«Te volem, tio Pau». Gasol passa el seu aniversari amb la família de Kobe Bryant

Kobe Bryant Pau Gasol han tingut sempre una amistat molt especial. A demés de ser companys de pista, el gran lligam que tenien arribava al punt de ser com un més de la família

 

«Feliç 40 aniversari, tio Pau!»

Quan esta passada setmana, Pau Gasol ha complit el seu 40 aniversari, ho ha volgut fer acompanyat de la seua segona família, la de Kobe Bryant: la seua vídua i does xiquetes òrfenes. 

 

 

«Feliç 40 aniversari, tio Pau! Te volem. Amb amor, les xiquetes de Bryant. Sé que Kobe te diria, ‘Feliç aniversari, Pablo! Tevolem…’», ha escrit la parella del difunt jugador de bàsquet, Vanessa Bryant, a través del seu perfil oficial d’Instagram. En les fotografies que ha compartit la nordamericana, apareix Pau jugant amb les dos filles de la família, Natalia i Capri. 

 

Molta emoció entre els seguidors que han vist l’escena

Kobe Bryant va morir en un accident aeri quan el seu helicòpter es va deixar de funcionar, junt amb la seua filla gran, Gianna, el passat mes de gener. Tots els seus seguidors han mostrat una gran emoció en vore que Pau Gasol seguix mantenint una relació tan estreta amb la família de Bryant després de la seua mort. Comentaris com «Per favor torna, Kobe» o «Necessitem més gent com Pau en el món» són els que es poden veure en la publicació. 

 

 

 

 

 

 

Pau Gasol continua encara en el procés de recuperació de la seua lesió, per la que ja fa 16 mesos que està sense poder disputar un partit. A pesar d’això, el seu futur està per descobrir, ja que no se sap si la pròxima temporada podrà continuar en l’NBA o haurà de fer un canvi de rumb i ser redirigit cap a Europa.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.