Càsting per a una sèrie internacional a València

La superproducció d’Amazon Prevalga ‘Citadel‘ comença a prendre forma a València. La productora Mamen Films ha anunciat la convocatòria del càsting per a la figuració que donarà cos a les imatges filmades en la capital del Túria.

El càsting arrancarà esta mateixa setmana i es prolongarà fins a primers d’agost. En concret seran quatre cites de proves que tindran lloc en el complex esportiu de la Petxina (Passeig de la Petxina, 42). Estes tindran lloc el dimecres 28, dijous 29 i divendres 30 de juliol i el dilluns 2 d’agost.

Els perfils buscats són tant homes com dones. Estos han de tindre entre 20 i 65 anys. A més, s’ha de comptar amb DNI o NIE en vigor; número d’afiliació a la Seguretat Social; i compte bancari. El treball serà remunerat i tindrà lloc entre el 27 de setembre i el 21 d’octubre a València.

Per a sol·licitar una cita per a este dia (28/07/21) s’ha d’accedir en este enllaç. 

 

Horaris i dies per franges d’edat

 

– Homes i dones de 51-65 anys. Data: DIJOUS 29/07/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H
– Homes i dones de 20-29 anys. Data: DIVENDRES 30/07/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H
– Homes i dones de 30-39 anys. Data: DILLUNS 02/08/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H

Per a sol·licitar una cita per a estes dates s’ha d’accedir a este enllaç.

Des de l’empresa organitzadora ja han assenyalat que no atendran a ningú que no es trobe en el seu horari corresponent. A més, es reserven el dret de tancar les portes abans de l’hora de finalització en el cas de superar-se els aforaments limitats.

 

‘Citadel’, la nova sèrie d’Amazon Prime 

 

La sèrie ‘Citadel’ s’ha presentat com un “thriller d’espies amb molta càrrega emocional”. A més, part d’una original idea i és que la ficció s’ha plantejat com un projecte global. No seria una única sèrie sinó que es realitzarien diverses ficcions en diferents països però sempre sota el segell de ‘Citadel‘.

De moment ja s’ha anunciat que ‘Citadel’ tindrà sèrie als Estats Units, Mèxic, Itàlia i l’Índia. Respecte a la versió hollywoodiense, els protagonistes ja estan confirmats. L’elenc estarà encapçalat per Richard Madden (‘Bodyguard‘ i ‘Juego de Tronos‘) i Priyanka Chopra (‘Quantico‘).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.