David Bisbal i la seua filla Ella, devastats per la pèrdua d’un referent

 

David Bisbal i la seua filla Ella estan molt consternats per la mort d’algú molt proper. El cantant haurà d’aparcar per un moment les seues diferències amb la seua ex, Elena Tablada, a causa d’esta dolorosa pèrdua. Fa set mesos, Elena Tablada va viure un dels dies més feliços de la seua vida. L’ex de David Bisbal va donar a llum la seua segona filla anomenada Camila, fruit de la seua relació amb el seu marit Javier Ungría.

 

Un poc més de mig any després, la model ha de lamentar una dura pèrdua, la de la seua àvia, qui ha perdut la vida als 92 anys d’edat. L’ex de David Bisbal estava molt unida a este familiar. La mort de la seua àvia ha passat en un dels millors moments personals d’Elena Tablada, que encara te algunes disputes amb David Bisbal, pare de la seua primera filla.

 

El que més lamenta Tablada és que la seua filla Camila no puga conèixer a la seua besàvia, ja que la model en moltes ocasions ha mostrat la seua àvia en les xarxes socials amb fotografies molt afectuoses i molt emotives. Ara, malauradament, Elena Tablada ha d’assumir esta mort.

 

Segons expliquen a alguns mitjans diferents fonts properes d’Elena Tablada, la model estimava molt a la seua àvia i estava cada dia pendent d’ella.

 

Devoció per l’àvia

Sense anar més lluny, este mateix estiu l’exparella de David Bisbal va pujar al seu Instagram una imatge amb la seua àvia i els seus quatre besnéts. Elena Tablada estava molt orgullosa d’ella i així ho ha manifestat en moltes ocasions. «Moments màgics d’un llegat tan especial que ens va donar motius per no oblidar d’on venim i ales per volar a on on vulguem», va escriure a les seues xarxes socials acompanyant a una preciosa imatge familiar.

 

 

Per a la dissenyadora esta mort és una gran pèrdua, ja que mai es podia imaginar una vida sense ella. Elena Tablada i Javier Ungría es van casar precisament en el mateix lloc, a on Elena Moura, l’àvia de la dissenyadora, es va casar amb el seu marit, Jorge Tablada.

 

A pesar de la seva avançada edat, Elena va estar al casament de la seua néta celebrada en l’Havana. La capital de Cuba va ser testimoni d’una meravellosa història que unix una àvia i una néta per sempre. 71 anys després Elena Tablada es va casar en el mateix lloc que la seva àvia, en Sant Joan del Laterà.

 

Ara a la dissenyadora li quedaran tots estos bonics records de la seua àvia amb la que ha compartit molts moments al llarg de la seua vida. La seua primera filla, Ella, sí que ha pogut conèixer més a la seua besàvia, però Camila, que just té 7 mesos no podrà gaudir d’Elena Moura. Un dels desitjos de la model i dissenyadora era que la seua segona filla poguera gaudir de la seua besàvia.

 

L’àvia d’Elena Tablada ha perdut la vida per culpa del coronavirus, tal com ha informat la revista ‘Diez Minutos’. El virus està deixant terribles conseqüències per a les famílies espanyoles. I, per este mateix motiu, per culpa de la pandèmia Elena Tablada no ha pogut gaudir uns anys més de la seua àvia. Elena Moura ha mort en l’Hospital Universitari HM Sanchinarro de Madrid.

 

Elena Moura era molt estimada per David Bisbal i Ella

‘Diez Minutos’ ha avançat en exclusiva esta tràgica notícia i, a demés, ha especificat que l’àvia d’Elena Tablada feia uns quants dies que estava ingressada en l’hospital. El citat mitjà també ha explicat que la dissenyadora està afonada, ja no només per tot el que estimava a la seua àvia, sinó perquè per a ella significava molt més, ja que la considerava com una segona mare.

 

David Bisbal i la seua filla Ella també estan molt tristos per la notícia, ja que la xiqueta tenia molt afecte per la seua besàvia. Bisbal va arribar a conèixer a Elena Moura i, en alguna ocasió, ha revelat que l’àvia de la seua ex tenia molt bona relació amb ell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.