«Te volem, tio Pau». Gasol passa el seu aniversari amb la família de Kobe Bryant

Kobe Bryant Pau Gasol han tingut sempre una amistat molt especial. A demés de ser companys de pista, el gran lligam que tenien arribava al punt de ser com un més de la família

 

«Feliç 40 aniversari, tio Pau!»

Quan esta passada setmana, Pau Gasol ha complit el seu 40 aniversari, ho ha volgut fer acompanyat de la seua segona família, la de Kobe Bryant: la seua vídua i does xiquetes òrfenes. 

 

 

«Feliç 40 aniversari, tio Pau! Te volem. Amb amor, les xiquetes de Bryant. Sé que Kobe te diria, ‘Feliç aniversari, Pablo! Tevolem…’», ha escrit la parella del difunt jugador de bàsquet, Vanessa Bryant, a través del seu perfil oficial d’Instagram. En les fotografies que ha compartit la nordamericana, apareix Pau jugant amb les dos filles de la família, Natalia i Capri. 

 

Molta emoció entre els seguidors que han vist l’escena

Kobe Bryant va morir en un accident aeri quan el seu helicòpter es va deixar de funcionar, junt amb la seua filla gran, Gianna, el passat mes de gener. Tots els seus seguidors han mostrat una gran emoció en vore que Pau Gasol seguix mantenint una relació tan estreta amb la família de Bryant després de la seua mort. Comentaris com «Per favor torna, Kobe» o «Necessitem més gent com Pau en el món» són els que es poden veure en la publicació. 

 

 

 

 

 

 

Pau Gasol continua encara en el procés de recuperació de la seua lesió, per la que ja fa 16 mesos que està sense poder disputar un partit. A pesar d’això, el seu futur està per descobrir, ja que no se sap si la pròxima temporada podrà continuar en l’NBA o haurà de fer un canvi de rumb i ser redirigit cap a Europa.

Últimes notícies

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.