Felip i Letícia, trencats: mor en un infern i massa jove Javier Escobar

 

Javier Escobar, el relacions públiques català amb més reputació del nostre país, ha mort als 66 anys. El passat dimecres 14 d’octubre, es va trobar el cos sense vida en seu pis de Barcelona. La vida d’Escobar va fer un gir de 180º passant de treballar amb estrelles de la moda fins a acabar en l’infern de les drogues i morir per una parada cardíaca.

 

La mala vida d’Escobar

La carrera professional de Javier va començar l’any 1979 quan va conèixer a Giorgio Armani en Eivissa. Escobar es va convertir en el primer model espanyol en pujar a les passarel·les italianes. De Milà va passar a Nova York i es podria dir que va ser el precursor de la moda masculina deixant pas a altres espanyols com Andrés Velencoso o Jon Kortajarena.

Anuncios

 

Va crear la primera gran agència espanyola de relacions públiques i comunicació vinculada a la moda junt amb la seua parella, el model Egidio Ghezzi, baix el nom de Buque Studio. El nom de Javier Escobar va conseguir una gran popularitat i no hi havia ‘celebrity’ que se li resistirà. La mateixa reina Sofia va ser una de les cares que va presidir una de les seues desfilades.

 

Però va ser a mitjans dels anys noranta quan Escobar va decidir deixar la fama i Buque Studio va morir. Va començar el seu descens als inferns pujat al tren de les drogues.

 

Javier ja no era el mateix i els seus errors i caigudes van provocar que acceptarà el seu problema i ingressarà a Projecte Home en Mallorca gràcies als consells de la seua amiga Cristina Macaya. Deu anys de lluita van bastar per superar les addiccions, però per desgràcia, va recaure. Va ser una època d’anades i vingudes, l’any 2013 va refundar Buque Studio SL a l’avinguda de Pau Casals.

 

La seua relació amb la Família Reial

Si hi ha alguna cosa que destaca en la vida de Javier Escobar és la gran amistat amb els Borbons. Una estreta relació que va provocar que el rei Joan Carles, alertat pels seus problemes, decidirà acompanyar-lo. A demés, la reina Sofia mantenia el contacte amb ell, com també han fet Felip VI i Letícia.

 

Va ser precisament a Letícia a qui va obsequiar amb un regal molt especial. El dia del casament de Felip i Letícia, uns pètals del ram van caure a l’altar i Javier va conseguir fer-se amb ells.

 

En un altre moment, Escobar va demanar-li a l’actual rei, que escriguera en un paper en blanc el nom de la seua dona i, amb l’escut d’Astúries, el va emmarcar tot en plata i li ho va regalar a Letícia.

 

Javier Escobar va rebre una telefonada de la reina Letícia per agrair-li el detall confessant-li que havia sigut el regal més bonic que havia rebut el dia del seu casament. Ara, amb la mort de Javier, la Família Reial està destrossada i diuen adéu a una gran figura de la moda espanyola.

Anuncios

Últimes notícies

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.