Càsting per a una sèrie internacional a València

La superproducció d’Amazon Prevalga ‘Citadel‘ comença a prendre forma a València. La productora Mamen Films ha anunciat la convocatòria del càsting per a la figuració que donarà cos a les imatges filmades en la capital del Túria.

El càsting arrancarà esta mateixa setmana i es prolongarà fins a primers d’agost. En concret seran quatre cites de proves que tindran lloc en el complex esportiu de la Petxina (Passeig de la Petxina, 42). Estes tindran lloc el dimecres 28, dijous 29 i divendres 30 de juliol i el dilluns 2 d’agost.

Els perfils buscats són tant homes com dones. Estos han de tindre entre 20 i 65 anys. A més, s’ha de comptar amb DNI o NIE en vigor; número d’afiliació a la Seguretat Social; i compte bancari. El treball serà remunerat i tindrà lloc entre el 27 de setembre i el 21 d’octubre a València.

Per a sol·licitar una cita per a este dia (28/07/21) s’ha d’accedir en este enllaç. 

 

Horaris i dies per franges d’edat

 

– Homes i dones de 51-65 anys. Data: DIJOUS 29/07/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H
– Homes i dones de 20-29 anys. Data: DIVENDRES 30/07/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H
– Homes i dones de 30-39 anys. Data: DILLUNS 02/08/21 – HORARI 10H-13H I 16H-19H

Per a sol·licitar una cita per a estes dates s’ha d’accedir a este enllaç.

Des de l’empresa organitzadora ja han assenyalat que no atendran a ningú que no es trobe en el seu horari corresponent. A més, es reserven el dret de tancar les portes abans de l’hora de finalització en el cas de superar-se els aforaments limitats.

 

‘Citadel’, la nova sèrie d’Amazon Prime 

 

La sèrie ‘Citadel’ s’ha presentat com un “thriller d’espies amb molta càrrega emocional”. A més, part d’una original idea i és que la ficció s’ha plantejat com un projecte global. No seria una única sèrie sinó que es realitzarien diverses ficcions en diferents països però sempre sota el segell de ‘Citadel‘.

De moment ja s’ha anunciat que ‘Citadel’ tindrà sèrie als Estats Units, Mèxic, Itàlia i l’Índia. Respecte a la versió hollywoodiense, els protagonistes ja estan confirmats. L’elenc estarà encapçalat per Richard Madden (‘Bodyguard‘ i ‘Juego de Tronos‘) i Priyanka Chopra (‘Quantico‘).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.