La lliçó de Dani Rovira en Instagram que triomfa: «Per menjar-me»

 

«No necessite l’aprovació de ningú… SÉ QUE ESTIC PER MENJAR-ME, perquè he après a mirar-me amb els ulls més afectuosos que existixen, els meus». Amb esta frase ha acabat Dani Rovira el text reflexiu que acompanya una de les seves últimes fotografies compartides al seu perfil d’Instagram i que està corrent per les xarxes socials com la pólvora. 

 

El còmic ha volgut mostrar una volta més la seua cara més seriosa i reflexiva llançant esta crítica sobre el ‘postureig‘ amb el que molta gent es disfressa en les xarxes socials, en este cas en Instagram.

 

L’actor assenyala que quan volem compartir fotografies que ens agraden per com eixim «busquem excuses barates per justificar-ho» i ho fem acompanyant la imatge de «frases intenses, filosòfiques o còmiques, per restar-li importància, mostrant una falsa modèstia».

 

«Busquem excuses barates per justificar-ho»

Un fet que manifesta obertament que «personalment m’irrita» perquè considera que és «com treure la teva cua de paó real però fer referència al bec o a l’ungla de la pota». Afegix que es produïx com una classe de «dessincronització» entre la foto i el text tot convertint-se en una forma «de demanar l’aprovació de l’altre».

 

Escapant d’este ‘postureig’, Rovira posa en relleu que compartix la imatge en qüestió en Instagram perquè «m’agrada. M’agrada a mi» i afegix que «em pareix que això va d’estimar-se, sense amagatalls. D’estimar-se i que et done igual el que opinen els altres».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @danirovira

 

Dani Rovira estrena programa

El 2020 va ser un any molt complicat per a tots, a causa de la pandèmia del coronavirus que encara continua present, però en especial pel protagonista d’Ocho apellidos vascos’ i ‘Ocho apellidos catalanes’ que va haver d’enfrontar-se al càncer. Una malaltia que l’actor va anunciar que havia superat el passat 15 d’agost, sis mesos després de ser-li diagnosticada.

 

Ara, Rovira es troba immers en nous projectes, ja que pròximament s’estrenarà el seu nou programa d’entreteniment a TVE: ‘La noche de D’. Un format que combinarà humor i entrevistes i que comptarà amb convidats molt reconeguts en el seu primer programa i és que, als ja confirmats actors Ángela Molina i José Sacristán, se sumen María Teresa Campos, Iñaki Gabilondo, Jordi Évole i Andreu Buenafuente.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

El ple de l'AVL ha rebutjat la proposta municipal per a canviar l'accent de la ciutat i sosté la forma València. L'informe passa ara a la Generalitat.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.