11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

El festival d’Eurovisió en memes

Enguany han participat 26 països en la gala d’Eurovisió. Rotterdam ha acollit la gala després de la cancel·lació de l’any passat pel coronavirus. També la celebració d’esta festa és un altre símbol de la volta a la normalitat. Espanya ha apostat enguany per “Em quedaré” de Blas Cantó, dedicat a la seua àvia morta per covid.

Més de 200 milions de persones seguixen esta gala, no molts voten, però sí que opinen, i els memes d’Eurovisió són ja un clàssic en la celebració. Evidentment Espanya no està entre els favorits, però no per això passa desapercebut entre els internautes. Tot apunta al fet que Suïssa, Ucraïna, Malta, França i Itàlia es disputaran el premi.

Les xarxes donen per a comparacions: algunes cruels, altres odioses, i les més còmiques. Elena Tsagrinou ha sigut una de les quals més ha recordat a la pel·lícula de “L’Exorcista” amb la seua cançó “El diable”.

 

 

Edene Alene, que concursava per Isarel ha fet explotar les xarxes socials amb el seu pentinat. És clar que havia de superar als de Netta Barzilai i els memes de ‘Puka’.

 

 

Rússia ha tingut el seu moment tendre amb el seu “Russian woman” dedicat a totes les dones, no obstant això els milenials no han evitat comparar la coreografia amb una invocació. A més que el vestuari roig de la protagonista ha cridat l’atenció del CM de Netflix.

 

 

 

 

La representant de Malta, una de les favorites, no ha deixat indiferent amb ‘Je em casse’ i ha fet un crit immens en acabar l’actuació.

 

 

El contrast de Sèrbia a Portugal ha sigut més que sorprenent. El trio Hurricane també ha sigut comparat amb les Ketchup.

 

 

 

 

Per als twitteros res passa desapercebut. Res! En el torn del Regne Unit ha aparegut James Newman, la versió britànica de Chicote.

 

 

La reina dels memes de la nit ha sigut la concursant grega Stefania: teletubbies, Winx, Totally Spies… ha donat comparatius de tots els gustos. També hi havia ració per al seu acompanyant de coreografia.

 

 

 

 

 

 

 

La picada d’ullet a Rocío Carrasco l’ha tingut Suïssa, i és que des que Gjon’s Tears i “Tout l’universe” es van convertir en la BSO del documental de Rocío Carrasco la cançó s’ha fet més que popular.

 

 

Un dels grans de la nit ha sigut Itàlia, el vestuari cridaner ha causat furor entre espectadors i tuiters, com no també ha aparegut la versió espanyola d’un dels concursants.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.