Càsting per a una sèrie internacional a València

La superproducció d’Amazon Prevalga ‘Citadel‘ comença a prendre forma a València. La productora Mamen Films ha anunciat la convocatòria del càsting per a la figuració que donarà cos a les imatges filmades en la capital del Túria.

El càsting arrancarà esta mateixa setmana i es prolongarà fins a primers d’agost. En concret seran quatre cites de proves que tindran lloc en el complex esportiu de la Petxina (Passeig de la Petxina, 42). Estes tindran lloc el dimecres 28, dijous 29 i divendres 30 de juliol i el dilluns 2 d’agost.

Els perfils buscats són tant homes com dones. Estos han de tindre entre 20 i 65 anys. A més, s’ha de comptar amb DNI o NIE en vigor; número d’afiliació a la Seguretat Social; i compte bancari. El treball serà remunerat i tindrà lloc entre el 27 de setembre i el 21 d’octubre a València.

Per a sol·licitar una cita per a este dia (28/07/21) s’ha d’accedir en este enllaç. 

 

Horaris i dies per franges d’edat

 

– Homes i dones de 51-65 anys. Data: DIJOUS 29/07/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H
– Homes i dones de 20-29 anys. Data: DIVENDRES 30/07/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H
– Homes i dones de 30-39 anys. Data: DILLUNS 02/08/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H

Per a sol·licitar una cita per a estes dates s’ha d’accedir a este enllaç.

Des de l’empresa organitzadora ja han assenyalat que no atendran a ningú que no es trobe en el seu horari corresponent. A més, es reserven el dret de tancar les portes abans de l’hora de finalització en el cas de superar-se els aforaments limitats.

 

‘Citadel’, la nova sèrie d’Amazon Prime 

 

La sèrie ‘Citadel’ s’ha presentat com un «thriller d’espies amb molta càrrega emocional». A més, part d’una original idea i és que la ficció s’ha plantejat com un projecte global. No seria una única sèrie sinó que es realitzarien diverses ficcions en diferents països però sempre sota el segell de ‘Citadel‘.

De moment ja s’ha anunciat que ‘Citadel’ tindrà sèrie als Estats Units, Mèxic, Itàlia i l’Índia. Respecte a la versió hollywoodiense, els protagonistes ja estan confirmats. L’elenc estarà encapçalat per Richard Madden (‘Bodyguard‘ i ‘Juego de Tronos‘) i Priyanka Chopra (‘Quantico‘).

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.