Mastodon
25.9 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Mediaset anuncia el positiu en coronavirus d’una coneguda presentadora: ja té substituta

 

Mediaset acaba d’anunciar una notícia que desajusta per complet les seues previsions de cara a la futura programació. El coronavirus ha tornat a causar un problema per a la cadena i per a una de les seues presentadores estrella.

 

El compte oficial de Twitter de Mediaset ha anunciat el positiu per coronavirus d’Emma García. El més important de tot és que la periodista es troba bé de salut. Després d’haver donat positiu Emma es veu obligada a fer una quarantena, pel que no podrà presentar el programa durant les pròximes dos setmanes de moment.

 

La cadena de Paolo Vasile ha confirmat en les seues xarxes socials que Sandra Barneda serà l’encarregada de conduir el programa durant el temps que Emma García es trobe confinada. 

 

No és el primer cas que ha ocorregut en Telecinco. Durant l’estiu es va produir el fals positiu de Marta López, que va provocar un veritable rebombori en la cadena, ja que diferents col·laboradors de ‘Sálvame’ i ‘Ya es mediodía’ van haver de confinar-se tal com establia el protocol en el seu moment.

 

Emma García serà substituïda per la catalana Sandra Barneda

Com diem, Emma García es troba bé pel que segur que este cap de setmana vorà el programa des de la seua casa. Una de les sorpreses ha sigut la designació de la presentadora suplent.

 

Es tracta de la catalana Sandra Barneda, que ja va conduir el programa en estius anteriors. El que xoca és que ‘Viva la vida’ no haja anomenat a Toñi Moreno, qui va ser la que es va encarregar del programa durant les vacances estiuenques d’este 2020 d’Emma García.

 

«Emma García inicia període de quarantena en haver-se confirmat el seu positiu en coronavirus. Afortunadament es troba bé @SandraBarneda es farà càrrec de la presentació de @VivaLaVidaT5 en este període», ha escrit el compte oficial de la cadena.

Per desgràcia això és una cosa normal, ja que en els temps que corren no és molt difícil contagiar-se. Els col·laboradors la cadena no s’ha pronunciat, però al principi tot apunta al fet que ells no hauran de fer cap quarantena o aïllament preventiu. Així que a partir de demà Sandra Barneda conduirà ‘Viva la vida’ en Telecinco.  

 

Emma García confirma la notícia en el seu Instagram

Emma García porta més de dos anys al capdavant de ‘Viva la vida’ després d’haver sigut la escollida per a substituir a Toñi Moreno. Des d’este dia fins avui, la periodista no ha faltat mai a excepció de les seues vacances estiuenques.

 

Instants després del missatge en Twitter de Mediaset, Emma García ha confirmat esta notícia al seu Instagram mitjançant una publicació. «Hola amics!!! He de comunicar-vos que este cap de setmana no podré estar amb vosaltres. Tinc Covid-19. Estic sense símptomes i rebent moltíssim afecte que és la millor medicina. Us deixo en les millors mans, amb la meua benvolguda companya @sandrabarneda. Abraçada molt forta a tots i fins molt promte!!!», ha publicat en les seues xarxes.

 

Ella mateixa ha confirmat que no té símptomes, per la qual cosa es troba bé. De moment haurà de vore des del televisor el seu programa baix el comandament de la periodista catalana a la que ja li hauria desitjat molta sort.

 

 

Els seus seguidors d’Instagram li han desitjat una ràpida recuperació, així com també li han enviat numerosos missatges de suport i d’afecte, alguna cosa que ella ha volgut agrair.

 

A causa d’estos problemes amb el coronavirus, Telecinco hauria designat un o fins i tot dos presentadors substituts per cada programa que s’emet en directe.

Últimes notícies

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.

El BOE publica el conveni del torró i massapans 2025 amb pujada salarial del 3% retroactiva

Les taules salarials del conveni estatal del torró i massapans per a 2025 fixen una alça del 3% amb efectes des de l'1 de gener. Hi haurà ajust per IPC de fins a 1 punt.

Donya Sofia recolza a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía ha inaugurat a Elx el Congrés Internacional sobre Malalties Neurodegeneratives, que reunix fins al dia 18 a una trentena d'experts. El fòrum aborda avanços en biomarcadores, teràpies gèniques, neuroimatgeria i enfocament sociosanitari.

El Consell demana a la DGT un tràmit extraordinari per a donar de baixa cotxes desapareguts per la DANA

El Consell sol·licita un procediment extraordinari per a donar de baixa definitiva vehicles arrossegats per la DANA del 29 d'octubre i que els seus titulars conserven ajudes i indemnitzacions.

Donya Sofia abrigalla a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía recolza la inauguració del ICND a Elx, un cim que reunix referents internacionals per a presentar avanços en diagnòstic i teràpies. El programa aborda biomarcadores, genètica, neuroimatgeria, inflamació i medicina de precisió, amb la veu de pacients i famílies.