11 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

La lliçó de Dani Rovira en Instagram que triomfa: «Per menjar-me»

 

«No necessite l’aprovació de ningú… SÉ QUE ESTIC PER MENJAR-ME, perquè he après a mirar-me amb els ulls més afectuosos que existixen, els meus». Amb esta frase ha acabat Dani Rovira el text reflexiu que acompanya una de les seves últimes fotografies compartides al seu perfil d’Instagram i que està corrent per les xarxes socials com la pólvora. 

 

El còmic ha volgut mostrar una volta més la seua cara més seriosa i reflexiva llançant esta crítica sobre el ‘postureig‘ amb el que molta gent es disfressa en les xarxes socials, en este cas en Instagram.

 

L’actor assenyala que quan volem compartir fotografies que ens agraden per com eixim «busquem excuses barates per justificar-ho» i ho fem acompanyant la imatge de «frases intenses, filosòfiques o còmiques, per restar-li importància, mostrant una falsa modèstia».

 

«Busquem excuses barates per justificar-ho»

Un fet que manifesta obertament que «personalment m’irrita» perquè considera que és «com treure la teva cua de paó real però fer referència al bec o a l’ungla de la pota». Afegix que es produïx com una classe de «dessincronització» entre la foto i el text tot convertint-se en una forma «de demanar l’aprovació de l’altre».

 

Escapant d’este ‘postureig’, Rovira posa en relleu que compartix la imatge en qüestió en Instagram perquè «m’agrada. M’agrada a mi» i afegix que «em pareix que això va d’estimar-se, sense amagatalls. D’estimar-se i que et done igual el que opinen els altres».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @danirovira

 

Dani Rovira estrena programa

El 2020 va ser un any molt complicat per a tots, a causa de la pandèmia del coronavirus que encara continua present, però en especial pel protagonista d’Ocho apellidos vascos’ i ‘Ocho apellidos catalanes’ que va haver d’enfrontar-se al càncer. Una malaltia que l’actor va anunciar que havia superat el passat 15 d’agost, sis mesos després de ser-li diagnosticada.

 

Ara, Rovira es troba immers en nous projectes, ja que pròximament s’estrenarà el seu nou programa d’entreteniment a TVE: ‘La noche de D’. Un format que combinarà humor i entrevistes i que comptarà amb convidats molt reconeguts en el seu primer programa i és que, als ja confirmats actors Ángela Molina i José Sacristán, se sumen María Teresa Campos, Iñaki Gabilondo, Jordi Évole i Andreu Buenafuente.

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.