18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

La Generalitat convoca beques complementàries a les de l’Estat per al curs 2020-2021

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la convocatòria de beques de matrícula complementàries per a estudiants que cursen estudis postobligatoris durant el curs acadèmic 2020-2021.

La quantia de la subvenció ascendeix a 5.500.000 euros i podrà beneficiar-se d’estes beques l’alumnat matriculat en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana durant el curs acadèmic 2020-2021 i que, a més, haja resultat beneficiari d’una beca del Ministeri.

La beca consisteix a costejar l’import de la taxa de la matrícula universitària no subvencionada per la beca del Ministeri, això és, la diferència entre l’import de la matrícula establit per a les universitats valencianes i el preu públic fixat per a la titulació corresponent en el curs 2011-2012, actualitzat en un 1%.

Les universitats públiques de la Comunitat Valenciana sol·licitaran a la Direcció General d’Universitats la compensació, acompanyada d’una certificació acreditativa del nombre d’estudiants beneficiaris de la beca de matrícula i ajudes a l’estudi concedides pel Ministeri d’innovació. Les universitats remetran les sol·licituds per registre telemàtic en un termini de 15 dies comptats a partir del següent a la publicació de la convocatòria.

Les beques es concediran atenent la certificació emesa per la universitat en la qual s’acredite el nombre d’estudiants beneficiaris de la beca de matrícula, amb especificació de l’import individual dels crèdits en primera matrícula i del total que corresponga aportar a la Generalitat.

Tota la informació relativa a esta convocatòria, així com la relació de l’alumnat beneficiari i l’import corresponent, pot consultar-se en l’adreça web: consultar ací.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.

El vent deixa més de cent incidències en la Comunitat Valenciana amb ratxes de fins a 107 km/h

En les últimes hores, els bombers han atés més de cent avisos pel temporal, amb el major registre a La Pobla de Benifassà-Fredes. Les alertes per vent i risc d'incendis continuen actives.

Sánchez felicita el triomf de ‘T Estimaré’ al Benidorm Fest amb ‘Més amor i menys odi’

Pedro Sánchez ha felicitat a Tony Grox i LucyCalys per la seua victòria al Benidorm Fest amb 'T Estimaré'. Va compartir en X el vídeo de l'actuació i el missatge 'Més amor i menys odi'.