La feina dels teus somnis: més de 8.000 euros al mes i casa gratis

 

Feina de somni als Estats Units. Els cellers Murphy Goode, ubicats al californià comtat de Sonoma, ofereixen un lloc de treball durant un any amb un sou de 10.000 dòlars mensuals—poc menys de 8.500 euros—, allotjament gratuït i 30 caixes de vi. Les sol·licituds per optar a la feina es poden presentar fins al 30 de juny i entre els requisits que demana l’empresa hi ha que l’aspirant siga un amant del vi, tinga més de 21 anys, siga resident legal als Estats Units i tinga autorització per treballar als Estats Units.

 

 

Així mateix, segons els requisits que demanen des del celler nord-americà, la persona interessada ha de ser capaç d’aixecar repetidament un pes mínim de 50 lbs (22,7 quilos). Aquells que compleixen estos requisits hauran d’enviar un vídeo explicant els motius per què volen esta «feina de somni». La persona triada s’elegirà segons «el valor del lloc, la creativitat i el disseny i el conjunt d’habilitats generals».

Una feina que no requereix experiència prèvia en el sector

En principi, la persona elegida pels cellers Murphy Goode començarà a treballar entre els mesos d’agost i setembre. Com que no es requereix experiència prèvia, durant els primers tres mesos, el treballador acompanyarà Dave Ready Jr, el fill d’un dels fundadors de l’empresa allà on vagi, per tal d’aprendre tot allò relacionat amb el negoci del vi. Segons l’empresa, el treballador o treballadora assolirà «sòlids coneixements sobre les vinyes, les operacions del celler i el vi en general».

 

 

Després d’este aprenentatge, el nou empleat serà destinat al lloc que més s’adapte a les seues característiques, on treballarà amb els diferents equips del celler per «generar consciència i generar demanda per a Murphy-Goode Winery», assegura la descripció del treball. Altres tasques que realitzarà el treballador elegit estaran relacionades amb el comerç electrònic.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.