Cursos del SEPE en línia i gratuïts per a juny de 2021

º

El Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) ofereix cursos en línia i gratuïts per a les persones desocupades que vulguen obtindre nous coneixements.

Els cursos que ofereix el SEPE van orientats per als aturats, parats de llarga duració, joves que busquen la primera ocupació o persones que estan immerses en un ERTO.

El mercat laboral és cada vegada més competitiu i els treballadors necessiten aprendre nous coneixements digitals i de noves tecnologies.

Cursos gratuïts del SEPE

 

El SEPE oferir mensualment una oferta formativa diferent, excepte dels cursos d’idiomes, als quals es pot accedir durant tot l’any. Els cursos van canviant cada mes i són impartits per empreses o institucions privades.

La formació del SEPE és gratuïta i en línia, per la qual cosa qualsevol persones desocupades pot apuntar-se. En este enllaç apareix l’oferta formativa del mes de juny 2021.

Per a apuntar-se als cursos s’ha d’acudir als serveis d’ocupació de la Comunitat Autònoma amb una cita prèvia perquè els orientadors puguen assessorar en cada cas.

Inscripció en els cursos del SEPE

 

En primer lloc, és necessari estar inscrit en el SEPE com a demandant d’ocupació per a poder accedir al catàleg de cursos gratuïts.

Des del portal d’ocupació, es pot buscar la formació oferida, així com, els terminis d’inscripció, els horaris, el temari i quina entitat l’imparteix. Una vegada seleccionat el curs, la inscripció es realitza seguint les instruccions del portal formatiu.

Els joves menors de 30 anys, que busquen ocupació per primera vegada, es poden registrar en el programa de Garantia Juvenil del SEPE en el qual se’ls ofereix formació gratuïta i beques.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.