David Villa, acusat d’assetjament sexual

 

El passat 17 de juliol una extreballadora del club de futbol New York City, equip en què va jugar David Villa fins al 2018, va fer unes greus acusacions en Twitter, a on assegurava haver patit assetjament sexual continuat per part del davanter espanyol i exfutbolista del València CF.

 

La xica en qüestió es fa dir Skyler B i va relatar el següent: «Vaig pensar que estava tenint l’oportunitat de la meua vida quan vaig obtindre unes pràctiques. Però el que vaig obtindre va ser que David Villa em tocara cada dia i els meus caps pensaven que era comèdia».

 

«Les dones prou valentes per explicar les seues històries en veu alta són les meues heroïnes. Garantisc que si algú mencionara el meu nom a David Villa, no sabria qui soc. Mai em va cridar pel meu nom. Rarament passava un dia sense que ell m’agarrara o m’assetjara verbalment, però mai es va molestar a aprendre el meu nom», explicava la jove.

 

Per la seua banda, el club novaiorqués ha decidit prendre cartes en l’assumpte i ha manifestat que investigarà els fets: «Ens prenem este assumpte extremadament seriosament i no tolerem l’assetjament de cap classe en la nostra organització. Immediatament vam iniciar una investigació sobre l’assumpte».

 

David Villa es pronuncia

Davant d’estes acusacions, David Villa no ha tardat a pronunciar-se, negant els fets i assegurant rotundament que estes «acusacions són completament falses».

 

El davanter espanyol assegura que no ha rebut cap classe de comunicació del club ni de la xica en qüestió, ni havia sentit esta classe d’acusacions fins a vore el tuit que la becària va decidir publicar este passat cap de setmana. Assegura que col·laborarà amb el New York City sense dubtar-ho, ja que «les acusacions també estan dirigides al club».

 

«Vaig jugar quatre temporades en el New York City i sempre em vaig sentir estimat i respectat per tot el món dins i fora del club», ha remarcat. «És difícil entendre per què sorgixen estes acusacions falses quan jo vaig deixar el New York City el desembre de 2018, fa més d’un any i mig», afegix.

 

El futbolista també ha destacat el dret a la seua presumpció d’innocència fins que s’aclarisca tot este assumpte i ha demanat respecte, remarcant que «l’assetjament és un problema molt important en la societat i és molt lamentable per a aquells que sí que l’han patit que altres persones s’agarren a això com a excusa per a fer falses acusacions».

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.