10 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Cursos del SEPE en línia i gratuïts per a juny de 2021

º

El Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) ofereix cursos en línia i gratuïts per a les persones desocupades que vulguen obtindre nous coneixements.

Els cursos que ofereix el SEPE van orientats per als aturats, parats de llarga duració, joves que busquen la primera ocupació o persones que estan immerses en un ERTO.

El mercat laboral és cada vegada més competitiu i els treballadors necessiten aprendre nous coneixements digitals i de noves tecnologies.

Cursos gratuïts del SEPE

 

El SEPE oferir mensualment una oferta formativa diferent, excepte dels cursos d’idiomes, als quals es pot accedir durant tot l’any. Els cursos van canviant cada mes i són impartits per empreses o institucions privades.

La formació del SEPE és gratuïta i en línia, per la qual cosa qualsevol persones desocupades pot apuntar-se. En este enllaç apareix l’oferta formativa del mes de juny 2021.

Per a apuntar-se als cursos s’ha d’acudir als serveis d’ocupació de la Comunitat Autònoma amb una cita prèvia perquè els orientadors puguen assessorar en cada cas.

Inscripció en els cursos del SEPE

 

En primer lloc, és necessari estar inscrit en el SEPE com a demandant d’ocupació per a poder accedir al catàleg de cursos gratuïts.

Des del portal d’ocupació, es pot buscar la formació oferida, així com, els terminis d’inscripció, els horaris, el temari i quina entitat l’imparteix. Una vegada seleccionat el curs, la inscripció es realitza seguint les instruccions del portal formatiu.

Els joves menors de 30 anys, que busquen ocupació per primera vegada, es poden registrar en el programa de Garantia Juvenil del SEPE en el qual se’ls ofereix formació gratuïta i beques.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.