Anuncios

El festival d’Eurovisió en memes

Enguany han participat 26 països en la gala d’Eurovisió. Rotterdam ha acollit la gala després de la cancel·lació de l’any passat pel coronavirus. També la celebració d’esta festa és un altre símbol de la volta a la normalitat. Espanya ha apostat enguany per “Em quedaré” de Blas Cantó, dedicat a la seua àvia morta per covid.

Més de 200 milions de persones seguixen esta gala, no molts voten, però sí que opinen, i els memes d’Eurovisió són ja un clàssic en la celebració. Evidentment Espanya no està entre els favorits, però no per això passa desapercebut entre els internautes. Tot apunta al fet que Suïssa, Ucraïna, Malta, França i Itàlia es disputaran el premi.

Anuncios

Les xarxes donen per a comparacions: algunes cruels, altres odioses, i les més còmiques. Elena Tsagrinou ha sigut una de les quals més ha recordat a la pel·lícula de “L’Exorcista” amb la seua cançó “El diable”.

 

 

Edene Alene, que concursava per Isarel ha fet explotar les xarxes socials amb el seu pentinat. És clar que havia de superar als de Netta Barzilai i els memes de ‘Puka’.

 

 

Rússia ha tingut el seu moment tendre amb el seu “Russian woman” dedicat a totes les dones, no obstant això els milenials no han evitat comparar la coreografia amb una invocació. A més que el vestuari roig de la protagonista ha cridat l’atenció del CM de Netflix.

 

 

 

 

La representant de Malta, una de les favorites, no ha deixat indiferent amb ‘Je em casse’ i ha fet un crit immens en acabar l’actuació.

 

 

El contrast de Sèrbia a Portugal ha sigut més que sorprenent. El trio Hurricane també ha sigut comparat amb les Ketchup.

 

 

 

 

Per als twitteros res passa desapercebut. Res! En el torn del Regne Unit ha aparegut James Newman, la versió britànica de Chicote.

 

 

La reina dels memes de la nit ha sigut la concursant grega Stefania: teletubbies, Winx, Totally Spies… ha donat comparatius de tots els gustos. També hi havia ració per al seu acompanyant de coreografia.

 

 

 

 

 

 

 

La picada d’ullet a Rocío Carrasco l’ha tingut Suïssa, i és que des que Gjon’s Tears i “Tout l’universe” es van convertir en la BSO del documental de Rocío Carrasco la cançó s’ha fet més que popular.

 

 

Un dels grans de la nit ha sigut Itàlia, el vestuari cridaner ha causat furor entre espectadors i tuiters, com no també ha aparegut la versió espanyola d’un dels concursants.

 

 

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.
Anuncios