 10.983 a Alacant.

Ainhoa

Ainhoa, naixcuda a Elx | Conselleria de Sanitat

Per hospitals, el de Vinaròs va registrar 384 naixements; el General de Castelló 1.164; l’Hospital de la Plana 1.073; l’Hospital de Sagunt 567; l’Hospital Clínic Universitari 982; l’Hospital La Fe 3.814; l’Hospital de Requena 217; l’Hospital General Universitari de València 978; l’Hospital Dr. Peset 960; l’Hospital La Ribera 1.193; l’Hospital Francesc De Borja de Gandia 937; l’Hospital de Dénia 931 i l’Hospital d´Ontinyent 184.
A més l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva va registrar 584; l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi 750; l’Hospital de Vila Joiosa 821; l’Hospital Sant Joan d’Alacant 861; l’Hospital General d’Elda 993; l’Hospital General d’Alacant 1.745; l’Hospital General d’Elx 1.075; l’Hospital de la Vega Baixa d’Oriola 1.156; l’Hospital de Torrevella 1.009; l’Hospital de Manises 1.077 i l’Hospital del Vinalopó 1.236.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.