La feina dels teus somnis: més de 8.000 euros al mes i casa gratis

 

Feina de somni als Estats Units. Els cellers Murphy Goode, ubicats al californià comtat de Sonoma, ofereixen un lloc de treball durant un any amb un sou de 10.000 dòlars mensuals—poc menys de 8.500 euros—, allotjament gratuït i 30 caixes de vi. Les sol·licituds per optar a la feina es poden presentar fins al 30 de juny i entre els requisits que demana l’empresa hi ha que l’aspirant siga un amant del vi, tinga més de 21 anys, siga resident legal als Estats Units i tinga autorització per treballar als Estats Units.

 

 

Així mateix, segons els requisits que demanen des del celler nord-americà, la persona interessada ha de ser capaç d’aixecar repetidament un pes mínim de 50 lbs (22,7 quilos). Aquells que compleixen estos requisits hauran d’enviar un vídeo explicant els motius per què volen esta «feina de somni». La persona triada s’elegirà segons «el valor del lloc, la creativitat i el disseny i el conjunt d’habilitats generals».

Una feina que no requereix experiència prèvia en el sector

En principi, la persona elegida pels cellers Murphy Goode començarà a treballar entre els mesos d’agost i setembre. Com que no es requereix experiència prèvia, durant els primers tres mesos, el treballador acompanyarà Dave Ready Jr, el fill d’un dels fundadors de l’empresa allà on vagi, per tal d’aprendre tot allò relacionat amb el negoci del vi. Segons l’empresa, el treballador o treballadora assolirà «sòlids coneixements sobre les vinyes, les operacions del celler i el vi en general».

 

 

Després d’este aprenentatge, el nou empleat serà destinat al lloc que més s’adapte a les seues característiques, on treballarà amb els diferents equips del celler per «generar consciència i generar demanda per a Murphy-Goode Winery», assegura la descripció del treball. Altres tasques que realitzarà el treballador elegit estaran relacionades amb el comerç electrònic.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.