El festival d’Eurovisió en memes

Enguany han participat 26 països en la gala d’Eurovisió. Rotterdam ha acollit la gala després de la cancel·lació de l’any passat pel coronavirus. També la celebració d’esta festa és un altre símbol de la volta a la normalitat. Espanya ha apostat enguany per “Em quedaré” de Blas Cantó, dedicat a la seua àvia morta per covid.

Més de 200 milions de persones seguixen esta gala, no molts voten, però sí que opinen, i els memes d’Eurovisió són ja un clàssic en la celebració. Evidentment Espanya no està entre els favorits, però no per això passa desapercebut entre els internautes. Tot apunta al fet que Suïssa, Ucraïna, Malta, França i Itàlia es disputaran el premi.

Les xarxes donen per a comparacions: algunes cruels, altres odioses, i les més còmiques. Elena Tsagrinou ha sigut una de les quals més ha recordat a la pel·lícula de “L’Exorcista” amb la seua cançó “El diable”.

 

 

Edene Alene, que concursava per Isarel ha fet explotar les xarxes socials amb el seu pentinat. És clar que havia de superar als de Netta Barzilai i els memes de ‘Puka’.

 

 

Rússia ha tingut el seu moment tendre amb el seu “Russian woman” dedicat a totes les dones, no obstant això els milenials no han evitat comparar la coreografia amb una invocació. A més que el vestuari roig de la protagonista ha cridat l’atenció del CM de Netflix.

 

 

 

 

La representant de Malta, una de les favorites, no ha deixat indiferent amb ‘Je em casse’ i ha fet un crit immens en acabar l’actuació.

 

 

El contrast de Sèrbia a Portugal ha sigut més que sorprenent. El trio Hurricane també ha sigut comparat amb les Ketchup.

 

 

 

 

Per als twitteros res passa desapercebut. Res! En el torn del Regne Unit ha aparegut James Newman, la versió britànica de Chicote.

 

 

La reina dels memes de la nit ha sigut la concursant grega Stefania: teletubbies, Winx, Totally Spies… ha donat comparatius de tots els gustos. També hi havia ració per al seu acompanyant de coreografia.

 

 

 

 

 

 

 

La picada d’ullet a Rocío Carrasco l’ha tingut Suïssa, i és que des que Gjon’s Tears i “Tout l’universe” es van convertir en la BSO del documental de Rocío Carrasco la cançó s’ha fet més que popular.

 

 

Un dels grans de la nit ha sigut Itàlia, el vestuari cridaner ha causat furor entre espectadors i tuiters, com no també ha aparegut la versió espanyola d’un dels concursants.

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.