Els experts preveuen un al·luvió d’infidelitats esta tardor

 

 

El final de l’estiu, ja per si mateix és poc atractiu, pot portar males notícies per a les parelles: els experts asseguren que setembre és, tradicionalment, el mes amb més infidelitats.

Segons el lloc de cites Illicit Encounters, i recull The Sun, comencen més aventures cada setembre com a resultat que la gent torna al treball. Però això d’enguany pot ser encara pitjor de l’habitual.

Segons este lloc, enguany serà pitjor que mai a causa de l’estrés de la pandèmia del coronavirus. El lloc va enquestar a 2.000 persones i el 78% va dir que tornar l’oficina i deixar el teletreball farà que siga molt més fàcil tindre una aventura.

I no sols això: el 54% ha reconsiderat la seua relació durant la pandèmia. L’experta en sexe i relacions Jessica Leoni va dir: “Setembre és sempre el mes més ocupat de l’any per a les aventures i per això el cridem Sex-tiembre“.

“Les llargues vacances d’estiu són un punt d’inflexió per a moltes parelles: s’adonen que tenen poc en comú i que el sexe continua sent avorrit fins i tot quan estan gaudint del paradís”, assegura Leoni.

“La pandèmia ha canviat les regles del joc per a moltes parelles”, va declarar esta experta en vida sexual.

 

Per què la infidelitat ha augmentat amb la pandèmia?

 

A poc a poc amb l’arribada de la nova normalitat, es creia que les parelles tornarien a ser això d’abans, no obstant això, les deslleialtats podrien seguir en augment.

Des de GrupoLaberinto, experts en psicoteràpia, ens expliquen els motius que hi ha darrere de la nova pandèmia d’infidelitats.

Els infidels nascuts de la pandèmia tenen un perfil psicològic semblant. I estos són els factors que els han portat a la deslleialtat cap a la seua parella. Per descomptat no els justifiquen, però sí que et poden ajudar a comprendre millor el seu comportament (o el teu…):

 

Avorriment

 

Amb totes les restriccions és normal sentir-se avorrit, la qual cosa en moltes ocasions pot crear pressió en la relació. Per a moltes persones una aventura (virtual o presencial) és una manera d’entreteniment per a alleujar tensió amb la parella.

Falta d’intimitat

 

Sobretot en les relacions que ja tenien problemes previs a la pandèmia. La falta de relacions sexuals i la menor atracció per la seua parella són una de les causes principals de les infidelitats durant la pandèmia.

 

Aïllament i soledat

 

Malgrat estar en companyia contínuament, la situació ocasionada per la pandèmia ha augmentat la sensació de soledat. Si la comunicació de parella no és òptima, és molt fàcil buscar la companyia d’uns altres, fins i tot de manera virtual.

 

Canvi en la rutina

 

En moltes ocasions les rutines laborals limitaven el contacte entre les parelles. Amb l’arribada del confinament i el teletreball, el contacte va augmentar i, en moltes ocasions, també la tensió.

 

Falta de distraccions

 

L’espai personal és molt important en les relacions. En perdre les distraccions del dia a dia (els amics, el gimnàs, etc.) les parelles s’han vist obligades a compartir espai 24/7, la qual cosa facilita percebre les manies i defectes de l’altre i el fastiguege davant estes.

 

Noves emocions

 

Després d’un any en què el xandall s’ha convertit en la vestimenta per excel·lència, la possibilitat de viure una experiència excitant i nova pot ser molt temptadora. Mantindre el secret d’un amant és, sens dubte, una nova emoció.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.