16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

CaixaBank anuncia un ERO: pot afectar «tots els centres de treball»

CaixaBank ha comunicat este dimarts a la representació legal dels treballadors la seua intenció de fer un ERO que afectaria «tots els centres de treball de l’entitat». A més, les negociacions també es convoquen per una potencial «modificació substancial de les condicions de feina» de la plantilla.

L’entitat ha citat per al 13 d’abril a les 11 del matí als representants sindicals. Les negociacions, d’acord amb el conveni col·lectiu de l’entitat, duraran almenys 15 dies i es buscaran «fórmules que permetran minimitzar l’impacte en el volum de treball», segons expliquen els sindicats. La reunió es farà a Barcelona de forma presencial.

 

En la primera roda de premsa després de culminar la fusió amb Bankia, CaixaBank ja va fixar la data per començar a negociar la reestructuració de la plantilla. El conseller delegat de l’entitat, Gonzalo Gortázar, va dir que les primeres reunions amb els sindicats se celebrarien després de Setmana Santa, i ara s’ha concretat la data del 13 d’abril.

Tot i que no va donar detalls sobre el grau d’afectació, ara es confirma que l’ERO pot afectar personal de qualsevol dels centres de treball del grup. El directiu va subratllar que es prioritzaran les baixes voluntàries i que els acomiadaments «no seran traumàtics».

 

La fusió amb Bankia, el detonant 

CaixaBank començarà a substituir la marca de Bankia a les oficines d’atenció als clients a partir de dimarts a Catalunya. Així, es canviarà la retolació interior i exteriors de tota la xarxa, i es personalitzaran amb els logotips de CaixaBank els caixers automàtics de Bankia.

 

El procés ja ha començat en altres comunitats autònomes on este Dilluns de Pasqua no és festiu, com Madrid, i es preveu que dure unes nou setmanes. La setmana passada, una vegada acbada la fusió legal, la imatge de marca ja es va canviar als edificis corporatius del nou banc, com la seu operativa de Madrid i l’antiga seu social de Bankia a València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.