David Villa, acusat d’assetjament sexual

 

El passat 17 de juliol una extreballadora del club de futbol New York City, equip en què va jugar David Villa fins al 2018, va fer unes greus acusacions en Twitter, a on assegurava haver patit assetjament sexual continuat per part del davanter espanyol i exfutbolista del València CF.

 

La xica en qüestió es fa dir Skyler B i va relatar el següent: «Vaig pensar que estava tenint l’oportunitat de la meua vida quan vaig obtindre unes pràctiques. Però el que vaig obtindre va ser que David Villa em tocara cada dia i els meus caps pensaven que era comèdia».

 

«Les dones prou valentes per explicar les seues històries en veu alta són les meues heroïnes. Garantisc que si algú mencionara el meu nom a David Villa, no sabria qui soc. Mai em va cridar pel meu nom. Rarament passava un dia sense que ell m’agarrara o m’assetjara verbalment, però mai es va molestar a aprendre el meu nom», explicava la jove.

 

Per la seua banda, el club novaiorqués ha decidit prendre cartes en l’assumpte i ha manifestat que investigarà els fets: «Ens prenem este assumpte extremadament seriosament i no tolerem l’assetjament de cap classe en la nostra organització. Immediatament vam iniciar una investigació sobre l’assumpte».

 

David Villa es pronuncia

Davant d’estes acusacions, David Villa no ha tardat a pronunciar-se, negant els fets i assegurant rotundament que estes «acusacions són completament falses».

 

El davanter espanyol assegura que no ha rebut cap classe de comunicació del club ni de la xica en qüestió, ni havia sentit esta classe d’acusacions fins a vore el tuit que la becària va decidir publicar este passat cap de setmana. Assegura que col·laborarà amb el New York City sense dubtar-ho, ja que «les acusacions també estan dirigides al club».

 

«Vaig jugar quatre temporades en el New York City i sempre em vaig sentir estimat i respectat per tot el món dins i fora del club», ha remarcat. «És difícil entendre per què sorgixen estes acusacions falses quan jo vaig deixar el New York City el desembre de 2018, fa més d’un any i mig», afegix.

 

El futbolista també ha destacat el dret a la seua presumpció d’innocència fins que s’aclarisca tot este assumpte i ha demanat respecte, remarcant que «l’assetjament és un problema molt important en la societat i és molt lamentable per a aquells que sí que l’han patit que altres persones s’agarren a això com a excusa per a fer falses acusacions».

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.