Everis llançarà 3.000 ofertes d’ocupació per a professionals fins a final d’any

 

L’empresa Everis llançarà 3.000 ofertes d’ocupació per a professionals fins a final d’any, segons va anunciar recentment en un comunicat.

D’esta manera, la consultora ampliarà notablement la seua plantilla a Espanya, on compta actualment amb al voltant de 15.000 professionals.

La companyia del Grup NTT DATA s’ha posicionat dins de la consultoria com a experta tecnològica en diferents aspectes.

Per exemple, en el disseny i implementació de solucions basades en tecnologies com Cloud, Seguretat, Data Analytics o Intel·ligència Artificial per a clients del sector privat i administracions públiques.

Només en el segon semestre de l’any fiscal (tanca el 31 de març) es van incorporar a Espanya 1.300 persones en plantilla, una quantitat que s’espera que continue ascendint al llarg del 2021.

Segons Flora G. Mesa, Global Head of People en Everis, “eixim reforçats d’una situació complicada gràcies a la professionalitat i capacitat de totes les persones dedicades a aplicar solucions tecnològiques en el nostre ecosistema”.

A més, detalla que “ens trobem en un moment perfecte per a continuar evolucionant cap a models de treball amb molta major flexibilitat i no sols horària, sinó de lloc, forma i temps”.

D’esta manera, proposen “un model de companyia en el qual cadascun tinga la llibertat de treballar a la seua manera, en remot o de manera híbrida”.

“El més important és que cadascú gestione com aporta el seu talent a l’objectiu únic d’acompanyar als nostres clients, amb una carrera personalitzada a la realitat de cada professional”, afig.

Punxa ací per a accedir a la secció d’ús d’Everis i descobreix els processos disponibles actualment.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.