La feina dels teus somnis: més de 8.000 euros al mes i casa gratis

 

Feina de somni als Estats Units. Els cellers Murphy Goode, ubicats al californià comtat de Sonoma, ofereixen un lloc de treball durant un any amb un sou de 10.000 dòlars mensuals—poc menys de 8.500 euros—, allotjament gratuït i 30 caixes de vi. Les sol·licituds per optar a la feina es poden presentar fins al 30 de juny i entre els requisits que demana l’empresa hi ha que l’aspirant siga un amant del vi, tinga més de 21 anys, siga resident legal als Estats Units i tinga autorització per treballar als Estats Units.

 

 

Així mateix, segons els requisits que demanen des del celler nord-americà, la persona interessada ha de ser capaç d’aixecar repetidament un pes mínim de 50 lbs (22,7 quilos). Aquells que compleixen estos requisits hauran d’enviar un vídeo explicant els motius per què volen esta «feina de somni». La persona triada s’elegirà segons «el valor del lloc, la creativitat i el disseny i el conjunt d’habilitats generals».

Una feina que no requereix experiència prèvia en el sector

En principi, la persona elegida pels cellers Murphy Goode començarà a treballar entre els mesos d’agost i setembre. Com que no es requereix experiència prèvia, durant els primers tres mesos, el treballador acompanyarà Dave Ready Jr, el fill d’un dels fundadors de l’empresa allà on vagi, per tal d’aprendre tot allò relacionat amb el negoci del vi. Segons l’empresa, el treballador o treballadora assolirà «sòlids coneixements sobre les vinyes, les operacions del celler i el vi en general».

 

 

Després d’este aprenentatge, el nou empleat serà destinat al lloc que més s’adapte a les seues característiques, on treballarà amb els diferents equips del celler per «generar consciència i generar demanda per a Murphy-Goode Winery», assegura la descripció del treball. Altres tasques que realitzarà el treballador elegit estaran relacionades amb el comerç electrònic.

Últimes notícies

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.