Càsting per a una sèrie internacional a València

La superproducció d’Amazon Prevalga ‘Citadel‘ comença a prendre forma a València. La productora Mamen Films ha anunciat la convocatòria del càsting per a la figuració que donarà cos a les imatges filmades en la capital del Túria.

El càsting arrancarà esta mateixa setmana i es prolongarà fins a primers d’agost. En concret seran quatre cites de proves que tindran lloc en el complex esportiu de la Petxina (Passeig de la Petxina, 42). Estes tindran lloc el dimecres 28, dijous 29 i divendres 30 de juliol i el dilluns 2 d’agost.

Els perfils buscats són tant homes com dones. Estos han de tindre entre 20 i 65 anys. A més, s’ha de comptar amb DNI o NIE en vigor; número d’afiliació a la Seguretat Social; i compte bancari. El treball serà remunerat i tindrà lloc entre el 27 de setembre i el 21 d’octubre a València.

Per a sol·licitar una cita per a este dia (28/07/21) s’ha d’accedir en este enllaç. 

 

Horaris i dies per franges d’edat

 

– Homes i dones de 51-65 anys. Data: DIJOUS 29/07/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H
– Homes i dones de 20-29 anys. Data: DIVENDRES 30/07/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H
– Homes i dones de 30-39 anys. Data: DILLUNS 02/08/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H

Per a sol·licitar una cita per a estes dates s’ha d’accedir a este enllaç.

Des de l’empresa organitzadora ja han assenyalat que no atendran a ningú que no es trobe en el seu horari corresponent. A més, es reserven el dret de tancar les portes abans de l’hora de finalització en el cas de superar-se els aforaments limitats.

 

‘Citadel’, la nova sèrie d’Amazon Prime 

 

La sèrie ‘Citadel’ s’ha presentat com un “thriller d’espies amb molta càrrega emocional”. A més, part d’una original idea i és que la ficció s’ha plantejat com un projecte global. No seria una única sèrie sinó que es realitzarien diverses ficcions en diferents països però sempre sota el segell de ‘Citadel‘.

De moment ja s’ha anunciat que ‘Citadel’ tindrà sèrie als Estats Units, Mèxic, Itàlia i l’Índia. Respecte a la versió hollywoodiense, els protagonistes ja estan confirmats. L’elenc estarà encapçalat per Richard Madden (‘Bodyguard‘ i ‘Juego de Tronos‘) i Priyanka Chopra (‘Quantico‘).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.