La lliçó de Dani Rovira en Instagram que triomfa: «Per menjar-me»

Ejemplo de shortcode con estilo
  «No necessite l’aprovació de ningú… SÉ QUE ESTIC PER MENJAR-ME, perquè he après a mirar-me amb els ulls més afectuosos que existixen, els meus». Amb esta frase ha acabat Dani Rovira el text reflexiu que acompanya una de les seves últimes fotografies compartides al seu perfil d’Instagram i que està corrent per les xarxes socials com la pólvora.  […]

 

«No necessite l’aprovació de ningú… SÉ QUE ESTIC PER MENJAR-ME, perquè he après a mirar-me amb els ulls més afectuosos que existixen, els meus». Amb esta frase ha acabat Dani Rovira el text reflexiu que acompanya una de les seves últimes fotografies compartides al seu perfil d’Instagram i que està corrent per les xarxes socials com la pólvora. 

 

El còmic ha volgut mostrar una volta més la seua cara més seriosa i reflexiva llançant esta crítica sobre el ‘postureig‘ amb el que molta gent es disfressa en les xarxes socials, en este cas en Instagram.

 

L’actor assenyala que quan volem compartir fotografies que ens agraden per com eixim «busquem excuses barates per justificar-ho» i ho fem acompanyant la imatge de «frases intenses, filosòfiques o còmiques, per restar-li importància, mostrant una falsa modèstia».

 

«Busquem excuses barates per justificar-ho»

Un fet que manifesta obertament que «personalment m’irrita» perquè considera que és «com treure la teva cua de paó real però fer referència al bec o a l’ungla de la pota». Afegix que es produïx com una classe de «dessincronització» entre la foto i el text tot convertint-se en una forma «de demanar l’aprovació de l’altre».

 

Escapant d’este ‘postureig’, Rovira posa en relleu que compartix la imatge en qüestió en Instagram perquè «m’agrada. M’agrada a mi» i afegix que «em pareix que això va d’estimar-se, sense amagatalls. D’estimar-se i que et done igual el que opinen els altres».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @danirovira

 

Dani Rovira estrena programa

El 2020 va ser un any molt complicat per a tots, a causa de la pandèmia del coronavirus que encara continua present, però en especial pel protagonista d’Ocho apellidos vascos’ i ‘Ocho apellidos catalanes’ que va haver d’enfrontar-se al càncer. Una malaltia que l’actor va anunciar que havia superat el passat 15 d’agost, sis mesos després de ser-li diagnosticada.

 

Ara, Rovira es troba immers en nous projectes, ja que pròximament s’estrenarà el seu nou programa d’entreteniment a TVE: ‘La noche de D’. Un format que combinarà humor i entrevistes i que comptarà amb convidats molt reconeguts en el seu primer programa i és que, als ja confirmats actors Ángela Molina i José Sacristán, se sumen María Teresa Campos, Iñaki Gabilondo, Jordi Évole i Andreu Buenafuente.

 

 

Últimes notícies

Un adhesiu per a ungles detecta GHB en les begudes

Un adhesiu reactiu canvia de groc a verd quan detecta GHB en una beguda. La prevenda començarà a finals de novembre a Espanya.

Cinc causes penals arriben als tribunals valencians esta setmana

Un jurat popular jutja una dona acusada de matar la seua parella a Alcàsser. La setmana inclou també causes per estafa, explotació laboral i moneda falsa.

Dissabte amb intervals de núvols, boira a l’interior i màximes en lleuger ascens

La Comunitat Valenciana tindrà núvols, boira matinal a l’interior i una lleugera pujada de les màximes dissabte. Diumenge, els núvols augmentaran al final del dia.

Sánchez destaca la dimissió de Puente després de l’accident d’Urda

Sánchez ha elogiat la dimissió d’Óscar Puente, que ha assumit responsabilitat política després de l’accident d’Urda, amb 69 morts.

Pilar Bernabé reivindica València com a exemple de diferència política

El PSOE ha représ la precampanya a València amb un míting multitudinari. Pilar Bernabé ha reivindicat les diferències amb el PP i ha criticat la gestió de la dana.

La Torre homenatja els voluntaris de la dana amb una escultura

La nova escultura de La Torre recorda les persones que van ajudar durant la dana del 29 d’octubre de 2024. L’obra, dissenyada per Paco Roca, té 2,30 metres d’altura i pesa 370 quilos.

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d’euros en el sorteig de la Lotería de Navidad

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d'euros en el sorteig del 22 de desembre. La província de València concentra 242 milions.

Aguirre avisa: cal jugar perfecte per a véncer el Real Madrid

Aguirre considera que el Valencia haurà de jugar a la perfecció per a guanyar el Real Madrid. L’equip busca la primera victòria com a local este dissabte, a Mestalla.