L’acció que potser comets i que empitjora la salut quan tens Covid

Ejemplo de shortcode con estilo
  És estrany? Sí, per descomptat. L’últim estudi publicat sobre els possibles efectes i conseqüències de la Covid-19 demostra el que molt pocs podien sospitar: caminar lent augmenta exponencialment les probabilitats de sofrir malaltia greu a causa del coronavirus o, fins i tot, dispara les possibilitats de morir per Covid-19. Un estudi de diversos investigadors del Regne […]

 

És estrany? Sí, per descomptat. L’últim estudi publicat sobre els possibles efectes i conseqüències de la Covid-19 demostra el que molt pocs podien sospitar: caminar lent augmenta exponencialment les probabilitats de sofrir malaltia greu a causa del coronavirus o, fins i tot, dispara les possibilitats de morir per Covid-19. Un estudi de diversos investigadors del Regne Unit i publicat en la revista Internacional Journal Obesity explica que caminar lent o caminar arrossegant els peus guarda una correlació directa amb la greu malaltia o la mort per Covid.

 

De fet, a molts no els agafarà per sorpresa, doncs sí que se sabia que les persones obeses tenien moltes més possibilitats de morir en cas d’infectar-se per coronavirus. Ara, i més concretament, gràcies a l’estudi de la Internacional Journal Obesity va indicar que les persones que caminaven lent presentaven més del doble de probabilitats de desenvolupar la Covid-19 de manera severa i 3,75 vegades més possibilitats de morir a causa de la malaltia. En l’estudi, així mateix, es van analitzar les dades de més de 412.000 britànics de mitjana edat.

 

L’obesitat, el gran ‘hàndicap’ en la lluita contra el coronavirus

L’edat, el sexe masculí, l’obesitat i malalties prèvies han sorgit com a factors de risc que empitjoren el pronòstic de la Covid-19, segons l’estudi fet el maig de 2020 al Regne Unit i publicat en la revista ‘The British Medical Journal’. Així, segons esta recerca, el risc de mort augmenta a partir dels 50 anys, tal com també passa pel fet de ser home, sofrir obesitat o tenir una malaltia subjacent de cor, pulmó, fetge o ronyó.

Els estudis realitzats a la Xina han informat sobre els factors de risc associats amb la Covid-19 greu, però faltaven estudis que descriguen les característiques i els resultats dels pacients que han estat hospitalitzats a Europa.

Per a abordar esta bretxa de coneixement, un equip d’investigadors del Regne Unit va analitzar les dades de 20.133 pacients amb coronavirus, ingressats en 208 hospitals de cures intensives a Anglaterra, Gal·les i Escòcia, entre el 6 de febrer i el 19 d’abril de 2020.

Això representa al voltant d’un terç de tots els pacients ingressats en hospitals amb la Covid-19 al Regne Unit. L’edat mitjana dels pacients de l’estudi era de 73 anys, i el nom d’homes que van ingressar a l’hospital (12.068; 60%) va ser major que el de dons (8.065; 40%).

Últimes notícies

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.