Ford reactivarà el torn de nit a Almussafes a partir del 25 d’agost

Ejemplo de shortcode con estilo
    La factoria de Ford a Almussafes recuperarà el torn de nit a partir d’agost, en concret des del dimecres 25, segons ha traslladat la companyia als sindicats en la reunió mantinguda per la Comissió mixta de seguiment de l’ERTO actualment en vigor en la planta. La previsió és que el torn de nit arranque […]

 

 

La factoria de Ford a Almussafes recuperarà el torn de nit a partir d’agost, en concret des del dimecres 25, segons ha traslladat la companyia als sindicats en la reunió mantinguda per la Comissió mixta de seguiment de l’ERTO actualment en vigor en la planta.

La previsió és que el torn de nit arranque de manera gradual, la qual cosa permetrà reduir el nombre d’empleats actualment afectats per l’ERTO i que en este cas ascendien a 1.400 empleats. Este torn anava a romandre inoperatiu fins a octubre.

Segons han informat fonts del sindicat STM Intersindical Valenciana, les accions que està prenent la companyia per a minimitzar l’impacte de la crisi dels semiconductors sobre el programa de producció ha permés prendre esta decisió.

Per al seu portaveu, Paco González, es tracta d’una “bona notícia«, ja que implica un augment de la producció i, al mateix temps, ha instat la multinacional a dotar a Almussafes de «més càrrega de producte”.

Des d’UGT han explicat que està encara en l’aire la manera en què es començarà a recuperar el torn de nit a final d’agost. En principi, s’espera que es reactive amb normalitat a principis de setembre, però a l’agost podria començar de manera gradual.

El portaveu del sindicat, Carlos Faubel, ha considerat que la proposta de l’empresa, que es basa a produir diferents variants dels models que necessiten més o menys semiconductors, és una «bona estratègia» i espera que puga mitigar l’impacte dels ERTO.

Mentrestant, per part de CGT també han considerat que és una «bona notícia», però han apuntat que el dimecres hi ha convocada una consultiva que «no creuen» que porte bones notícies. En este sentit, esperen que l’empresa no done «una de freda i una de calenta».

També s’ha acordat que en Motors es traslladaran els dies d’ERTO previstos per al 29 i 30 d’este mes als dies 5 i 6 d’agost.

Últimes notícies

Vinícius es perdrà el duel de Mestalla per la seua sanció

Vinícius no jugarà dissabte a Mestalla perquè complirà el quart i últim partit de sanció. L’expulsió de 2025 i els episodis anteriors mantenen viva la seua relació conflictiva amb l’estadi.

La campanya de Fran Sol per a la família de Jesús de Miguel frega els 100.000 euros

La iniciativa per a ajudar la família de Jesús de Miguel s’acosta als 100.000 euros i aspira a arribar als 110.000. Prop d’un miler de persones hi han col·laborat.

La Tercera Federación, més igualada que mai en el grup VI

Huit equips del grup VI estan separats per només dos punts, mentre el Villarreal C lidera amb huit victòries en nou jornades.

El Govern obliga les almàsseres a guardar el 12 % de l’oli d’oliva declarat des de novembre

La mesura afecta també les almàsseres valencianes i mantindrà una part de la producció fora del mercat fins al 30 de setembre de 2027

La Fira de les Comarques s’inaugura hui a Vivers amb entrada gratuïta

La cita reunix 58 destinacions turístiques fins diumenge amb cuina en directe, tastos, música i activitats infantils

Desmantellen un laboratori de cocaïna a Torrevella: cinc detinguts

La Guardia Civil ha desmantellat un laboratori de cocaïna en un habitatge de Torrevella i ha detingut cinc persones. Dos registres han permés localitzar un punt de venda i intervindre droga i efectiu.

Valencia Basket guanya a Milà després de remuntar huit punts

Valencia Basket ha vençut l’Armani Milán per 73-84 en la desena jornada de l’Euroliga. L’equip ha sumat la setena victòria en deu partits després de remuntar huit punts en l’últim quart.

Dotze dels 110 gossos rescatats a Bunyol han mort

Dotze dels 110 gossos trobats encadenats i sense aigua ni menjar a Bunyol han mort per les seqüeles. Un home de 50 anys ha sigut detingut.