Cursos del SEPE en línia i gratuïts per a juny de 2021

º

El Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) ofereix cursos en línia i gratuïts per a les persones desocupades que vulguen obtindre nous coneixements.

Els cursos que ofereix el SEPE van orientats per als aturats, parats de llarga duració, joves que busquen la primera ocupació o persones que estan immerses en un ERTO.

El mercat laboral és cada vegada més competitiu i els treballadors necessiten aprendre nous coneixements digitals i de noves tecnologies.

Cursos gratuïts del SEPE

 

El SEPE oferir mensualment una oferta formativa diferent, excepte dels cursos d’idiomes, als quals es pot accedir durant tot l’any. Els cursos van canviant cada mes i són impartits per empreses o institucions privades.

La formació del SEPE és gratuïta i en línia, per la qual cosa qualsevol persones desocupades pot apuntar-se. En este enllaç apareix l’oferta formativa del mes de juny 2021.

Per a apuntar-se als cursos s’ha d’acudir als serveis d’ocupació de la Comunitat Autònoma amb una cita prèvia perquè els orientadors puguen assessorar en cada cas.

Inscripció en els cursos del SEPE

 

En primer lloc, és necessari estar inscrit en el SEPE com a demandant d’ocupació per a poder accedir al catàleg de cursos gratuïts.

Des del portal d’ocupació, es pot buscar la formació oferida, així com, els terminis d’inscripció, els horaris, el temari i quina entitat l’imparteix. Una vegada seleccionat el curs, la inscripció es realitza seguint les instruccions del portal formatiu.

Els joves menors de 30 anys, que busquen ocupació per primera vegada, es poden registrar en el programa de Garantia Juvenil del SEPE en el qual se’ls ofereix formació gratuïta i beques.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig