14.2 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Els experts preveuen un al·luvió d’infidelitats esta tardor

 

 

El final de l’estiu, ja per si mateix és poc atractiu, pot portar males notícies per a les parelles: els experts asseguren que setembre és, tradicionalment, el mes amb més infidelitats.

Segons el lloc de cites Illicit Encounters, i recull The Sun, comencen més aventures cada setembre com a resultat que la gent torna al treball. Però això d’enguany pot ser encara pitjor de l’habitual.

Segons este lloc, enguany serà pitjor que mai a causa de l’estrés de la pandèmia del coronavirus. El lloc va enquestar a 2.000 persones i el 78% va dir que tornar l’oficina i deixar el teletreball farà que siga molt més fàcil tindre una aventura.

I no sols això: el 54% ha reconsiderat la seua relació durant la pandèmia. L’experta en sexe i relacions Jessica Leoni va dir: “Setembre és sempre el mes més ocupat de l’any per a les aventures i per això el cridem Sex-tiembre“.

“Les llargues vacances d’estiu són un punt d’inflexió per a moltes parelles: s’adonen que tenen poc en comú i que el sexe continua sent avorrit fins i tot quan estan gaudint del paradís”, assegura Leoni.

“La pandèmia ha canviat les regles del joc per a moltes parelles”, va declarar esta experta en vida sexual.

 

Per què la infidelitat ha augmentat amb la pandèmia?

 

A poc a poc amb l’arribada de la nova normalitat, es creia que les parelles tornarien a ser això d’abans, no obstant això, les deslleialtats podrien seguir en augment.

Des de GrupoLaberinto, experts en psicoteràpia, ens expliquen els motius que hi ha darrere de la nova pandèmia d’infidelitats.

Els infidels nascuts de la pandèmia tenen un perfil psicològic semblant. I estos són els factors que els han portat a la deslleialtat cap a la seua parella. Per descomptat no els justifiquen, però sí que et poden ajudar a comprendre millor el seu comportament (o el teu…):

 

Avorriment

 

Amb totes les restriccions és normal sentir-se avorrit, la qual cosa en moltes ocasions pot crear pressió en la relació. Per a moltes persones una aventura (virtual o presencial) és una manera d’entreteniment per a alleujar tensió amb la parella.

Falta d’intimitat

 

Sobretot en les relacions que ja tenien problemes previs a la pandèmia. La falta de relacions sexuals i la menor atracció per la seua parella són una de les causes principals de les infidelitats durant la pandèmia.

 

Aïllament i soledat

 

Malgrat estar en companyia contínuament, la situació ocasionada per la pandèmia ha augmentat la sensació de soledat. Si la comunicació de parella no és òptima, és molt fàcil buscar la companyia d’uns altres, fins i tot de manera virtual.

 

Canvi en la rutina

 

En moltes ocasions les rutines laborals limitaven el contacte entre les parelles. Amb l’arribada del confinament i el teletreball, el contacte va augmentar i, en moltes ocasions, també la tensió.

 

Falta de distraccions

 

L’espai personal és molt important en les relacions. En perdre les distraccions del dia a dia (els amics, el gimnàs, etc.) les parelles s’han vist obligades a compartir espai 24/7, la qual cosa facilita percebre les manies i defectes de l’altre i el fastiguege davant estes.

 

Noves emocions

 

Després d’un any en què el xandall s’ha convertit en la vestimenta per excel·lència, la possibilitat de viure una experiència excitant i nova pot ser molt temptadora. Mantindre el secret d’un amant és, sens dubte, una nova emoció.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.