Everis llançarà 3.000 ofertes d’ocupació per a professionals fins a final d’any

 

L’empresa Everis llançarà 3.000 ofertes d’ocupació per a professionals fins a final d’any, segons va anunciar recentment en un comunicat.

D’esta manera, la consultora ampliarà notablement la seua plantilla a Espanya, on compta actualment amb al voltant de 15.000 professionals.

La companyia del Grup NTT DATA s’ha posicionat dins de la consultoria com a experta tecnològica en diferents aspectes.

Per exemple, en el disseny i implementació de solucions basades en tecnologies com Cloud, Seguretat, Data Analytics o Intel·ligència Artificial per a clients del sector privat i administracions públiques.

Només en el segon semestre de l’any fiscal (tanca el 31 de març) es van incorporar a Espanya 1.300 persones en plantilla, una quantitat que s’espera que continue ascendint al llarg del 2021.

Segons Flora G. Mesa, Global Head of People en Everis, “eixim reforçats d’una situació complicada gràcies a la professionalitat i capacitat de totes les persones dedicades a aplicar solucions tecnològiques en el nostre ecosistema”.

A més, detalla que “ens trobem en un moment perfecte per a continuar evolucionant cap a models de treball amb molta major flexibilitat i no sols horària, sinó de lloc, forma i temps”.

D’esta manera, proposen “un model de companyia en el qual cadascun tinga la llibertat de treballar a la seua manera, en remot o de manera híbrida”.

“El més important és que cadascú gestione com aporta el seu talent a l’objectiu únic d’acompanyar als nostres clients, amb una carrera personalitzada a la realitat de cada professional”, afig.

Punxa ací per a accedir a la secció d’ús d’Everis i descobreix els processos disponibles actualment.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.