David Villa, acusat d’assetjament sexual

 

El passat 17 de juliol una extreballadora del club de futbol New York City, equip en què va jugar David Villa fins al 2018, va fer unes greus acusacions en Twitter, a on assegurava haver patit assetjament sexual continuat per part del davanter espanyol i exfutbolista del València CF.

 

La xica en qüestió es fa dir Skyler B i va relatar el següent: «Vaig pensar que estava tenint l’oportunitat de la meua vida quan vaig obtindre unes pràctiques. Però el que vaig obtindre va ser que David Villa em tocara cada dia i els meus caps pensaven que era comèdia».

 

«Les dones prou valentes per explicar les seues històries en veu alta són les meues heroïnes. Garantisc que si algú mencionara el meu nom a David Villa, no sabria qui soc. Mai em va cridar pel meu nom. Rarament passava un dia sense que ell m’agarrara o m’assetjara verbalment, però mai es va molestar a aprendre el meu nom», explicava la jove.

 

Per la seua banda, el club novaiorqués ha decidit prendre cartes en l’assumpte i ha manifestat que investigarà els fets: «Ens prenem este assumpte extremadament seriosament i no tolerem l’assetjament de cap classe en la nostra organització. Immediatament vam iniciar una investigació sobre l’assumpte».

 

David Villa es pronuncia

Davant d’estes acusacions, David Villa no ha tardat a pronunciar-se, negant els fets i assegurant rotundament que estes «acusacions són completament falses».

 

El davanter espanyol assegura que no ha rebut cap classe de comunicació del club ni de la xica en qüestió, ni havia sentit esta classe d’acusacions fins a vore el tuit que la becària va decidir publicar este passat cap de setmana. Assegura que col·laborarà amb el New York City sense dubtar-ho, ja que «les acusacions també estan dirigides al club».

 

«Vaig jugar quatre temporades en el New York City i sempre em vaig sentir estimat i respectat per tot el món dins i fora del club», ha remarcat. «És difícil entendre per què sorgixen estes acusacions falses quan jo vaig deixar el New York City el desembre de 2018, fa més d’un any i mig», afegix.

 

El futbolista també ha destacat el dret a la seua presumpció d’innocència fins que s’aclarisca tot este assumpte i ha demanat respecte, remarcant que «l’assetjament és un problema molt important en la societat i és molt lamentable per a aquells que sí que l’han patit que altres persones s’agarren a això com a excusa per a fer falses acusacions».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV manté la seua decisió de no investigar a Carlos Mazón per la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja per unanimitat els recursos de súplica i confirma que no investigarà al expresident Carlos Mazón per la seua actuació durant la dana de 2024.

El TSJCV manté l’arxiu i no investigarà a Mazón per la seua actuació en la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana desestima per unanimitat els recursos de les acusacions i confirma que no obrirà investigació penal contra Carlos Mazón per la gestió de l'avís És-Alert durant la dana de 2024.

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.

L’excap de Bombers de València defén que l’UME va actuar des de l’inici de la dana

L'excap de Bombers de València sosté en el Congrés que l'UME va estar disponible des de l'inici de la dana d'octubre de 2024 i que la jornada va ser excepcional, amb milers d'avisos i una situació que qualifica d'exageradament brutal.

Kameron Taylor confia en el València Basket davant el talent del Panathinaikos

Kameron Taylor reconeix l'enorme talent del Panathinaikos, però assegura que el València Basket arriba amb molta confiança i vol aprofitar el factor pista en els quarts de final de l'Eurolliga.

Garamendi reclama que l’1 de maig siga un dia de descans i record als autònoms

Antonio Garamendi demana que l'1 de maig es visca com una jornada de descans i celebració del treball, amb un reconeixement especial als autònoms, als qui veu com els que més patixen.

La nova selectivitat de 2026 consolida un model més pràctic i homogeni a Espanya

La selectivitat de 2026 manté canvis graduals cap a un model mes practique i homogeneo en quasi totes les comunitats autonomas, amb mes pes competencial i ajustos en correccion i calendari.