La feina dels teus somnis: més de 8.000 euros al mes i casa gratis

 

Feina de somni als Estats Units. Els cellers Murphy Goode, ubicats al californià comtat de Sonoma, ofereixen un lloc de treball durant un any amb un sou de 10.000 dòlars mensuals—poc menys de 8.500 euros—, allotjament gratuït i 30 caixes de vi. Les sol·licituds per optar a la feina es poden presentar fins al 30 de juny i entre els requisits que demana l’empresa hi ha que l’aspirant siga un amant del vi, tinga més de 21 anys, siga resident legal als Estats Units i tinga autorització per treballar als Estats Units.

 

 

Així mateix, segons els requisits que demanen des del celler nord-americà, la persona interessada ha de ser capaç d’aixecar repetidament un pes mínim de 50 lbs (22,7 quilos). Aquells que compleixen estos requisits hauran d’enviar un vídeo explicant els motius per què volen esta «feina de somni». La persona triada s’elegirà segons «el valor del lloc, la creativitat i el disseny i el conjunt d’habilitats generals».

Una feina que no requereix experiència prèvia en el sector

En principi, la persona elegida pels cellers Murphy Goode començarà a treballar entre els mesos d’agost i setembre. Com que no es requereix experiència prèvia, durant els primers tres mesos, el treballador acompanyarà Dave Ready Jr, el fill d’un dels fundadors de l’empresa allà on vagi, per tal d’aprendre tot allò relacionat amb el negoci del vi. Segons l’empresa, el treballador o treballadora assolirà «sòlids coneixements sobre les vinyes, les operacions del celler i el vi en general».

 

 

Després d’este aprenentatge, el nou empleat serà destinat al lloc que més s’adapte a les seues característiques, on treballarà amb els diferents equips del celler per «generar consciència i generar demanda per a Murphy-Goode Winery», assegura la descripció del treball. Altres tasques que realitzarà el treballador elegit estaran relacionades amb el comerç electrònic.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.