Càsting per a una sèrie internacional a València

La superproducció d’Amazon Prevalga ‘Citadel‘ comença a prendre forma a València. La productora Mamen Films ha anunciat la convocatòria del càsting per a la figuració que donarà cos a les imatges filmades en la capital del Túria.

El càsting arrancarà esta mateixa setmana i es prolongarà fins a primers d’agost. En concret seran quatre cites de proves que tindran lloc en el complex esportiu de la Petxina (Passeig de la Petxina, 42). Estes tindran lloc el dimecres 28, dijous 29 i divendres 30 de juliol i el dilluns 2 d’agost.

Els perfils buscats són tant homes com dones. Estos han de tindre entre 20 i 65 anys. A més, s’ha de comptar amb DNI o NIE en vigor; número d’afiliació a la Seguretat Social; i compte bancari. El treball serà remunerat i tindrà lloc entre el 27 de setembre i el 21 d’octubre a València.

Per a sol·licitar una cita per a este dia (28/07/21) s’ha d’accedir en este enllaç. 

 

Horaris i dies per franges d’edat

 

– Homes i dones de 51-65 anys. Data: DIJOUS 29/07/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H
– Homes i dones de 20-29 anys. Data: DIVENDRES 30/07/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H
– Homes i dones de 30-39 anys. Data: DILLUNS 02/08/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H

Per a sol·licitar una cita per a estes dates s’ha d’accedir a este enllaç.

Des de l’empresa organitzadora ja han assenyalat que no atendran a ningú que no es trobe en el seu horari corresponent. A més, es reserven el dret de tancar les portes abans de l’hora de finalització en el cas de superar-se els aforaments limitats.

 

‘Citadel’, la nova sèrie d’Amazon Prime 

 

La sèrie ‘Citadel’ s’ha presentat com un «thriller d’espies amb molta càrrega emocional». A més, part d’una original idea i és que la ficció s’ha plantejat com un projecte global. No seria una única sèrie sinó que es realitzarien diverses ficcions en diferents països però sempre sota el segell de ‘Citadel‘.

De moment ja s’ha anunciat que ‘Citadel’ tindrà sèrie als Estats Units, Mèxic, Itàlia i l’Índia. Respecte a la versió hollywoodiense, els protagonistes ja estan confirmats. L’elenc estarà encapçalat per Richard Madden (‘Bodyguard‘ i ‘Juego de Tronos‘) i Priyanka Chopra (‘Quantico‘).

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.