Els experts preveuen un al·luvió d’infidelitats esta tardor

 

 

El final de l’estiu, ja per si mateix és poc atractiu, pot portar males notícies per a les parelles: els experts asseguren que setembre és, tradicionalment, el mes amb més infidelitats.

Segons el lloc de cites Illicit Encounters, i recull The Sun, comencen més aventures cada setembre com a resultat que la gent torna al treball. Però això d’enguany pot ser encara pitjor de l’habitual.

Segons este lloc, enguany serà pitjor que mai a causa de l’estrés de la pandèmia del coronavirus. El lloc va enquestar a 2.000 persones i el 78% va dir que tornar l’oficina i deixar el teletreball farà que siga molt més fàcil tindre una aventura.

I no sols això: el 54% ha reconsiderat la seua relació durant la pandèmia. L’experta en sexe i relacions Jessica Leoni va dir: «Setembre és sempre el mes més ocupat de l’any per a les aventures i per això el cridem Sex-tiembre«.

“Les llargues vacances d’estiu són un punt d’inflexió per a moltes parelles: s’adonen que tenen poc en comú i que el sexe continua sent avorrit fins i tot quan estan gaudint del paradís», assegura Leoni.

«La pandèmia ha canviat les regles del joc per a moltes parelles», va declarar esta experta en vida sexual.

 

Per què la infidelitat ha augmentat amb la pandèmia?

 

A poc a poc amb l’arribada de la nova normalitat, es creia que les parelles tornarien a ser això d’abans, no obstant això, les deslleialtats podrien seguir en augment.

Des de GrupoLaberinto, experts en psicoteràpia, ens expliquen els motius que hi ha darrere de la nova pandèmia d’infidelitats.

Els infidels nascuts de la pandèmia tenen un perfil psicològic semblant. I estos són els factors que els han portat a la deslleialtat cap a la seua parella. Per descomptat no els justifiquen, però sí que et poden ajudar a comprendre millor el seu comportament (o el teu…):

 

Avorriment

 

Amb totes les restriccions és normal sentir-se avorrit, la qual cosa en moltes ocasions pot crear pressió en la relació. Per a moltes persones una aventura (virtual o presencial) és una manera d’entreteniment per a alleujar tensió amb la parella.

Falta d’intimitat

 

Sobretot en les relacions que ja tenien problemes previs a la pandèmia. La falta de relacions sexuals i la menor atracció per la seua parella són una de les causes principals de les infidelitats durant la pandèmia.

 

Aïllament i soledat

 

Malgrat estar en companyia contínuament, la situació ocasionada per la pandèmia ha augmentat la sensació de soledat. Si la comunicació de parella no és òptima, és molt fàcil buscar la companyia d’uns altres, fins i tot de manera virtual.

 

Canvi en la rutina

 

En moltes ocasions les rutines laborals limitaven el contacte entre les parelles. Amb l’arribada del confinament i el teletreball, el contacte va augmentar i, en moltes ocasions, també la tensió.

 

Falta de distraccions

 

L’espai personal és molt important en les relacions. En perdre les distraccions del dia a dia (els amics, el gimnàs, etc.) les parelles s’han vist obligades a compartir espai 24/7, la qual cosa facilita percebre les manies i defectes de l’altre i el fastiguege davant estes.

 

Noves emocions

 

Després d’un any en què el xandall s’ha convertit en la vestimenta per excel·lència, la possibilitat de viure una experiència excitant i nova pot ser molt temptadora. Mantindre el secret d’un amant és, sens dubte, una nova emoció.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.