Cursos del SEPE en línia i gratuïts per a juny de 2021

º

El Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) ofereix cursos en línia i gratuïts per a les persones desocupades que vulguen obtindre nous coneixements.

Els cursos que ofereix el SEPE van orientats per als aturats, parats de llarga duració, joves que busquen la primera ocupació o persones que estan immerses en un ERTO.

El mercat laboral és cada vegada més competitiu i els treballadors necessiten aprendre nous coneixements digitals i de noves tecnologies.

Cursos gratuïts del SEPE

 

El SEPE oferir mensualment una oferta formativa diferent, excepte dels cursos d’idiomes, als quals es pot accedir durant tot l’any. Els cursos van canviant cada mes i són impartits per empreses o institucions privades.

La formació del SEPE és gratuïta i en línia, per la qual cosa qualsevol persones desocupades pot apuntar-se. En este enllaç apareix l’oferta formativa del mes de juny 2021.

Per a apuntar-se als cursos s’ha d’acudir als serveis d’ocupació de la Comunitat Autònoma amb una cita prèvia perquè els orientadors puguen assessorar en cada cas.

Inscripció en els cursos del SEPE

 

En primer lloc, és necessari estar inscrit en el SEPE com a demandant d’ocupació per a poder accedir al catàleg de cursos gratuïts.

Des del portal d’ocupació, es pot buscar la formació oferida, així com, els terminis d’inscripció, els horaris, el temari i quina entitat l’imparteix. Una vegada seleccionat el curs, la inscripció es realitza seguint les instruccions del portal formatiu.

Els joves menors de 30 anys, que busquen ocupació per primera vegada, es poden registrar en el programa de Garantia Juvenil del SEPE en el qual se’ls ofereix formació gratuïta i beques.

Últimes notícies

Diana Morant renuncia a les generals per dedicar-se a les autonòmiques valencianes

La líder del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha anunciat que no anirà en les llistes del 29-N per dedicar-se en exclusiva a preparar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana.

Enrique Arce, nomenat Ambaixador de la Comunitat Valenciana pel seu arrelament a València

L’actor valencià Enrique Arce ha sigut distingit com a Ambaixador de la Comunitat Valenciana per la Generalitat, un reconeixement que rep amb honor i humilitat després de dècades projectant València arreu del món.

Suspenen un desnonament a Alacant aplicant el nou decret d’habitatge

Un jutjat d’Alacant ha suspés fins al 2030 el desnonament d’una dona i els seus tres fills menors en aplicar el nou Reial decret 29/2026. Els serveis socials havien acreditat la situació de vulnerabilitat i la falta d’alternativa residencial.

Així són les exposicions pels 125 anys de l’Autoritat Portuària d’Alacant

L’Autoritat Portuària d’Alacant ha obert dues exposicions pel seu 125 aniversari, amb obres, documents i peces històriques sobre la trajectòria del port i la seua relació amb la ciutat i la província.

Sergio García es planteja tornar al PGA Tour i lluitar per la Ryder Cup

Sergio García estudia trencar definitivament amb LIV, no tanca la porta a tornar al PGA Tour i es marca com a objectiu jugar la pròxima Ryder Cup, almenys com a vicecapità.

Francis Mojica rep el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha sigut distingit amb el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026, en la categoria de projecte científic, pel seu paper clau en el desenvolupament de la tecnologia CRISPR.

El PSPV proposa una declaració institucional per a reforçar l’autogovern i la diversitat el 9 d’Octubre

El PSPV-PSOE ha plantejat a tots els grups de Les Corts aprovar una declaració institucional pel 9 d’Octubre en defensa de l’autogovern valencià, la convivència i la diversitat, que exigix el suport unànime del Parlament.

Ángel Ayora reivindica que rebutjar LIV ha sigut ‘la decisió correcta’

El malagueny Ángel Ayora defensa que rebutjar l’oferta de LIV Golf ha sigut ‘la decisió correcta’ perquè el seu gran objectiu és jugar al PGA Tour i disputar la Ryder Cup amb Europa, i destaca el paper clau de Juan Carlos Ferrero en la seua preparació mental.