«Te volem, tio Pau». Gasol passa el seu aniversari amb la família de Kobe Bryant

Kobe Bryant Pau Gasol han tingut sempre una amistat molt especial. A demés de ser companys de pista, el gran lligam que tenien arribava al punt de ser com un més de la família

 

«Feliç 40 aniversari, tio Pau!»

Quan esta passada setmana, Pau Gasol ha complit el seu 40 aniversari, ho ha volgut fer acompanyat de la seua segona família, la de Kobe Bryant: la seua vídua i does xiquetes òrfenes. 

 

 

«Feliç 40 aniversari, tio Pau! Te volem. Amb amor, les xiquetes de Bryant. Sé que Kobe te diria, ‘Feliç aniversari, Pablo! Tevolem…’», ha escrit la parella del difunt jugador de bàsquet, Vanessa Bryant, a través del seu perfil oficial d’Instagram. En les fotografies que ha compartit la nordamericana, apareix Pau jugant amb les dos filles de la família, Natalia i Capri. 

 

Molta emoció entre els seguidors que han vist l’escena

Kobe Bryant va morir en un accident aeri quan el seu helicòpter es va deixar de funcionar, junt amb la seua filla gran, Gianna, el passat mes de gener. Tots els seus seguidors han mostrat una gran emoció en vore que Pau Gasol seguix mantenint una relació tan estreta amb la família de Bryant després de la seua mort. Comentaris com «Per favor torna, Kobe» o «Necessitem més gent com Pau en el món» són els que es poden veure en la publicació. 

 

 

 

 

 

 

Pau Gasol continua encara en el procés de recuperació de la seua lesió, per la que ja fa 16 mesos que està sense poder disputar un partit. A pesar d’això, el seu futur està per descobrir, ja que no se sap si la pròxima temporada podrà continuar en l’NBA o haurà de fer un canvi de rumb i ser redirigit cap a Europa.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.