14.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

La feina dels teus somnis: més de 8.000 euros al mes i casa gratis

 

Feina de somni als Estats Units. Els cellers Murphy Goode, ubicats al californià comtat de Sonoma, ofereixen un lloc de treball durant un any amb un sou de 10.000 dòlars mensuals—poc menys de 8.500 euros—, allotjament gratuït i 30 caixes de vi. Les sol·licituds per optar a la feina es poden presentar fins al 30 de juny i entre els requisits que demana l’empresa hi ha que l’aspirant siga un amant del vi, tinga més de 21 anys, siga resident legal als Estats Units i tinga autorització per treballar als Estats Units.

 

 

Així mateix, segons els requisits que demanen des del celler nord-americà, la persona interessada ha de ser capaç d’aixecar repetidament un pes mínim de 50 lbs (22,7 quilos). Aquells que compleixen estos requisits hauran d’enviar un vídeo explicant els motius per què volen esta «feina de somni». La persona triada s’elegirà segons «el valor del lloc, la creativitat i el disseny i el conjunt d’habilitats generals».

Una feina que no requereix experiència prèvia en el sector

En principi, la persona elegida pels cellers Murphy Goode començarà a treballar entre els mesos d’agost i setembre. Com que no es requereix experiència prèvia, durant els primers tres mesos, el treballador acompanyarà Dave Ready Jr, el fill d’un dels fundadors de l’empresa allà on vagi, per tal d’aprendre tot allò relacionat amb el negoci del vi. Segons l’empresa, el treballador o treballadora assolirà «sòlids coneixements sobre les vinyes, les operacions del celler i el vi en general».

 

 

Després d’este aprenentatge, el nou empleat serà destinat al lloc que més s’adapte a les seues característiques, on treballarà amb els diferents equips del celler per «generar consciència i generar demanda per a Murphy-Goode Winery», assegura la descripció del treball. Altres tasques que realitzarà el treballador elegit estaran relacionades amb el comerç electrònic.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.