10.6 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

CaixaBank anuncia un ERO: pot afectar «tots els centres de treball»

CaixaBank ha comunicat este dimarts a la representació legal dels treballadors la seua intenció de fer un ERO que afectaria «tots els centres de treball de l’entitat». A més, les negociacions també es convoquen per una potencial «modificació substancial de les condicions de feina» de la plantilla.

L’entitat ha citat per al 13 d’abril a les 11 del matí als representants sindicals. Les negociacions, d’acord amb el conveni col·lectiu de l’entitat, duraran almenys 15 dies i es buscaran «fórmules que permetran minimitzar l’impacte en el volum de treball», segons expliquen els sindicats. La reunió es farà a Barcelona de forma presencial.

 

En la primera roda de premsa després de culminar la fusió amb Bankia, CaixaBank ja va fixar la data per començar a negociar la reestructuració de la plantilla. El conseller delegat de l’entitat, Gonzalo Gortázar, va dir que les primeres reunions amb els sindicats se celebrarien després de Setmana Santa, i ara s’ha concretat la data del 13 d’abril.

Tot i que no va donar detalls sobre el grau d’afectació, ara es confirma que l’ERO pot afectar personal de qualsevol dels centres de treball del grup. El directiu va subratllar que es prioritzaran les baixes voluntàries i que els acomiadaments «no seran traumàtics».

 

La fusió amb Bankia, el detonant 

CaixaBank començarà a substituir la marca de Bankia a les oficines d’atenció als clients a partir de dimarts a Catalunya. Així, es canviarà la retolació interior i exteriors de tota la xarxa, i es personalitzaran amb els logotips de CaixaBank els caixers automàtics de Bankia.

 

El procés ja ha començat en altres comunitats autònomes on este Dilluns de Pasqua no és festiu, com Madrid, i es preveu que dure unes nou setmanes. La setmana passada, una vegada acbada la fusió legal, la imatge de marca ja es va canviar als edificis corporatius del nou banc, com la seu operativa de Madrid i l’antiga seu social de Bankia a València.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.