David Villa, acusat d’assetjament sexual

 

El passat 17 de juliol una extreballadora del club de futbol New York City, equip en què va jugar David Villa fins al 2018, va fer unes greus acusacions en Twitter, a on assegurava haver patit assetjament sexual continuat per part del davanter espanyol i exfutbolista del València CF.

 

La xica en qüestió es fa dir Skyler B i va relatar el següent: «Vaig pensar que estava tenint l’oportunitat de la meua vida quan vaig obtindre unes pràctiques. Però el que vaig obtindre va ser que David Villa em tocara cada dia i els meus caps pensaven que era comèdia».

 

«Les dones prou valentes per explicar les seues històries en veu alta són les meues heroïnes. Garantisc que si algú mencionara el meu nom a David Villa, no sabria qui soc. Mai em va cridar pel meu nom. Rarament passava un dia sense que ell m’agarrara o m’assetjara verbalment, però mai es va molestar a aprendre el meu nom», explicava la jove.

 

Per la seua banda, el club novaiorqués ha decidit prendre cartes en l’assumpte i ha manifestat que investigarà els fets: «Ens prenem este assumpte extremadament seriosament i no tolerem l’assetjament de cap classe en la nostra organització. Immediatament vam iniciar una investigació sobre l’assumpte».

 

David Villa es pronuncia

Davant d’estes acusacions, David Villa no ha tardat a pronunciar-se, negant els fets i assegurant rotundament que estes «acusacions són completament falses».

 

El davanter espanyol assegura que no ha rebut cap classe de comunicació del club ni de la xica en qüestió, ni havia sentit esta classe d’acusacions fins a vore el tuit que la becària va decidir publicar este passat cap de setmana. Assegura que col·laborarà amb el New York City sense dubtar-ho, ja que «les acusacions també estan dirigides al club».

 

«Vaig jugar quatre temporades en el New York City i sempre em vaig sentir estimat i respectat per tot el món dins i fora del club», ha remarcat. «És difícil entendre per què sorgixen estes acusacions falses quan jo vaig deixar el New York City el desembre de 2018, fa més d’un any i mig», afegix.

 

El futbolista també ha destacat el dret a la seua presumpció d’innocència fins que s’aclarisca tot este assumpte i ha demanat respecte, remarcant que «l’assetjament és un problema molt important en la societat i és molt lamentable per a aquells que sí que l’han patit que altres persones s’agarren a això com a excusa per a fer falses acusacions».

Últimes notícies

Polèmica a València per l’anàlisi de la Guàrdia Civil a la gestió de Modepran

L’alcaldessa Catalá assegura que la Guàrdia Civil porta anys analitzant la gestió de Modepran, mentres el PSPV acusa el govern municipal i demana explicacions públiques al regidor de Benestar Animal.

Morant demana que Mazón perda l’acta de diputat i siga expulsat del PP per la gestió de la dana

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del PP i li retire l’acta de diputat, arran dels missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

Alcoi complix el somni de Camilo Sesto amb un museu que repassa la seua vida

Alcoi ha inaugurat un museu dedicat a Camilo Sesto amb 2.000 peces que repassen la seua trajectòria personal i artística, fruit de la col·laboració entre institucions, família i fans.

Confirmen les penes pels abusos sexuals de la secta de Vistabella del Maestrat

El Tribunal Superior de Justícia valencià ha ratificat les condemnes de fins a set anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa instal·lada en una masia de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals a menors entre 2007 i 2022.

Khaalia Hillsman deixa el Valencia Basket després de ser l’MVP de la Copa de la Reina

El Valencia Basket ha confirmat que no renova la pivota nord-americana Khaalia Hillsman, clau en la Copa de la Reina però amb menys pes en la Lliga Femenina.

Un conductor ferit en xocar contra un arbre després de perdre el control del cotxe a Elx

Un conductor ha resultat ferit a Elx en perdre el control del cotxe i col·lidir amb un vehicle estacionat, mobiliari urbà i un arbre, que ha caigut sobre el vehicle. La seua acompanyant ha eixit il·lesa.

Irene Montero acusa la Generalitat de fer passar vergonya al professorat valencià

Irene Montero ha elogiat la lluita del professorat valencià en vaga i ha acusat la Generalitat de generar una imatge de vergonya, mentre Podem adverteix que la mobilització continuarà fins a aconseguir millores en l’educació pública.

Irene Montero contraposa l’orgull del professorat a la vergonya de la Generalitat per la vaga educativa

Irene Montero ha destacat en València l’orgull del professorat de l’escola pública en vaga i ha acusat la Generalitat de actuar amb vergonya davant unes reivindicacions que considera bàsiques per a l’educació valenciana.