Conexus cerca a joves líders valencians per a becar-los i potenciar el seu talent

Ejemplo de shortcode con estilo
El programa, enfocat a joves de 25 a 35 anys relacionats amb la Comunitat Valenciana, se celebrarà a Madrid del 17 al 28 d'octubre

La Fundació Conexus Madrid-Comunitat Valenciana està organitzat juntament amb la Fundació Pau VI el tercer Programa de Lideratge per a Joves de la Comunitat Valenciana, a Madrid. Aquest programa de formació respon a una aposta per donar suport a un lideratge humanista que treballe al servei del bé comú.

El programa, enfocat a joves de 25 a 35 anys relacionats amb la Comunitat Valenciana, se celebrarà a Madrid del 17 al 28 d’octubre. Tindrà un caràcter eminentment pràctic, amb la finalitat de dotar als participants d’eines de lideratge en temes molt diversos.

Durant dos intenses setmanes repletes de xarrades, debats, visites institucionals, culturals i tallers, els 10 joves seleccionats reflexionaran sobre els reptes que com a professionals i individus tenen per davant.

Temes com el desenvolupament de la societat civil, de l’educació que necessitem, a més de qüestions com l’economia, la despoblació, la pobresa infantil, la sostenibilitat o la ciberseguretat i la intel·ligència artificial. Les bases i la informació del programa, així com el formulari d’inscripció, estan disponibles en la web de la Fundació Conexus: WEB CONEXUS

Els 10 joves participants, triats després d’un procés de selecció que es desenvoluparà durant els mesos de juliol, agost i els primers dies de setembre, tindran també l’oportunitat de visitar institucions públiques i privades i reunir-se amb personalitats del món de l’empresa, la política, la ciència o la cultura.

La filòsofa Adela Cortina, l’economista Jordi Sevilla, la pedagoga valenciana Carmen Pellicer o l’experta en intel·ligència artificial Elena González-Blanco van ser alguns dels docents de la segona edició, celebrada l’octubre de 2021, en la qual els participants van poder visitar institucions com el Senat, el Consell d’Estat, l’Ajuntament de Madrid, la Fundació A l’una o les empreses tecnològiques S2 Grup i Inelcom.(veure segona edició)

Presentació de candidatures

Els requisits per a presentar la sol·licitud són tindre entre 25 i 35 anys, ser titulat superior, arrelament a la Comunitat Valenciana i tindre acreditada una experiència laboral de, almenys, dos anys, al costat de dots d’emprenedoria i vocació social i humanista.

El termini per a presentar la sol·licitud estarà obert fins al 20 de juliol de 2022 quan es realitzarà una primera preselecció de 15 candidats que seran publicats el dia 27 de juliol en les pàgines web de la Fundació Pau VI i la Fundació Conexus Madrid-Comunitat Valenciana. El llistat definitiu s’anunciarà, després de les entrevistes personals, el dia 12 de setembre.

Últimes notícies

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.

El Govern estudia tancar temporalment l’AVE Madrid-Barcelona per a accelerar les obres de renovació

Óscar Puente reconeix que Transports valora suspendre la circulació durant un o dos anys per a reduir els terminis de les obres, encara que no hi ha cap decisió definitiva