12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Everis llançarà 3.000 ofertes d’ocupació per a professionals fins a final d’any

 

L’empresa Everis llançarà 3.000 ofertes d’ocupació per a professionals fins a final d’any, segons va anunciar recentment en un comunicat.

D’esta manera, la consultora ampliarà notablement la seua plantilla a Espanya, on compta actualment amb al voltant de 15.000 professionals.

La companyia del Grup NTT DATA s’ha posicionat dins de la consultoria com a experta tecnològica en diferents aspectes.

Per exemple, en el disseny i implementació de solucions basades en tecnologies com Cloud, Seguretat, Data Analytics o Intel·ligència Artificial per a clients del sector privat i administracions públiques.

Només en el segon semestre de l’any fiscal (tanca el 31 de març) es van incorporar a Espanya 1.300 persones en plantilla, una quantitat que s’espera que continue ascendint al llarg del 2021.

Segons Flora G. Mesa, Global Head of People en Everis, “eixim reforçats d’una situació complicada gràcies a la professionalitat i capacitat de totes les persones dedicades a aplicar solucions tecnològiques en el nostre ecosistema”.

A més, detalla que “ens trobem en un moment perfecte per a continuar evolucionant cap a models de treball amb molta major flexibilitat i no sols horària, sinó de lloc, forma i temps”.

D’esta manera, proposen “un model de companyia en el qual cadascun tinga la llibertat de treballar a la seua manera, en remot o de manera híbrida”.

“El més important és que cadascú gestione com aporta el seu talent a l’objectiu únic d’acompanyar als nostres clients, amb una carrera personalitzada a la realitat de cada professional”, afig.

Punxa ací per a accedir a la secció d’ús d’Everis i descobreix els processos disponibles actualment.

Últimes notícies

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga la mort d'un xiquet de 13 anys comesa este dissabte a la vesprada a Sueca, després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.