El festival d’Eurovisió en memes

Enguany han participat 26 països en la gala d’Eurovisió. Rotterdam ha acollit la gala després de la cancel·lació de l’any passat pel coronavirus. També la celebració d’esta festa és un altre símbol de la volta a la normalitat. Espanya ha apostat enguany per “Em quedaré” de Blas Cantó, dedicat a la seua àvia morta per covid.

Més de 200 milions de persones seguixen esta gala, no molts voten, però sí que opinen, i els memes d’Eurovisió són ja un clàssic en la celebració. Evidentment Espanya no està entre els favorits, però no per això passa desapercebut entre els internautes. Tot apunta al fet que Suïssa, Ucraïna, Malta, França i Itàlia es disputaran el premi.

Les xarxes donen per a comparacions: algunes cruels, altres odioses, i les més còmiques. Elena Tsagrinou ha sigut una de les quals més ha recordat a la pel·lícula de “L’Exorcista” amb la seua cançó “El diable”.

 

 

Edene Alene, que concursava per Isarel ha fet explotar les xarxes socials amb el seu pentinat. És clar que havia de superar als de Netta Barzilai i els memes de ‘Puka’.

 

 

Rússia ha tingut el seu moment tendre amb el seu “Russian woman” dedicat a totes les dones, no obstant això els milenials no han evitat comparar la coreografia amb una invocació. A més que el vestuari roig de la protagonista ha cridat l’atenció del CM de Netflix.

 

 

 

 

La representant de Malta, una de les favorites, no ha deixat indiferent amb ‘Je em casse’ i ha fet un crit immens en acabar l’actuació.

 

 

El contrast de Sèrbia a Portugal ha sigut més que sorprenent. El trio Hurricane també ha sigut comparat amb les Ketchup.

 

 

 

 

Per als twitteros res passa desapercebut. Res! En el torn del Regne Unit ha aparegut James Newman, la versió britànica de Chicote.

 

 

La reina dels memes de la nit ha sigut la concursant grega Stefania: teletubbies, Winx, Totally Spies… ha donat comparatius de tots els gustos. També hi havia ració per al seu acompanyant de coreografia.

 

 

 

 

 

 

 

La picada d’ullet a Rocío Carrasco l’ha tingut Suïssa, i és que des que Gjon’s Tears i “Tout l’universe” es van convertir en la BSO del documental de Rocío Carrasco la cançó s’ha fet més que popular.

 

 

Un dels grans de la nit ha sigut Itàlia, el vestuari cridaner ha causat furor entre espectadors i tuiters, com no també ha aparegut la versió espanyola d’un dels concursants.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.