David Bisbal i la seua filla Ella, devastats per la pèrdua d’un referent

 

David Bisbal i la seua filla Ella estan molt consternats per la mort d’algú molt proper. El cantant haurà d’aparcar per un moment les seues diferències amb la seua ex, Elena Tablada, a causa d’esta dolorosa pèrdua. Fa set mesos, Elena Tablada va viure un dels dies més feliços de la seua vida. L’ex de David Bisbal va donar a llum la seua segona filla anomenada Camila, fruit de la seua relació amb el seu marit Javier Ungría.

 

Un poc més de mig any després, la model ha de lamentar una dura pèrdua, la de la seua àvia, qui ha perdut la vida als 92 anys d’edat. L’ex de David Bisbal estava molt unida a este familiar. La mort de la seua àvia ha passat en un dels millors moments personals d’Elena Tablada, que encara te algunes disputes amb David Bisbal, pare de la seua primera filla.

 

El que més lamenta Tablada és que la seua filla Camila no puga conèixer a la seua besàvia, ja que la model en moltes ocasions ha mostrat la seua àvia en les xarxes socials amb fotografies molt afectuoses i molt emotives. Ara, malauradament, Elena Tablada ha d’assumir esta mort.

 

Segons expliquen a alguns mitjans diferents fonts properes d’Elena Tablada, la model estimava molt a la seua àvia i estava cada dia pendent d’ella.

 

Devoció per l’àvia

Sense anar més lluny, este mateix estiu l’exparella de David Bisbal va pujar al seu Instagram una imatge amb la seua àvia i els seus quatre besnéts. Elena Tablada estava molt orgullosa d’ella i així ho ha manifestat en moltes ocasions. «Moments màgics d’un llegat tan especial que ens va donar motius per no oblidar d’on venim i ales per volar a on on vulguem», va escriure a les seues xarxes socials acompanyant a una preciosa imatge familiar.

 

 

Per a la dissenyadora esta mort és una gran pèrdua, ja que mai es podia imaginar una vida sense ella. Elena Tablada i Javier Ungría es van casar precisament en el mateix lloc, a on Elena Moura, l’àvia de la dissenyadora, es va casar amb el seu marit, Jorge Tablada.

 

A pesar de la seva avançada edat, Elena va estar al casament de la seua néta celebrada en l’Havana. La capital de Cuba va ser testimoni d’una meravellosa història que unix una àvia i una néta per sempre. 71 anys després Elena Tablada es va casar en el mateix lloc que la seva àvia, en Sant Joan del Laterà.

 

Ara a la dissenyadora li quedaran tots estos bonics records de la seua àvia amb la que ha compartit molts moments al llarg de la seua vida. La seua primera filla, Ella, sí que ha pogut conèixer més a la seua besàvia, però Camila, que just té 7 mesos no podrà gaudir d’Elena Moura. Un dels desitjos de la model i dissenyadora era que la seua segona filla poguera gaudir de la seua besàvia.

 

L’àvia d’Elena Tablada ha perdut la vida per culpa del coronavirus, tal com ha informat la revista ‘Diez Minutos’. El virus està deixant terribles conseqüències per a les famílies espanyoles. I, per este mateix motiu, per culpa de la pandèmia Elena Tablada no ha pogut gaudir uns anys més de la seua àvia. Elena Moura ha mort en l’Hospital Universitari HM Sanchinarro de Madrid.

 

Elena Moura era molt estimada per David Bisbal i Ella

‘Diez Minutos’ ha avançat en exclusiva esta tràgica notícia i, a demés, ha especificat que l’àvia d’Elena Tablada feia uns quants dies que estava ingressada en l’hospital. El citat mitjà també ha explicat que la dissenyadora està afonada, ja no només per tot el que estimava a la seua àvia, sinó perquè per a ella significava molt més, ja que la considerava com una segona mare.

 

David Bisbal i la seua filla Ella també estan molt tristos per la notícia, ja que la xiqueta tenia molt afecte per la seua besàvia. Bisbal va arribar a conèixer a Elena Moura i, en alguna ocasió, ha revelat que l’àvia de la seua ex tenia molt bona relació amb ell.

Últimes notícies

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.