La Generalitat convoca beques complementàries a les de l’Estat per al curs 2020-2021

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la convocatòria de beques de matrícula complementàries per a estudiants que cursen estudis postobligatoris durant el curs acadèmic 2020-2021.

La quantia de la subvenció ascendeix a 5.500.000 euros i podrà beneficiar-se d’estes beques l’alumnat matriculat en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana durant el curs acadèmic 2020-2021 i que, a més, haja resultat beneficiari d’una beca del Ministeri.

La beca consisteix a costejar l’import de la taxa de la matrícula universitària no subvencionada per la beca del Ministeri, això és, la diferència entre l’import de la matrícula establit per a les universitats valencianes i el preu públic fixat per a la titulació corresponent en el curs 2011-2012, actualitzat en un 1%.

Les universitats públiques de la Comunitat Valenciana sol·licitaran a la Direcció General d’Universitats la compensació, acompanyada d’una certificació acreditativa del nombre d’estudiants beneficiaris de la beca de matrícula i ajudes a l’estudi concedides pel Ministeri d’innovació. Les universitats remetran les sol·licituds per registre telemàtic en un termini de 15 dies comptats a partir del següent a la publicació de la convocatòria.

Les beques es concediran atenent la certificació emesa per la universitat en la qual s’acredite el nombre d’estudiants beneficiaris de la beca de matrícula, amb especificació de l’import individual dels crèdits en primera matrícula i del total que corresponga aportar a la Generalitat.

Tota la informació relativa a esta convocatòria, així com la relació de l’alumnat beneficiari i l’import corresponent, pot consultar-se en l’adreça web: consultar ací.

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.