Everis llançarà 3.000 ofertes d’ocupació per a professionals fins a final d’any

 

L’empresa Everis llançarà 3.000 ofertes d’ocupació per a professionals fins a final d’any, segons va anunciar recentment en un comunicat.

D’esta manera, la consultora ampliarà notablement la seua plantilla a Espanya, on compta actualment amb al voltant de 15.000 professionals.

La companyia del Grup NTT DATA s’ha posicionat dins de la consultoria com a experta tecnològica en diferents aspectes.

Per exemple, en el disseny i implementació de solucions basades en tecnologies com Cloud, Seguretat, Data Analytics o Intel·ligència Artificial per a clients del sector privat i administracions públiques.

Només en el segon semestre de l’any fiscal (tanca el 31 de març) es van incorporar a Espanya 1.300 persones en plantilla, una quantitat que s’espera que continue ascendint al llarg del 2021.

Segons Flora G. Mesa, Global Head of People en Everis, “eixim reforçats d’una situació complicada gràcies a la professionalitat i capacitat de totes les persones dedicades a aplicar solucions tecnològiques en el nostre ecosistema”.

A més, detalla que “ens trobem en un moment perfecte per a continuar evolucionant cap a models de treball amb molta major flexibilitat i no sols horària, sinó de lloc, forma i temps”.

D’esta manera, proposen “un model de companyia en el qual cadascun tinga la llibertat de treballar a la seua manera, en remot o de manera híbrida”.

“El més important és que cadascú gestione com aporta el seu talent a l’objectiu únic d’acompanyar als nostres clients, amb una carrera personalitzada a la realitat de cada professional”, afig.

Punxa ací per a accedir a la secció d’ús d’Everis i descobreix els processos disponibles actualment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La compravenda de vivendes baixa un 7,4% en la Comunitat Valenciana al gener, més que la mitjana estatal

La compravenda de vivendes va descendir al gener un 7,4% en la Comunitat Valenciana respecte a l'any anterior, un retrocés superior a la caiguda mitjana nacional del 5%, en un context d'escassetat d'oferta i preus a l'alça.

Detingut a Castelló un fugitiu condemnat per un homicidi a Colòmbia

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu de 36 anys, considerat d'alta perillositat i condemnat a més de 17 anys de presó per un homicidi dolós comés a Colòmbia en 2009.

Sagunt demana a la confraria de la Puríssima Sang canvis per a incloure a les dones per Setmana Santa

L'Ajuntament de Sagunt manté el seu suport a la Setmana Santa de 2026 però exigix a la Confraria de la Puríssima Sang adaptar les seues normes per a permetre la participació de les dones i complir la legalitat.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.