Ford reactivarà el torn de nit a Almussafes a partir del 25 d’agost

Ejemplo de shortcode con estilo
    La factoria de Ford a Almussafes recuperarà el torn de nit a partir d’agost, en concret des del dimecres 25, segons ha traslladat la companyia als sindicats en la reunió mantinguda per la Comissió mixta de seguiment de l’ERTO actualment en vigor en la planta. La previsió és que el torn de nit arranque […]

 

 

La factoria de Ford a Almussafes recuperarà el torn de nit a partir d’agost, en concret des del dimecres 25, segons ha traslladat la companyia als sindicats en la reunió mantinguda per la Comissió mixta de seguiment de l’ERTO actualment en vigor en la planta.

La previsió és que el torn de nit arranque de manera gradual, la qual cosa permetrà reduir el nombre d’empleats actualment afectats per l’ERTO i que en este cas ascendien a 1.400 empleats. Este torn anava a romandre inoperatiu fins a octubre.

Segons han informat fonts del sindicat STM Intersindical Valenciana, les accions que està prenent la companyia per a minimitzar l’impacte de la crisi dels semiconductors sobre el programa de producció ha permés prendre esta decisió.

Per al seu portaveu, Paco González, es tracta d’una “bona notícia«, ja que implica un augment de la producció i, al mateix temps, ha instat la multinacional a dotar a Almussafes de «més càrrega de producte”.

Des d’UGT han explicat que està encara en l’aire la manera en què es començarà a recuperar el torn de nit a final d’agost. En principi, s’espera que es reactive amb normalitat a principis de setembre, però a l’agost podria començar de manera gradual.

El portaveu del sindicat, Carlos Faubel, ha considerat que la proposta de l’empresa, que es basa a produir diferents variants dels models que necessiten més o menys semiconductors, és una «bona estratègia» i espera que puga mitigar l’impacte dels ERTO.

Mentrestant, per part de CGT també han considerat que és una «bona notícia», però han apuntat que el dimecres hi ha convocada una consultiva que «no creuen» que porte bones notícies. En este sentit, esperen que l’empresa no done «una de freda i una de calenta».

També s’ha acordat que en Motors es traslladaran els dies d’ERTO previstos per al 29 i 30 d’este mes als dies 5 i 6 d’agost.

Últimes notícies

El menor detenido por missatges de Blocus Valencia passa a disposició de la Fiscalia

El menor detingut per la seua relació amb Blocus Valencia passarà este diumenge a disposició de la Fiscalia. És la quarta detenció a Valencia vinculada al cas.

Novembre arranca amb pluges febles al sud de València i el nord d’Alacant

El primer dia de novembre porta núvols i pluges febles o moderades al sud de València i al nord d’Alacant. Les màximes pujaran hui, però baixaran dilluns.

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.