Conexus cerca a joves líders valencians per a becar-los i potenciar el seu talent

La Fundació Conexus Madrid-Comunitat Valenciana està organitzat juntament amb la Fundació Pau VI el tercer Programa de Lideratge per a Joves de la Comunitat Valenciana, a Madrid. Aquest programa de formació respon a una aposta per donar suport a un lideratge humanista que treballe al servei del bé comú.

El programa, enfocat a joves de 25 a 35 anys relacionats amb la Comunitat Valenciana, se celebrarà a Madrid del 17 al 28 d’octubre. Tindrà un caràcter eminentment pràctic, amb la finalitat de dotar als participants d’eines de lideratge en temes molt diversos.

Durant dos intenses setmanes repletes de xarrades, debats, visites institucionals, culturals i tallers, els 10 joves seleccionats reflexionaran sobre els reptes que com a professionals i individus tenen per davant.

Temes com el desenvolupament de la societat civil, de l’educació que necessitem, a més de qüestions com l’economia, la despoblació, la pobresa infantil, la sostenibilitat o la ciberseguretat i la intel·ligència artificial. Les bases i la informació del programa, així com el formulari d’inscripció, estan disponibles en la web de la Fundació Conexus: WEB CONEXUS

Els 10 joves participants, triats després d’un procés de selecció que es desenvoluparà durant els mesos de juliol, agost i els primers dies de setembre, tindran també l’oportunitat de visitar institucions públiques i privades i reunir-se amb personalitats del món de l’empresa, la política, la ciència o la cultura.

La filòsofa Adela Cortina, l’economista Jordi Sevilla, la pedagoga valenciana Carmen Pellicer o l’experta en intel·ligència artificial Elena González-Blanco van ser alguns dels docents de la segona edició, celebrada l’octubre de 2021, en la qual els participants van poder visitar institucions com el Senat, el Consell d’Estat, l’Ajuntament de Madrid, la Fundació A l’una o les empreses tecnològiques S2 Grup i Inelcom.(veure segona edició)

Presentació de candidatures

Els requisits per a presentar la sol·licitud són tindre entre 25 i 35 anys, ser titulat superior, arrelament a la Comunitat Valenciana i tindre acreditada una experiència laboral de, almenys, dos anys, al costat de dots d’emprenedoria i vocació social i humanista.

El termini per a presentar la sol·licitud estarà obert fins al 20 de juliol de 2022 quan es realitzarà una primera preselecció de 15 candidats que seran publicats el dia 27 de juliol en les pàgines web de la Fundació Pau VI i la Fundació Conexus Madrid-Comunitat Valenciana. El llistat definitiu s’anunciarà, després de les entrevistes personals, el dia 12 de setembre.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU