Everis llançarà 3.000 ofertes d’ocupació per a professionals fins a final d’any

 

L’empresa Everis llançarà 3.000 ofertes d’ocupació per a professionals fins a final d’any, segons va anunciar recentment en un comunicat.

D’esta manera, la consultora ampliarà notablement la seua plantilla a Espanya, on compta actualment amb al voltant de 15.000 professionals.

La companyia del Grup NTT DATA s’ha posicionat dins de la consultoria com a experta tecnològica en diferents aspectes.

Per exemple, en el disseny i implementació de solucions basades en tecnologies com Cloud, Seguretat, Data Analytics o Intel·ligència Artificial per a clients del sector privat i administracions públiques.

Només en el segon semestre de l’any fiscal (tanca el 31 de març) es van incorporar a Espanya 1.300 persones en plantilla, una quantitat que s’espera que continue ascendint al llarg del 2021.

Segons Flora G. Mesa, Global Head of People en Everis, “eixim reforçats d’una situació complicada gràcies a la professionalitat i capacitat de totes les persones dedicades a aplicar solucions tecnològiques en el nostre ecosistema”.

A més, detalla que “ens trobem en un moment perfecte per a continuar evolucionant cap a models de treball amb molta major flexibilitat i no sols horària, sinó de lloc, forma i temps”.

D’esta manera, proposen “un model de companyia en el qual cadascun tinga la llibertat de treballar a la seua manera, en remot o de manera híbrida”.

“El més important és que cadascú gestione com aporta el seu talent a l’objectiu únic d’acompanyar als nostres clients, amb una carrera personalitzada a la realitat de cada professional”, afig.

Punxa ací per a accedir a la secció d’ús d’Everis i descobreix els processos disponibles actualment.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.