«Te volem, tio Pau». Gasol passa el seu aniversari amb la família de Kobe Bryant

Kobe Bryant Pau Gasol han tingut sempre una amistat molt especial. A demés de ser companys de pista, el gran lligam que tenien arribava al punt de ser com un més de la família

 

«Feliç 40 aniversari, tio Pau!»

Quan esta passada setmana, Pau Gasol ha complit el seu 40 aniversari, ho ha volgut fer acompanyat de la seua segona família, la de Kobe Bryant: la seua vídua i does xiquetes òrfenes. 

 

 

«Feliç 40 aniversari, tio Pau! Te volem. Amb amor, les xiquetes de Bryant. Sé que Kobe te diria, ‘Feliç aniversari, Pablo! Tevolem…’», ha escrit la parella del difunt jugador de bàsquet, Vanessa Bryant, a través del seu perfil oficial d’Instagram. En les fotografies que ha compartit la nordamericana, apareix Pau jugant amb les dos filles de la família, Natalia i Capri. 

 

Molta emoció entre els seguidors que han vist l’escena

Kobe Bryant va morir en un accident aeri quan el seu helicòpter es va deixar de funcionar, junt amb la seua filla gran, Gianna, el passat mes de gener. Tots els seus seguidors han mostrat una gran emoció en vore que Pau Gasol seguix mantenint una relació tan estreta amb la família de Bryant després de la seua mort. Comentaris com «Per favor torna, Kobe» o «Necessitem més gent com Pau en el món» són els que es poden veure en la publicació. 

 

 

 

 

 

 

Pau Gasol continua encara en el procés de recuperació de la seua lesió, per la que ja fa 16 mesos que està sense poder disputar un partit. A pesar d’això, el seu futur està per descobrir, ja que no se sap si la pròxima temporada podrà continuar en l’NBA o haurà de fer un canvi de rumb i ser redirigit cap a Europa.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.