12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Els experts preveuen un al·luvió d’infidelitats esta tardor

 

 

El final de l’estiu, ja per si mateix és poc atractiu, pot portar males notícies per a les parelles: els experts asseguren que setembre és, tradicionalment, el mes amb més infidelitats.

Segons el lloc de cites Illicit Encounters, i recull The Sun, comencen més aventures cada setembre com a resultat que la gent torna al treball. Però això d’enguany pot ser encara pitjor de l’habitual.

Segons este lloc, enguany serà pitjor que mai a causa de l’estrés de la pandèmia del coronavirus. El lloc va enquestar a 2.000 persones i el 78% va dir que tornar l’oficina i deixar el teletreball farà que siga molt més fàcil tindre una aventura.

I no sols això: el 54% ha reconsiderat la seua relació durant la pandèmia. L’experta en sexe i relacions Jessica Leoni va dir: “Setembre és sempre el mes més ocupat de l’any per a les aventures i per això el cridem Sex-tiembre“.

“Les llargues vacances d’estiu són un punt d’inflexió per a moltes parelles: s’adonen que tenen poc en comú i que el sexe continua sent avorrit fins i tot quan estan gaudint del paradís”, assegura Leoni.

“La pandèmia ha canviat les regles del joc per a moltes parelles”, va declarar esta experta en vida sexual.

 

Per què la infidelitat ha augmentat amb la pandèmia?

 

A poc a poc amb l’arribada de la nova normalitat, es creia que les parelles tornarien a ser això d’abans, no obstant això, les deslleialtats podrien seguir en augment.

Des de GrupoLaberinto, experts en psicoteràpia, ens expliquen els motius que hi ha darrere de la nova pandèmia d’infidelitats.

Els infidels nascuts de la pandèmia tenen un perfil psicològic semblant. I estos són els factors que els han portat a la deslleialtat cap a la seua parella. Per descomptat no els justifiquen, però sí que et poden ajudar a comprendre millor el seu comportament (o el teu…):

 

Avorriment

 

Amb totes les restriccions és normal sentir-se avorrit, la qual cosa en moltes ocasions pot crear pressió en la relació. Per a moltes persones una aventura (virtual o presencial) és una manera d’entreteniment per a alleujar tensió amb la parella.

Falta d’intimitat

 

Sobretot en les relacions que ja tenien problemes previs a la pandèmia. La falta de relacions sexuals i la menor atracció per la seua parella són una de les causes principals de les infidelitats durant la pandèmia.

 

Aïllament i soledat

 

Malgrat estar en companyia contínuament, la situació ocasionada per la pandèmia ha augmentat la sensació de soledat. Si la comunicació de parella no és òptima, és molt fàcil buscar la companyia d’uns altres, fins i tot de manera virtual.

 

Canvi en la rutina

 

En moltes ocasions les rutines laborals limitaven el contacte entre les parelles. Amb l’arribada del confinament i el teletreball, el contacte va augmentar i, en moltes ocasions, també la tensió.

 

Falta de distraccions

 

L’espai personal és molt important en les relacions. En perdre les distraccions del dia a dia (els amics, el gimnàs, etc.) les parelles s’han vist obligades a compartir espai 24/7, la qual cosa facilita percebre les manies i defectes de l’altre i el fastiguege davant estes.

 

Noves emocions

 

Després d’un any en què el xandall s’ha convertit en la vestimenta per excel·lència, la possibilitat de viure una experiència excitant i nova pot ser molt temptadora. Mantindre el secret d’un amant és, sens dubte, una nova emoció.

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.