«Te volem, tio Pau». Gasol passa el seu aniversari amb la família de Kobe Bryant

Kobe Bryant Pau Gasol han tingut sempre una amistat molt especial. A demés de ser companys de pista, el gran lligam que tenien arribava al punt de ser com un més de la família

 

«Feliç 40 aniversari, tio Pau!»

Quan esta passada setmana, Pau Gasol ha complit el seu 40 aniversari, ho ha volgut fer acompanyat de la seua segona família, la de Kobe Bryant: la seua vídua i does xiquetes òrfenes. 

 

 

«Feliç 40 aniversari, tio Pau! Te volem. Amb amor, les xiquetes de Bryant. Sé que Kobe te diria, ‘Feliç aniversari, Pablo! Tevolem…’», ha escrit la parella del difunt jugador de bàsquet, Vanessa Bryant, a través del seu perfil oficial d’Instagram. En les fotografies que ha compartit la nordamericana, apareix Pau jugant amb les dos filles de la família, Natalia i Capri. 

 

Molta emoció entre els seguidors que han vist l’escena

Kobe Bryant va morir en un accident aeri quan el seu helicòpter es va deixar de funcionar, junt amb la seua filla gran, Gianna, el passat mes de gener. Tots els seus seguidors han mostrat una gran emoció en vore que Pau Gasol seguix mantenint una relació tan estreta amb la família de Bryant després de la seua mort. Comentaris com «Per favor torna, Kobe» o «Necessitem més gent com Pau en el món» són els que es poden veure en la publicació. 

 

 

 

 

 

 

Pau Gasol continua encara en el procés de recuperació de la seua lesió, per la que ja fa 16 mesos que està sense poder disputar un partit. A pesar d’això, el seu futur està per descobrir, ja que no se sap si la pròxima temporada podrà continuar en l’NBA o haurà de fer un canvi de rumb i ser redirigit cap a Europa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.