David Villa, acusat d’assetjament sexual

 

El passat 17 de juliol una extreballadora del club de futbol New York City, equip en què va jugar David Villa fins al 2018, va fer unes greus acusacions en Twitter, a on assegurava haver patit assetjament sexual continuat per part del davanter espanyol i exfutbolista del València CF.

 

La xica en qüestió es fa dir Skyler B i va relatar el següent: «Vaig pensar que estava tenint l’oportunitat de la meua vida quan vaig obtindre unes pràctiques. Però el que vaig obtindre va ser que David Villa em tocara cada dia i els meus caps pensaven que era comèdia».

 

«Les dones prou valentes per explicar les seues històries en veu alta són les meues heroïnes. Garantisc que si algú mencionara el meu nom a David Villa, no sabria qui soc. Mai em va cridar pel meu nom. Rarament passava un dia sense que ell m’agarrara o m’assetjara verbalment, però mai es va molestar a aprendre el meu nom», explicava la jove.

 

Per la seua banda, el club novaiorqués ha decidit prendre cartes en l’assumpte i ha manifestat que investigarà els fets: «Ens prenem este assumpte extremadament seriosament i no tolerem l’assetjament de cap classe en la nostra organització. Immediatament vam iniciar una investigació sobre l’assumpte».

 

David Villa es pronuncia

Davant d’estes acusacions, David Villa no ha tardat a pronunciar-se, negant els fets i assegurant rotundament que estes «acusacions són completament falses».

 

El davanter espanyol assegura que no ha rebut cap classe de comunicació del club ni de la xica en qüestió, ni havia sentit esta classe d’acusacions fins a vore el tuit que la becària va decidir publicar este passat cap de setmana. Assegura que col·laborarà amb el New York City sense dubtar-ho, ja que «les acusacions també estan dirigides al club».

 

«Vaig jugar quatre temporades en el New York City i sempre em vaig sentir estimat i respectat per tot el món dins i fora del club», ha remarcat. «És difícil entendre per què sorgixen estes acusacions falses quan jo vaig deixar el New York City el desembre de 2018, fa més d’un any i mig», afegix.

 

El futbolista també ha destacat el dret a la seua presumpció d’innocència fins que s’aclarisca tot este assumpte i ha demanat respecte, remarcant que «l’assetjament és un problema molt important en la societat i és molt lamentable per a aquells que sí que l’han patit que altres persones s’agarren a això com a excusa per a fer falses acusacions».

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.