16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

La lliçó de Dani Rovira en Instagram que triomfa: «Per menjar-me»

 

«No necessite l’aprovació de ningú… SÉ QUE ESTIC PER MENJAR-ME, perquè he après a mirar-me amb els ulls més afectuosos que existixen, els meus». Amb esta frase ha acabat Dani Rovira el text reflexiu que acompanya una de les seves últimes fotografies compartides al seu perfil d’Instagram i que està corrent per les xarxes socials com la pólvora. 

 

El còmic ha volgut mostrar una volta més la seua cara més seriosa i reflexiva llançant esta crítica sobre el ‘postureig‘ amb el que molta gent es disfressa en les xarxes socials, en este cas en Instagram.

 

L’actor assenyala que quan volem compartir fotografies que ens agraden per com eixim «busquem excuses barates per justificar-ho» i ho fem acompanyant la imatge de «frases intenses, filosòfiques o còmiques, per restar-li importància, mostrant una falsa modèstia».

 

«Busquem excuses barates per justificar-ho»

Un fet que manifesta obertament que «personalment m’irrita» perquè considera que és «com treure la teva cua de paó real però fer referència al bec o a l’ungla de la pota». Afegix que es produïx com una classe de «dessincronització» entre la foto i el text tot convertint-se en una forma «de demanar l’aprovació de l’altre».

 

Escapant d’este ‘postureig’, Rovira posa en relleu que compartix la imatge en qüestió en Instagram perquè «m’agrada. M’agrada a mi» i afegix que «em pareix que això va d’estimar-se, sense amagatalls. D’estimar-se i que et done igual el que opinen els altres».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @danirovira

 

Dani Rovira estrena programa

El 2020 va ser un any molt complicat per a tots, a causa de la pandèmia del coronavirus que encara continua present, però en especial pel protagonista d’Ocho apellidos vascos’ i ‘Ocho apellidos catalanes’ que va haver d’enfrontar-se al càncer. Una malaltia que l’actor va anunciar que havia superat el passat 15 d’agost, sis mesos després de ser-li diagnosticada.

 

Ara, Rovira es troba immers en nous projectes, ja que pròximament s’estrenarà el seu nou programa d’entreteniment a TVE: ‘La noche de D’. Un format que combinarà humor i entrevistes i que comptarà amb convidats molt reconeguts en el seu primer programa i és que, als ja confirmats actors Ángela Molina i José Sacristán, se sumen María Teresa Campos, Iñaki Gabilondo, Jordi Évole i Andreu Buenafuente.

 

 

Últimes notícies

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.