Els experts preveuen un al·luvió d’infidelitats esta tardor

 

 

El final de l’estiu, ja per si mateix és poc atractiu, pot portar males notícies per a les parelles: els experts asseguren que setembre és, tradicionalment, el mes amb més infidelitats.

Segons el lloc de cites Illicit Encounters, i recull The Sun, comencen més aventures cada setembre com a resultat que la gent torna al treball. Però això d’enguany pot ser encara pitjor de l’habitual.

Segons este lloc, enguany serà pitjor que mai a causa de l’estrés de la pandèmia del coronavirus. El lloc va enquestar a 2.000 persones i el 78% va dir que tornar l’oficina i deixar el teletreball farà que siga molt més fàcil tindre una aventura.

I no sols això: el 54% ha reconsiderat la seua relació durant la pandèmia. L’experta en sexe i relacions Jessica Leoni va dir: «Setembre és sempre el mes més ocupat de l’any per a les aventures i per això el cridem Sex-tiembre«.

“Les llargues vacances d’estiu són un punt d’inflexió per a moltes parelles: s’adonen que tenen poc en comú i que el sexe continua sent avorrit fins i tot quan estan gaudint del paradís», assegura Leoni.

«La pandèmia ha canviat les regles del joc per a moltes parelles», va declarar esta experta en vida sexual.

 

Per què la infidelitat ha augmentat amb la pandèmia?

 

A poc a poc amb l’arribada de la nova normalitat, es creia que les parelles tornarien a ser això d’abans, no obstant això, les deslleialtats podrien seguir en augment.

Des de GrupoLaberinto, experts en psicoteràpia, ens expliquen els motius que hi ha darrere de la nova pandèmia d’infidelitats.

Els infidels nascuts de la pandèmia tenen un perfil psicològic semblant. I estos són els factors que els han portat a la deslleialtat cap a la seua parella. Per descomptat no els justifiquen, però sí que et poden ajudar a comprendre millor el seu comportament (o el teu…):

 

Avorriment

 

Amb totes les restriccions és normal sentir-se avorrit, la qual cosa en moltes ocasions pot crear pressió en la relació. Per a moltes persones una aventura (virtual o presencial) és una manera d’entreteniment per a alleujar tensió amb la parella.

Falta d’intimitat

 

Sobretot en les relacions que ja tenien problemes previs a la pandèmia. La falta de relacions sexuals i la menor atracció per la seua parella són una de les causes principals de les infidelitats durant la pandèmia.

 

Aïllament i soledat

 

Malgrat estar en companyia contínuament, la situació ocasionada per la pandèmia ha augmentat la sensació de soledat. Si la comunicació de parella no és òptima, és molt fàcil buscar la companyia d’uns altres, fins i tot de manera virtual.

 

Canvi en la rutina

 

En moltes ocasions les rutines laborals limitaven el contacte entre les parelles. Amb l’arribada del confinament i el teletreball, el contacte va augmentar i, en moltes ocasions, també la tensió.

 

Falta de distraccions

 

L’espai personal és molt important en les relacions. En perdre les distraccions del dia a dia (els amics, el gimnàs, etc.) les parelles s’han vist obligades a compartir espai 24/7, la qual cosa facilita percebre les manies i defectes de l’altre i el fastiguege davant estes.

 

Noves emocions

 

Després d’un any en què el xandall s’ha convertit en la vestimenta per excel·lència, la possibilitat de viure una experiència excitant i nova pot ser molt temptadora. Mantindre el secret d’un amant és, sens dubte, una nova emoció.

Últimes notícies

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.

Desmantellen una plantació de marihuana en una vivenda d’Alacant i detenen el responsable

Policia Nacional i Policia Local han desmantellat una plantació de marihuana sota sostre en una vivenda de la zona Nord d’Alacant i han detingut un home de 48 anys acusat de tràfic de drogues i frau elèctric.

Setmana de calor extrem a la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió i tempestes seques

Aemet ha alertat que la Comunitat Valenciana afronta una setmana molt adversa a partir de dimecres, amb més de 40 graus, pols en suspensió i tempestes seques a l’interior.

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.