9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Conexus cerca a joves líders valencians per a becar-los i potenciar el seu talent

La Fundació Conexus Madrid-Comunitat Valenciana està organitzat juntament amb la Fundació Pau VI el tercer Programa de Lideratge per a Joves de la Comunitat Valenciana, a Madrid. Aquest programa de formació respon a una aposta per donar suport a un lideratge humanista que treballe al servei del bé comú.

El programa, enfocat a joves de 25 a 35 anys relacionats amb la Comunitat Valenciana, se celebrarà a Madrid del 17 al 28 d’octubre. Tindrà un caràcter eminentment pràctic, amb la finalitat de dotar als participants d’eines de lideratge en temes molt diversos.

Durant dos intenses setmanes repletes de xarrades, debats, visites institucionals, culturals i tallers, els 10 joves seleccionats reflexionaran sobre els reptes que com a professionals i individus tenen per davant.

Temes com el desenvolupament de la societat civil, de l’educació que necessitem, a més de qüestions com l’economia, la despoblació, la pobresa infantil, la sostenibilitat o la ciberseguretat i la intel·ligència artificial. Les bases i la informació del programa, així com el formulari d’inscripció, estan disponibles en la web de la Fundació Conexus: WEB CONEXUS

Els 10 joves participants, triats després d’un procés de selecció que es desenvoluparà durant els mesos de juliol, agost i els primers dies de setembre, tindran també l’oportunitat de visitar institucions públiques i privades i reunir-se amb personalitats del món de l’empresa, la política, la ciència o la cultura.

La filòsofa Adela Cortina, l’economista Jordi Sevilla, la pedagoga valenciana Carmen Pellicer o l’experta en intel·ligència artificial Elena González-Blanco van ser alguns dels docents de la segona edició, celebrada l’octubre de 2021, en la qual els participants van poder visitar institucions com el Senat, el Consell d’Estat, l’Ajuntament de Madrid, la Fundació A l’una o les empreses tecnològiques S2 Grup i Inelcom.(veure segona edició)

Presentació de candidatures

Els requisits per a presentar la sol·licitud són tindre entre 25 i 35 anys, ser titulat superior, arrelament a la Comunitat Valenciana i tindre acreditada una experiència laboral de, almenys, dos anys, al costat de dots d’emprenedoria i vocació social i humanista.

El termini per a presentar la sol·licitud estarà obert fins al 20 de juliol de 2022 quan es realitzarà una primera preselecció de 15 candidats que seran publicats el dia 27 de juliol en les pàgines web de la Fundació Pau VI i la Fundació Conexus Madrid-Comunitat Valenciana. El llistat definitiu s’anunciarà, després de les entrevistes personals, el dia 12 de setembre.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.