Cursos del SEPE en línia i gratuïts per a juny de 2021

º

El Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) ofereix cursos en línia i gratuïts per a les persones desocupades que vulguen obtindre nous coneixements.

Els cursos que ofereix el SEPE van orientats per als aturats, parats de llarga duració, joves que busquen la primera ocupació o persones que estan immerses en un ERTO.

El mercat laboral és cada vegada més competitiu i els treballadors necessiten aprendre nous coneixements digitals i de noves tecnologies.

Cursos gratuïts del SEPE

 

El SEPE oferir mensualment una oferta formativa diferent, excepte dels cursos d’idiomes, als quals es pot accedir durant tot l’any. Els cursos van canviant cada mes i són impartits per empreses o institucions privades.

La formació del SEPE és gratuïta i en línia, per la qual cosa qualsevol persones desocupades pot apuntar-se. En este enllaç apareix l’oferta formativa del mes de juny 2021.

Per a apuntar-se als cursos s’ha d’acudir als serveis d’ocupació de la Comunitat Autònoma amb una cita prèvia perquè els orientadors puguen assessorar en cada cas.

Inscripció en els cursos del SEPE

 

En primer lloc, és necessari estar inscrit en el SEPE com a demandant d’ocupació per a poder accedir al catàleg de cursos gratuïts.

Des del portal d’ocupació, es pot buscar la formació oferida, així com, els terminis d’inscripció, els horaris, el temari i quina entitat l’imparteix. Una vegada seleccionat el curs, la inscripció es realitza seguint les instruccions del portal formatiu.

Els joves menors de 30 anys, que busquen ocupació per primera vegada, es poden registrar en el programa de Garantia Juvenil del SEPE en el qual se’ls ofereix formació gratuïta i beques.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.